Αποκαταστάθηκε η πρόσβαση στο iTunes Store και τις άλλες υπηρεσίες της Apple
12.03.2015
00:19
Η αμερικανική εταιρεία απέδωσε το πρόβλημα, που επηρέασε τους χρήστες παγκοσμίως, σε λειτουργικό σφάλμα των συστημάτων της
Σύμφωνα με τις αναφορές χρηστών και τη σελίδα απεικόνισης της κατάστασης λειτουργίας των υπηρεσιών της Apple, αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα πρόσβασης στο iTunes Store, το App Store και τα υπόλοιπα κομμάτια του οικοσυστήματος παροχής περιεχομένου της αμερικανικής εταιρείας.
Μετά από σχεδόν 12 ώρες, η κατάσταση φαίνεται πως έχει και πάλι ομαλοποιηθεί.
Νωρίτερα, με ανακοίνωσή της η Apple ζητούσε συγνώμη από τους πελάτες της για τα εκτεταμένα προβλήματα που παρατηρήθηκαν σε όλο τον κόσμο, αποδίδοντάς τα σε λειτουργικό σφάλμα των συστημάτων της.
Από το πρόβλημα επηρεάστηκε για περίπου τέσσερις ώρες και η πρόσβαση των χρηστών στο iCloud. Πλέον, τα μοναδικά προβλήματα εντοπίζονται στις υπηρεσίες iTunes Connect και TestFlight, οι οποίες απευθύνονται στους δημιουργούς εφαρμογών για το iOS και το OS X.
Μετά από σχεδόν 12 ώρες, η κατάσταση φαίνεται πως έχει και πάλι ομαλοποιηθεί.
Νωρίτερα, με ανακοίνωσή της η Apple ζητούσε συγνώμη από τους πελάτες της για τα εκτεταμένα προβλήματα που παρατηρήθηκαν σε όλο τον κόσμο, αποδίδοντάς τα σε λειτουργικό σφάλμα των συστημάτων της.
Από το πρόβλημα επηρεάστηκε για περίπου τέσσερις ώρες και η πρόσβαση των χρηστών στο iCloud. Πλέον, τα μοναδικά προβλήματα εντοπίζονται στις υπηρεσίες iTunes Connect και TestFlight, οι οποίες απευθύνονται στους δημιουργούς εφαρμογών για το iOS και το OS X.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr