Η τεχνολογία γίνεται απλή, για όλους στα νέα καταστήματα WIND
15.09.2014
14:45
- Στρατηγική επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ στην αλυσίδα καταστημάτων WIND
- 12 νέα καταστήματα μέσα στο Σεπτέμβριο και 40 έως το τέλος του 2014
Νέο πρόσωπο αποκτά η WIND στη λιανική αγορά, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές τα νέα της καταστήματα που χαρακτηρίζονται από φιλικότητα, υψηλή τεχνολογία, διαδραστικότητα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της WIND θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά καθώς η εταιρεία θα διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015.
Ο Κώστας Τσαγκανός, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND Ελλάς δήλωσε κατά την επίσημη πρώτη παρουσίαση η οποία έλαβε χώρα στο κατάστημα που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας: «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανα-συστήνουμε τη WIND στη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».
Στα νέα καταστήματα WIND ο λειτουργικός σχεδιασμός και η τεχνολογία συναντούν την υψηλή αισθητική. Μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η WIND, ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν. Μια καινοτομία που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά. Παράλληλα κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει.
Ο Κώστας Τσαγκανός, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND Ελλάς δήλωσε κατά την επίσημη πρώτη παρουσίαση η οποία έλαβε χώρα στο κατάστημα που στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας: «Με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανα-συστήνουμε τη WIND στη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».
Στα νέα καταστήματα WIND ο λειτουργικός σχεδιασμός και η τεχνολογία συναντούν την υψηλή αισθητική. Μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η WIND, ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν. Μια καινοτομία που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά. Παράλληλα κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει.
Η αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων WIND φέρει την υπογραφή του μεγαλύτερου διεθνούς γραφείου εξειδίκευσης στο brand & retail design, την Allen International . Έχει δημιουργηθεί ένας άκρως οικείος χώρος που κάθε επισκέπτης τον νιώθει ως δικό του. Οι χώροι και οι λειτουργίες του καταστήματος είναι σχεδιασμένοι ώστε να καθοδηγούν τον πελάτη σε αυτό που τον ενδιαφέρει αλλά και να τον φιλοξενούν για όσο το επιθυμεί ενώ ο ίδιος αισθάνεται άνετα σαν να βρίσκεται στο σπίτι του.
Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα WIND σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
«Η επένδυση που κάνουμε για τα νέα μας καταστήματα θα τονώσει την αγορά και παράλληλα θα δώσει στον έλληνα καταναλωτή μία εμπειρία διεθνούς επιπέδου» επεσήμανε ο κ. Τσαγκανός. «Δημιουργήσαμε ένα τελείως νέο μοντέλο καταστήματος που δεν είναι απλώς σημείο πώλησης, είναι ένας χώρος για να εξοικειωθεί ακόμη περισσότερο ο Έλληνας με τις τεχνολογίες της επικοινωνίας ώστε να κάνει καλύτερη την καθημερινότητά του».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr