Αύξηση των αγορών στα online σούπερ μάρκετ φέρνουν τα προβλήματα ρευστότητας
30.06.2015
13:54
Οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν αποθέματα σε βασικά είδη
Τα ψηφιακά τους αντανακλαστικά ενεργοποίησαν οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι στράφηκαν στα οnline σούπερ μάρκετ και τα e-shops για τις αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας. Προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της ρευστότητας των τραπεζών, οι Έλληνες επέλεξαν τα e-shops, με αποτέλεσμα, εντός του Σαββατοκύριακου, να καταγραφεί πολύ μεγάλη αύξηση στα online σούπερ μάρκετ και όσα e-shops πουλούσαν είδη πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας.
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.
Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.
Συνολικά, όπως παρατηρεί η εταιρεία, οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και τη ρευστότητα των τραπεζών έφεραν αναταράξεις στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν, φυσικά, εν λειτουργία όλο το Σαββατοκύριακο.
Η πτώση των αγορών από e-shops ήταν 40% σε κλάδους, όπως προϊόντα μόδας, ομορφιάς, οικιακού εξοπλισμού και φαρμακευτικά. «Εκεί που βλέπουμε μεγάλη ευκαιρία για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους είναι οι εξαγωγές μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, Π. Γκεζερλής και συμπλήρωσε: «Μία cross-border στρατηγική στο ecommerce μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε 2-3 μήνες για ένα υφιστάμενο e-shop και μπορεί αυτή η εξωστρέφεια να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και προοπτική».
Πηγή: sepe.gr
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.
Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.
Συνολικά, όπως παρατηρεί η εταιρεία, οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και τη ρευστότητα των τραπεζών έφεραν αναταράξεις στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν, φυσικά, εν λειτουργία όλο το Σαββατοκύριακο.
Η πτώση των αγορών από e-shops ήταν 40% σε κλάδους, όπως προϊόντα μόδας, ομορφιάς, οικιακού εξοπλισμού και φαρμακευτικά. «Εκεί που βλέπουμε μεγάλη ευκαιρία για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους είναι οι εξαγωγές μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, Π. Γκεζερλής και συμπλήρωσε: «Μία cross-border στρατηγική στο ecommerce μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε 2-3 μήνες για ένα υφιστάμενο e-shop και μπορεί αυτή η εξωστρέφεια να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και προοπτική».
Πηγή: sepe.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr