Προβλήματα σύνδεσης με τις online υπηρεσίες της Apple

Η εταιρεία επιβεβαιώνει τη μη διαθεσιμότητα των iTunes Store, App Store, Mac App Store και iBooks Store, όπως και την παροδική διακοπή παροχής του iCloud

Τις τελευταίες ώρες η Apple αντιμετωπίζει προβλήματα στην παροχή των online υπηρεσιών της.

Στη
σελίδα της Apple, όπου απεικονίζεται η λειτουργική κατάσταση των υπηρεσιών της, αναφέρεται (με καθυστέρηση αρκετών ωρών) ότι τα iTunes Store, App Store, Mac App Store και iBooks Store δεν είναι διαθέσιμα για όλους τους χρήστες. Ακόμα, επιβεβαιώνεται ότι για περίπου τέσσερις ώρες δεν ήταν δυνατή η πρόσβαση στο iCloud και το iCloud Mail, πρόβλημα που σύμφωνα με την Apple επηρέασε όλους τους χρήστες.

Επίσης, μέσα από την ίδια σελίδα και για κάμποσες ώρες η υποβολή αναφοράς προβλήματος κατέληγε σε μήνυμα αδυναμίας ολοκλήρωσης της διαδικασίας, ίσως λόγω του μη διαχειρίσιμου όγκου των μηνυμάτων.

Σύμφωνα με την Apple, τα προβλήματα ξεκίνησαν πριν από τις 11 το πρωί, ώρα Ελλάδας.

Στο iTunes Store, για παράδειγμα, αν και το περιεχόμενο είναι και πάλι ορατό, δεν είναι εφικτή η σύνδεση του χρήστη με το Apple ID για την επιβεβαίωση αγοράς ή όποιας άλλης ενέργειας.

Το thenextweb.com ανέφερε ότι εκτός λειτουργίας τέθηκε και η υπηρεσία TestFlight, μέσω της οποίας οι δημιουργοί-προγραμματιστές έχουν πρόσβαση στις beta εκδόσεις των εφαρμογών τους.

Σύμφωνα και με πολλά tweets, φαίνεται να έχει πληγεί μεγάλο μέρος των online υπηρεσιών της Apple. Δεδομένου ότι η παροχή των υπηρεσιών γίνεται από διαφορετικά data centers ανά γεωγραφική περιοχή, ποικίλουν και οι αναφορές των χρηστών για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr