Η Apple φέρνει το «Ιντερνετ των πραγμάτων» στο προσκήνιο

O οικιακός αυτοματισμός είναι από τους τομείς στους οποίους η εταιρεία αναμένεται να ρίξει ακόμα περισσότερο το βάρος το αμέσως προσεχές διάστημα

Με αφορμή την έβδομη επέτειο από την πρώτη κυκλοφορία του iPhone (στις 29 Ιουνίου του 2007), η Apple δημιούργησε ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο «μητρότητα» και μέσω του οποίου θέλει να προβάλει τη συνεισφορά της συσκευής στην εξέλιξη αυτού που πλέον αποκαλείται το «Ιντερνετ των πραγμάτων».

Εκτός από το iPhone 5S, στο διάρκειας ενός λεπτού βίντεο πρωταγωνιστούν διάφορες συσκευές με αισθητήρες, όπως η κάμερα παρακολούθησης βρεφών WiThings, το κολάρο εντοπισμού σκύλων Tractive, το ψηφιακό μικροσκόπιο ProScope Micro Mobile, το ηλεκτρονικό θερμόμετρο Kinsa και το πρωτότυπο Flower Power της Parrot -μετράει την υγρασία στο χώμα και μας ειδοποιεί για το πότε τα φυτά χρειάζονται πότισμα, σκάλισμα ή αλλαγή θέσης.


 
Συσκευές που συλλέγουν διαρκώς δεδομένα και επικοινωνούν μέσω εφαρμογών με το smartphone, δίνοντάς μας μια πρώτη γεύση από τις αλλαγές που φέρνει στην καθημερινότητά μας η εξάπλωση των διασυνδεδεμένων μηχανών.

Εξάλλου, ο οικιακός αυτοματισμός είναι από τους τομείς στους οποίους η Apple αναμένεται να ρίξει ακόμα περισσότερο το βάρος το αμέσως προσεχές διάστημα και δεν αποκλείονται εκπλήξεις στις επικείμενες ανακοινώσεις νέων προϊόντων, από τον Σεπτέμβριο και μετά.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr