Ρεκόρ: 1,28 δισ. νέα smartphones μπήκαν στην αγορά το 2014
29.01.2015
19:42
Μάχη στήθος με στήθος μεταξύ Samsung και Apple για την πρωτιά στο τελευταίο τρίμηνο του 2014
Καθώς ο ένας μετά τον άλλον οι κατασκευαστές ανακοινώνουν αυτές τις ημέρες τα αποτελέσματα των πωλήσεων τους το τελευταίο, εορταστικό τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς, με τις Samsung και Apple να έχουν δώσει μάχη στήθος με στήθος για την πρώτη θέση, προκύπτει ότι το 2014 ήταν άλλη μια χρονιά-ρεκόρ για την παγκόσμια αγορά των smartphones.
Η Strategy Analytics υπολογίζει τις συνολικές ετήσιες αποστολές - δηλαδή τον αριθμό των συσκευών που βγήκαν από τα εργοστάσια και μπήκαν στο κανάλι διανομής μέσω τηλεπικοινωνιακών παρόχων και εμπόρων - σε 1,28 δισ. κομμάτια, έχοντας σημειώσει αύξηση 30% σε σχέση με το 2013. Από αυτά, περισσότερα από 1 δισ. ήταν τηλέφωνα με Android. Ετσι, το λειτουργικό σύστημα της Google κατέκτησε το 81%. Η Apple (με το δικό της iOS) απέσπασε το 15%, διαθέτοντας συνολικά μέσα στο 2014 192,7 εκατομμύρια iPhones.
Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία της IDC, η μάχη για την πρωτιά στο τρίμηνο κρίθηκε στο νήμα, με τη Samsung να φτάνει τα 75,1 εκατομμύρια smartphones (20,01%) και την Apple να ακολουθεί με 74,5 εκατ. iPhones (19,85%). Lenovo-Motorola (24,7 εκατ.), Huawei (23,5 εκατ.) και Xiaomi (16,6 εκατ.) συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα, με βάσει τις πωλήσεις το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.
Συνολικά, το τέταρτο τρίμηνο το 2014, στην παγκόσμια αγορά διακινήθηκαν 375,2 εκατομμύρια smartphones. Εκτός των πρώτων πέντε κατασκευαστών όλοι οι υπόλοιποι μοιράστηκαν μια πίτα 160,9 εκατομμυρίων συσκευών, με το σύνολο να αυξάνεται συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2013 κατά 28,2%.
Μεγάλη κερδισμένη στο τρίμηνο ήταν η κινεζική Xiaomi, αυξάνοντας χρόνο με τον χρόνο της πωλήσεις τις κατά 178,6%, ενώ η μόνη με αρνητικό πρόσημο ήταν η Samsung (-11%), σταθερά τα τελευταία χρόνια στην πρώτη θέση των πωλήσεων smartphones παγκοσμίως.
Η Strategy Analytics υπολογίζει τις συνολικές ετήσιες αποστολές - δηλαδή τον αριθμό των συσκευών που βγήκαν από τα εργοστάσια και μπήκαν στο κανάλι διανομής μέσω τηλεπικοινωνιακών παρόχων και εμπόρων - σε 1,28 δισ. κομμάτια, έχοντας σημειώσει αύξηση 30% σε σχέση με το 2013. Από αυτά, περισσότερα από 1 δισ. ήταν τηλέφωνα με Android. Ετσι, το λειτουργικό σύστημα της Google κατέκτησε το 81%. Η Apple (με το δικό της iOS) απέσπασε το 15%, διαθέτοντας συνολικά μέσα στο 2014 192,7 εκατομμύρια iPhones.
Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία της IDC, η μάχη για την πρωτιά στο τρίμηνο κρίθηκε στο νήμα, με τη Samsung να φτάνει τα 75,1 εκατομμύρια smartphones (20,01%) και την Apple να ακολουθεί με 74,5 εκατ. iPhones (19,85%). Lenovo-Motorola (24,7 εκατ.), Huawei (23,5 εκατ.) και Xiaomi (16,6 εκατ.) συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα, με βάσει τις πωλήσεις το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου.
Συνολικά, το τέταρτο τρίμηνο το 2014, στην παγκόσμια αγορά διακινήθηκαν 375,2 εκατομμύρια smartphones. Εκτός των πρώτων πέντε κατασκευαστών όλοι οι υπόλοιποι μοιράστηκαν μια πίτα 160,9 εκατομμυρίων συσκευών, με το σύνολο να αυξάνεται συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2013 κατά 28,2%.
Μεγάλη κερδισμένη στο τρίμηνο ήταν η κινεζική Xiaomi, αυξάνοντας χρόνο με τον χρόνο της πωλήσεις τις κατά 178,6%, ενώ η μόνη με αρνητικό πρόσημο ήταν η Samsung (-11%), σταθερά τα τελευταία χρόνια στην πρώτη θέση των πωλήσεων smartphones παγκοσμίως.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr