Με smartphones και προϊόντα smart home επεκτείνει την παρουσία της η TP-Link
14.07.2016
13:41
Η κινεζική εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά των συσκευών δικτύωσης, με εκτιμώμενο μερίδιο της τάξης του 55%
Ο διπλασιασμός των εσόδων της σε σχέση με την περσινή χρονιά αποτελεί τον στόχο που έχει θέσει η TP-Link Hellas, θυγατρική μίας εκ των σημαντικότερων εταιρειών στο χώρο των προϊόντων δικτύωσης παγκοσμίως, η οποία έχει αρχίσει να επεκτείνεται και σε νέους τομείς όπως είναι το «έξυπνο σπίτι» και τα smartphones.
Τα έσοδα της TP-Link από την Ελλάδα το 2015, πρώτη χρονιά λειτουργίας του τοπικού γραφείου (αν και τα προϊόντα της βρίσκονται στην εγχώρια αγορά από το 2011), ανήλθαν στα 5 εκατ. ευρώ. Φέτος ο στόχος είναι τα 10 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στελέχη της TP-Link Hellas, ο στόχος αυτός είναι εφικτός δεδομένου ότι πέραν των προϊόντων δικτύωσης (routers, access points, powerline adapters κ.α) όπου η κινεζική εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά με εκτιμώμενο μερίδιο της τάξης του 55%, έχει ξεκινήσει να διαθέτει και προϊόντα smart home.
Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες έχει αρχίσει και η διάθεση smartphones. Εκεί, η TP-Link χρησιμοποιεί την εμπορική επωνυμία neffos (η κινεζική εταιρεία αρέσκεται να χρησιμοποιεί ελληνικές λέξεις για την ονοματοδοσία των προϊόντων της) και έχει τρία μοντέλα στη γκάμα της: Το C5L με οθόνη 4,5 ίντσες, το C5 (5 ίντσες) και το C5 Max (5,5 ίντσες και αισθητήρα ανάγνωσης δακτυλικού αποτυπώματος). Οι τιμές διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 99, 129 και 169 ευρώ. Στόχος της με τα neffos είναι να αποσπάσει μερίδιο 2% της ελληνικής αγοράς smartphones μέσα στο πρώτο 12μηνο διάθεσης των προϊόντων της.
Τα έσοδα της TP-Link από την Ελλάδα το 2015, πρώτη χρονιά λειτουργίας του τοπικού γραφείου (αν και τα προϊόντα της βρίσκονται στην εγχώρια αγορά από το 2011), ανήλθαν στα 5 εκατ. ευρώ. Φέτος ο στόχος είναι τα 10 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στελέχη της TP-Link Hellas, ο στόχος αυτός είναι εφικτός δεδομένου ότι πέραν των προϊόντων δικτύωσης (routers, access points, powerline adapters κ.α) όπου η κινεζική εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά με εκτιμώμενο μερίδιο της τάξης του 55%, έχει ξεκινήσει να διαθέτει και προϊόντα smart home.
Παράλληλα, τους τελευταίους μήνες έχει αρχίσει και η διάθεση smartphones. Εκεί, η TP-Link χρησιμοποιεί την εμπορική επωνυμία neffos (η κινεζική εταιρεία αρέσκεται να χρησιμοποιεί ελληνικές λέξεις για την ονοματοδοσία των προϊόντων της) και έχει τρία μοντέλα στη γκάμα της: Το C5L με οθόνη 4,5 ίντσες, το C5 (5 ίντσες) και το C5 Max (5,5 ίντσες και αισθητήρα ανάγνωσης δακτυλικού αποτυπώματος). Οι τιμές διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 99, 129 και 169 ευρώ. Στόχος της με τα neffos είναι να αποσπάσει μερίδιο 2% της ελληνικής αγοράς smartphones μέσα στο πρώτο 12μηνο διάθεσης των προϊόντων της.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr