Έρευνα: 3,5 εκατομμύρια συζητήσεις για τα «ψηφιακά πορτοφόλια» στα social media
02.03.2017
14:07
Οι καταναλωτές φαίνεται πως ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις νέες τεχνολογίες
Οι νέοι τρόποι πληρωμών φαίνεται ότι μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στα smartphones και τους φορητούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Mastercard, Digital Payments. Παράλληλα, οι καταναλωτές φαίνεται πως ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις νέες τεχνολογίες που στόχο έχουν να κάνουν τις αγορές τους πιο γρήγορες, πιο εύκολες και πιο ασφαλείς.
Στην 5η ετήσια έρευνα της Mastercard, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research και την Synthesio, αναλύθηκαν τουλάχιστον 3,5 εκατομμύρια συζητήσεις παγκοσμίως σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα Facebook, Twitter, Instagram και Weibo.
«Η φετινή έρευνα αποκαλύπτει μια αλλαγή στο επίπεδο του ενδιαφέροντος για νέους τρόπους αγορών και πληρωμών, που μέχρι και μερικά χρόνια πριν θα φάνταζαν εκτός πραγματικότητας», δήλωσε η VP Digital Communications της Mastercard, Μάρσι Κόεν.
Μεγάλο θέμα συζήτησης στα social media αποτέλεσε επίσης η αυξημένη αποδοχή των ψηφιακών πορτοφολιών στα φυσικά καταστήματα, το Διαδίκτυο και σε αγορές εντός εφαρμογών, ενώ η ενεργοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, ήταν το δεύτερο δημοφιλέστερο θέμα μέσα στο 2016, αναφέρεται στην έρευνα. Επιπλέον, οι καταναλωτές στις συζητήσεις τους υπογράμμιζαν διαρκώς ότι η επιτυχία των νέων τεχνολογιών και των νέων τρόπων πληρωμών θα κριθεί από το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρεται μέσω αυτών.
Στην 5η ετήσια έρευνα της Mastercard, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research και την Synthesio, αναλύθηκαν τουλάχιστον 3,5 εκατομμύρια συζητήσεις παγκοσμίως σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα Facebook, Twitter, Instagram και Weibo.
«Η φετινή έρευνα αποκαλύπτει μια αλλαγή στο επίπεδο του ενδιαφέροντος για νέους τρόπους αγορών και πληρωμών, που μέχρι και μερικά χρόνια πριν θα φάνταζαν εκτός πραγματικότητας», δήλωσε η VP Digital Communications της Mastercard, Μάρσι Κόεν.
Μεγάλο θέμα συζήτησης στα social media αποτέλεσε επίσης η αυξημένη αποδοχή των ψηφιακών πορτοφολιών στα φυσικά καταστήματα, το Διαδίκτυο και σε αγορές εντός εφαρμογών, ενώ η ενεργοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, ήταν το δεύτερο δημοφιλέστερο θέμα μέσα στο 2016, αναφέρεται στην έρευνα. Επιπλέον, οι καταναλωτές στις συζητήσεις τους υπογράμμιζαν διαρκώς ότι η επιτυχία των νέων τεχνολογιών και των νέων τρόπων πληρωμών θα κριθεί από το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρεται μέσω αυτών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr