Νέα εποχή με νέα εταιρική ταυτότητα για τη Warply

Η Warply μπαίνει σε μια νέα δυναμική τροχιά ανανέωσης και ανάπτυξης και – στο πλαίσιο αυτό – αλλάζει την εταιρική της ταυτότητα, με νέο λογότυπο, επικοινωνιακά μηνύματα και ανανεωμένο website. Το νεό λογότυπο αποτυπώνει πλήρως το όραμα της εταιρείας, εκφράζοντας τις βασικές αξίες της Warply για διαρκή επένδυση στην καινοτομία,στην διαφάνεια και την προσήλωση στην εξωστρέφεια.

Η ανανεωμένη επικοινωνιακή ταυτότητα της Warply στόχο έχει να προβάλλει τις στρατηγικές αλλαγές που έχουν γίνει στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες, τόσο σε επίπεδο διεθνούς ανάπτυξης όσο και σε επίπεδο στρατηγικής, καθώς η εταιρεία έχει πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της από το εξωτερικό.
 
Στην ανανεωμένη εικόνα της Warply προστίθεται και η νέα ιστοσελίδα www.warp.ly η οποία ενισχύει την εταιρική προβολή και τους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία.
 
Σχετικά με την Warply
 

Η Warply είναι η κορυφαία, ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM και βραβευμένη ως η πιο “Innovative Mobile Company” για το 2015. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της μοναδικής πλατφόρμας “Warply Engage 2.0” υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.
 
Στη Warply ανήκει και το “Warply Ad Network”, το μεγαλύτερο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε MobileAds, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobileapps και mobilesites, ανάμεσα τους και τα Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, CNNGreece, D.P.G. DigitalMedia, OliveMedia, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, TheTOC, κα.
 
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα της Warply στο
blog και στους λογαριασμούς της Warply σε Twitter και  Facebook

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr