Το Facebook κατοχύρωσε το εμπορικό του σήμα στην Κίνα
10.05.2016
04:20
Τον περασμένο μήνα, το Ανώτατο Λαϊκό Δικαστήριο του Πεκίνου απεφάνθη υπέρ του Facebook σε μια υπόθεση εμπορικού σήματος ενάντια μιας κινεζικής εταιρίας αναψυκτικών
Συνεχίζονται ακάθεκτες οι δικαστικές μάχες στη Κίνα για τα εμπορικά σήματα, αν και αυτή τη φορά μια αμερικανική εταιρία κατάφερε να βγει νικήτρια.
Όπως μεταδίδει το Facebook, τον περασμένο μήνα, το Ανώτατο Λαϊκό Δικαστήριο του Πεκίνου απεφάνθη υπέρ του Facebook σε μια υπόθεση εμπορικού σήματος ενάντια μιας κινεζικής εταιρίας αναψυκτικών που είχε στην κατοχή της το σήμα «face book».
Η Zhujiang Beverage, η οποία πουλά προϊόντα όπως ροφήματα με γάλα και πόριτζ, ισχυρίστηκε πως είχε κατοχυρώσει το εμπορικό της σήμα face book ή lian shu το 2011. Η εταιρία ήρθε αντιμέτωπη με τις αντιδράσεις του Facebook, ωστόσο το 2014 πήρε την έγκριση της αρμόδιας αρχής για να το χρησιμοποιεί.
Έπειτα από αυτό, σύμφωνα με δικαστήριο του Πεκίνου η απόφαση ανακλήθηκε. Παράλληλα, αν και η απόφαση πάρθηκε τον περασμένο μήνα, τράβηξε τις τελευταίες ημέρες την προσοχή των κινεζικών κοινωνικών δικτύων. Το Facebook απασχόλησε πολλές φορές την αρμόδια αρχή και τελικά απευθύνθηκε στο δικαστήριο.
Η αμερικανική εταιρία κέρδισε τη δίκη. Η Zhujiang Beverage άσκησε έφεση, αλλά έχασε και αυτή τη δικαστική μάχη.
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι η νίκη του Facebook είναι σημαντική για μια σειρά αμερικανικών εταιριών, οι οποίες το τελευταίο διάστημα έχουν βρεθεί σε αντίστοιχες δικαστικές μάχες στην Κίνα. Στα τέλη Μαρτίου, ένα δικαστήριο του Πεκίνου αποφάσισε πως μια κινεζική εταιρία που κατασκευάζει γυναικείες τσάντες επιτρέπεται να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα της Apple, IPhone.
Όπως μεταδίδει το Facebook, τον περασμένο μήνα, το Ανώτατο Λαϊκό Δικαστήριο του Πεκίνου απεφάνθη υπέρ του Facebook σε μια υπόθεση εμπορικού σήματος ενάντια μιας κινεζικής εταιρίας αναψυκτικών που είχε στην κατοχή της το σήμα «face book».
Η Zhujiang Beverage, η οποία πουλά προϊόντα όπως ροφήματα με γάλα και πόριτζ, ισχυρίστηκε πως είχε κατοχυρώσει το εμπορικό της σήμα face book ή lian shu το 2011. Η εταιρία ήρθε αντιμέτωπη με τις αντιδράσεις του Facebook, ωστόσο το 2014 πήρε την έγκριση της αρμόδιας αρχής για να το χρησιμοποιεί.
Έπειτα από αυτό, σύμφωνα με δικαστήριο του Πεκίνου η απόφαση ανακλήθηκε. Παράλληλα, αν και η απόφαση πάρθηκε τον περασμένο μήνα, τράβηξε τις τελευταίες ημέρες την προσοχή των κινεζικών κοινωνικών δικτύων. Το Facebook απασχόλησε πολλές φορές την αρμόδια αρχή και τελικά απευθύνθηκε στο δικαστήριο.
Η αμερικανική εταιρία κέρδισε τη δίκη. Η Zhujiang Beverage άσκησε έφεση, αλλά έχασε και αυτή τη δικαστική μάχη.
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι η νίκη του Facebook είναι σημαντική για μια σειρά αμερικανικών εταιριών, οι οποίες το τελευταίο διάστημα έχουν βρεθεί σε αντίστοιχες δικαστικές μάχες στην Κίνα. Στα τέλη Μαρτίου, ένα δικαστήριο του Πεκίνου αποφάσισε πως μια κινεζική εταιρία που κατασκευάζει γυναικείες τσάντες επιτρέπεται να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το εμπορικό σήμα της Apple, IPhone.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr