Η Apple ζητάει συγνώμη και υπομονή από τους πελάτες της...

Η Apple ζητάει συγνώμη και υπομονή από τους πελάτες της...

Για σχεδόν 12 ώρες ήταν αδύνατη η πρόσβαση στα iTunes Store, App Store και iBook Store

Η Apple ζητάει συγνώμη και υπομονή από τους πελάτες της...
«Ζητούμε συγγνώμη από τους πελάτες μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το iTunes και άλλες υπηρεσίες σήμερα. Η αιτία ήταν ένα εσωτερικό DNS (σ.σ. Domain Name System) σφάλμα. Εργαζόμαστε για να κάνουμε όλες τις υπηρεσίες διαθέσιμες στους πελάτες μας όσο το δυνατόν συντομότερα και θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε όλους για την υπομονή τους», αναφέρεται σε ανακοίνωση της Apple, σχετικά με το πρόβλημα που έχει ανακύψει.

Αφού με καθυστέρηση ωρών ενημερώθηκε η ιστοσελίδα όπου απεικονίζεται η λειτουργική κατάσταση των υπηρεσιών της, η εταιρεία υποχρεώθηκε και στη σύντομη αυτή ανακοίνωση.

Προβλήματα, τα οποία φαίνεται ότι αντιμετωπίστηκαν ταχύτερα, παρουσιάστηκαν επίσης στη λειτουργία του iCloud και άλλων υπηρεσιών, οι οποίες απευθύνονται σε προγραμματιστές και δημιουργούς εφαρμογών.

Σύμφωνα με κάποιες αναφορές, το πρόβλημα επηρέασε ακόμα και τα τερματικά πληρωμών στα καταστήματα της Apple.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης