Vodafone Ελλάς: Επενδύσεις 1,5 δισ. από το 2008 και νέες υπηρεσίες για το σπίτι
14.10.2015
19:23
«Πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε τις επενδύσεις στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, όπως και τη συνδρομητική τηλεόραση, στηρίζοντας τις σύγχρονες ψηφιακές υποδομές», τόνισε ο Γλαύκος Περσιάνης
«Η επένδυση στην hellas online υλοποιήθηκε σε μια δύσκολη στιγμή για την ελληνική οικονομία, με την εκταμίευση 300 εκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία το μεγαλύτερο ποσοστό καταβλήθηκε προς τις ελληνικές τράπεζες, καλύπτοντας τις υποχρεώσεις της. Πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε τις επενδύσεις στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, όπως και τη συνδρομητική τηλεόραση, στηρίζοντας τις σύγχρονες ψηφιακές υποδομές, που είναι τόσο απαραίτητες για τη χώρα μας, σε ένα πλαίσιο δίκαιου ανταγωνισμού προς όφελος των καταναλωτών», τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάς, Γλαύκος Περσιάνης, μιλώντας στο πλαίσιο της παρουσίασης του Vodafone Home.
Ο κ. Περσιάνης υπογράμμισε ότι η Vodafone Ελλάς επενδύει στη χώρα και στηρίζει την ελληνική οικονομία στην κρίση, με συνολικές επενδύσεις 1,5 δισ. ευρώ από το 2008. «Θέλουμε να τοποθετήσουμε την Vodafone Ελλάδας ως αξιόπιστο και πρωτοπόρο πάροχο συνολικών υπηρεσιών επικοινωνίας. Με συστηματική δουλειά ενσωματώνουμε την hellas online και ενοποιούμε τις υπηρεσίες κινητής με τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, Internet και συνδρομητικής τηλεόρασης της hol, προσφέροντας συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας, υπό την εμπορική ονομασία της Vodafone. Έτσι, παρουσιάζουμε το Vodafone Home, μια μοναδική εμπειρία σταθερής τηλεφωνίας και Internet για κάθε σπίτι. Το Vodafone Home αποτελεί την επόμενη μέρα στην επικοινωνία, γιατί προσφέρει μια νέα, απαράμιλλη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, με υπηρεσίες που είναι πρωτοποριακές για τα ελληνικά και τα διεθνή δεδομένα».
Ακόμα, ο κ. Περσιάνης, διευκρίνισε ότι η Vodafone διατηρεί στο ακέραιο το ενδιαφέρον της για τη Forthnet, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Το ενδιαφέρον είναι ξεκάθαρο και η συνδρομητική τηλεόραση είναι ένας βασικός πυλώνας στον οποίο μας ενδιαφέρει να προχωρήσουμε περαιτέρω. Το ενδιαφέρον υπάρχει, είναι στρατηγικό, γιατί βλέπουμε την τάση για ολοκληρωμένες υπηρεσίες -κινητό, σταθερό, ίντερνετ και τηλεόραση. Έχουμε το Vodafone TV και βλέπουμε και τη Forthnet σαν ένα προϊόν το οποίο θα ήταν προφανώς ιδιαίτερα συμπληρωματικό, ιδιαίτερα ως προς το αθλητικό περιεχόμενο».
Tο Vodafone Home συνδυάζει όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες που προσφέρουν μια νέα και απαράμιλλη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Στην νέα εποχή του Vodafone Home, όλοι οι συνδρομητές της Vodafone που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, αποκτούν αποκλειστικά δύο πρωτοποριακές υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, τη δωρεάν προσωπική εξυπηρέτηση και τη «ρεζέρβα επικοινωνίας».
Με την υπηρεσία δωρεάν προσωπικής εξυπηρέτησης, οι συνδρομητές που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home αποκτούν δωρεάν και αποκλειστικά τον προσωπικό τους σύμβουλο, ο οποίος φροντίζει για όλη την επικοινωνία τους, για το σταθερό, το κινητό και το Internet. Μπορούν πλέον να επικοινωνούν απευθείας με τον προσωπικό τους σύμβουλο, που τον γνωρίζουν με το όνομά του, καθημερινά 9 το πρωί με 5 το απόγευμα, καλώντας στο 13830. Ο προσωπικός σύμβουλος είναι στη διάθεση των συνδρομητών για να τους προσφέρει:
-Πληροφορίες για νέα προγράμματα και υπηρεσίες, προτείνοντας τους αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
-Ενημέρωση αναλυτικά για τον λογαριασμό τους και τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
Ο κ. Περσιάνης υπογράμμισε ότι η Vodafone Ελλάς επενδύει στη χώρα και στηρίζει την ελληνική οικονομία στην κρίση, με συνολικές επενδύσεις 1,5 δισ. ευρώ από το 2008. «Θέλουμε να τοποθετήσουμε την Vodafone Ελλάδας ως αξιόπιστο και πρωτοπόρο πάροχο συνολικών υπηρεσιών επικοινωνίας. Με συστηματική δουλειά ενσωματώνουμε την hellas online και ενοποιούμε τις υπηρεσίες κινητής με τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, Internet και συνδρομητικής τηλεόρασης της hol, προσφέροντας συνολικές υπηρεσίες επικοινωνίας, υπό την εμπορική ονομασία της Vodafone. Έτσι, παρουσιάζουμε το Vodafone Home, μια μοναδική εμπειρία σταθερής τηλεφωνίας και Internet για κάθε σπίτι. Το Vodafone Home αποτελεί την επόμενη μέρα στην επικοινωνία, γιατί προσφέρει μια νέα, απαράμιλλη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, με υπηρεσίες που είναι πρωτοποριακές για τα ελληνικά και τα διεθνή δεδομένα».
Ακόμα, ο κ. Περσιάνης, διευκρίνισε ότι η Vodafone διατηρεί στο ακέραιο το ενδιαφέρον της για τη Forthnet, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Το ενδιαφέρον είναι ξεκάθαρο και η συνδρομητική τηλεόραση είναι ένας βασικός πυλώνας στον οποίο μας ενδιαφέρει να προχωρήσουμε περαιτέρω. Το ενδιαφέρον υπάρχει, είναι στρατηγικό, γιατί βλέπουμε την τάση για ολοκληρωμένες υπηρεσίες -κινητό, σταθερό, ίντερνετ και τηλεόραση. Έχουμε το Vodafone TV και βλέπουμε και τη Forthnet σαν ένα προϊόν το οποίο θα ήταν προφανώς ιδιαίτερα συμπληρωματικό, ιδιαίτερα ως προς το αθλητικό περιεχόμενο».
Tο Vodafone Home συνδυάζει όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες που προσφέρουν μια νέα και απαράμιλλη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Στην νέα εποχή του Vodafone Home, όλοι οι συνδρομητές της Vodafone που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, αποκτούν αποκλειστικά δύο πρωτοποριακές υπηρεσίες για τα ελληνικά δεδομένα, τη δωρεάν προσωπική εξυπηρέτηση και τη «ρεζέρβα επικοινωνίας».
Με την υπηρεσία δωρεάν προσωπικής εξυπηρέτησης, οι συνδρομητές που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home αποκτούν δωρεάν και αποκλειστικά τον προσωπικό τους σύμβουλο, ο οποίος φροντίζει για όλη την επικοινωνία τους, για το σταθερό, το κινητό και το Internet. Μπορούν πλέον να επικοινωνούν απευθείας με τον προσωπικό τους σύμβουλο, που τον γνωρίζουν με το όνομά του, καθημερινά 9 το πρωί με 5 το απόγευμα, καλώντας στο 13830. Ο προσωπικός σύμβουλος είναι στη διάθεση των συνδρομητών για να τους προσφέρει:
-Πληροφορίες για νέα προγράμματα και υπηρεσίες, προτείνοντας τους αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
-Ενημέρωση αναλυτικά για τον λογαριασμό τους και τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.
-Προτάσεις για τις κατάλληλες αλλαγές στο πρόγραμμά τους
-Βοήθεια για τη μεταφορά της γραμμής τους, σε περίπτωση μετακόμισης.
Όλοι οι συνδρομητές που πληρούν τις προϋποθέσεις θα λάβουν αυτόματα και χωρίς καμία δική τους ενέργεια, το όνομα του δικού τους προσωπικού συμβούλου εξυπηρέτησης μέσω SMS.
Η «ρεζέρβα επικοινωνίας» είναι η νέα υπηρεσία της Vodafone που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές, που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, να απολαμβάνουν ομιλία στο σταθερό και Internet στο σπίτι, ό,τι κι αν συμβεί, ακόμα κι αν υπάρχει τεχνικό θέμα.
Σε περίπτωση μη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ή του Ιnternet στο σταθερό λόγω τεχνικού θέματος, οι συνδρομητές της Vodafone μπορούν να συνεχίζουν να επικοινωνούν και να σερφάρουν, καθώς η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά σταθερά και κινητά και MB στο κινητό με πρόγραμμα Vodafone, μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας «ρεζέρβα επικοινωνίας», οι συνδρομητές χρειάζεται να ενημερώσουν αρχικά για το τεχνικό θέμα, καλώντας στο 13830 και οι τεχνικοί της Vodafone θα προσπαθήσουν να το επιλύσουν άμεσα. Στην αντίθετη περίπτωση, η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας στο κινητό, ΜΒ στο κινητό και προώθηση κλήσεων από το σταθερό σε άλλο τηλέφωνο της επιλογής του συνδρομητή μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
-Βοήθεια για τη μεταφορά της γραμμής τους, σε περίπτωση μετακόμισης.
Όλοι οι συνδρομητές που πληρούν τις προϋποθέσεις θα λάβουν αυτόματα και χωρίς καμία δική τους ενέργεια, το όνομα του δικού τους προσωπικού συμβούλου εξυπηρέτησης μέσω SMS.
Η «ρεζέρβα επικοινωνίας» είναι η νέα υπηρεσία της Vodafone που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές, που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, να απολαμβάνουν ομιλία στο σταθερό και Internet στο σπίτι, ό,τι κι αν συμβεί, ακόμα κι αν υπάρχει τεχνικό θέμα.
Σε περίπτωση μη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ή του Ιnternet στο σταθερό λόγω τεχνικού θέματος, οι συνδρομητές της Vodafone μπορούν να συνεχίζουν να επικοινωνούν και να σερφάρουν, καθώς η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά σταθερά και κινητά και MB στο κινητό με πρόγραμμα Vodafone, μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας «ρεζέρβα επικοινωνίας», οι συνδρομητές χρειάζεται να ενημερώσουν αρχικά για το τεχνικό θέμα, καλώντας στο 13830 και οι τεχνικοί της Vodafone θα προσπαθήσουν να το επιλύσουν άμεσα. Στην αντίθετη περίπτωση, η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας στο κινητό, ΜΒ στο κινητό και προώθηση κλήσεων από το σταθερό σε άλλο τηλέφωνο της επιλογής του συνδρομητή μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr