H Άννα-Μαρία Μπερίτση Διευθύντρια Μάρκετινγκ στην Atcom

Αναλαμβάνει το νεοσυσταθέν τμήμα Μάρκετινγκ, Δημ. Σχέσεων και Επικοινωνίας

ην έναρξη συνεργασίας με την Άννα-Μαρία Μπερίτση
ανακοίνωσε η Atcom, στο πλαίσιο της δημιουργίας νέου τμήματος Μάρκετινγκ, Δημ. Σχέσεων και Επικοινωνίας.

Προερχόμενη από θέσεις επικεφαλής Marketing σε ψηφιακούς εκδότες όπως η DPG Digital Media και η 24Media, η κ. Μπερίτση αναλαμβάνει από 1ης Μαρτίου καθήκοντα Διευθύντριας Μάρκετινγκ με ευθύνη τόσο της επικοινωνιακής στρατηγικής της Atcom όσο και των Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας.

H Atcom επιταχύνει τις επενδύσεις της και στην εξωστρέφεια, με στόχο να διασφαλισθεί πως τόσο η σειρά νέων υπηρεσιών που λανσάρουμε όσο και η διευρυνόμενη γκάμα των διεθνών μας συνεργασιών θα έχουν σταθερά τον επικοινωνιακό αντίκτυπο που τους αξίζει. Είμαστε βέβαιοι πως η Άννα-Μαρία είναι το ιδανικό πρόσωπο για να υλοποιήσει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο αυτές μας τις φιλοδοξίες” δήλωσε ο
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Atcom
.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr