Τελευταία πανευρωπαϊκά στις online πωλήσεις η Ελλάδα

Ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κατά μέσο όρο, μια στις τέσσερις πωλήσεις (25,7%) γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, στη χώρα μας το ποσοστό πέφτει στο 18,3%

Ουραγός σε έναν ακόμη δείκτη, που σχετίζεται με την ψηφιακή οικονομία, αποδεικνύεται η Ελλάδα, η οποία καταλαμβάνει την τελευταία θέση μεταξύ των χωρών - μελών της Ε.Ε. στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. 

Με το μέσο Κοινοτικό όρο να βρίσκεται στο 25,7% - ήτοι περισσότερο από το ένα τέταρτο των πωλήσεων στην Ευρώπη πραγματοποιείται, ήδη, μέσα από ηλεκτρονικά κανάλια - η Ελλάδα συγκεντρώνει ποσοστό μόλις 18,3%. Η συγκεκριμένη επίδοση φέρνει τη χώρα μας στην τελευταία θέση της κατάταξης των ευρωπαϊκών χωρών, ως προς το ποσοστό των πωλήσεων, που πραγματοποιούνται online.

Στον αντίποδα, την πλέον δυναμική παρουσία στις ηλεκτρονικές πωλήσεις έχει το Λουξεμβούργο (46,4%), με τη Λεττονία να ακολουθεί (37,2%), τη Ρουμανία να έπεται (36%), την Πολωνία και το Βέλγιο (με 33,9% έκαστη) να μοιράζονται την τέταρτη θέση και τη Μεγάλη Βρετανία να κατατάσσεται πέμπτη (32,5%).

Εκτός από την Ελλάδα, επιδόσεις κάτω του μέσου Κοινοτικού όρου έχουν άλλες οκτώ χώρες, στις οποίες οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιστοιχούν σε ποσοστό μικρότερο το 25,7% του συνολικού τους τζίρου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του τελευταίου Ευρωβαρόμετρου για το 2014, οι επιχειρήσεις στη Βόρεια και την Κεντρική Ευρώπη είναι εκείνες που πρωτοστατούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς συγκεντρώνουν την υψηλότερη αναλογία μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρονικών πωλήσεων. 

Πηγή: sepe.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr