Samsung, Reuters, Telegraph και πολλοί άλλοι μας «παρακολουθούν»: Καταγράφουν ό,τι πληκτρολογούμε!
22.11.2017
09:12
Με ειδικό λογισμικό καταγραφής, παρακολουθούν τι ακριβώς πληκτρολογεί ο χρήστης στο πληκτρολόγιό του, όταν επισκέπτεται τις ιστοσελίδες τους
Εκατοντάδες ιστότοποι, ακόμη και γνωστών εταιρειών, χρησιμοποιούν ειδικό λογισμικό καταγραφής, ώστε να παρακολουθούν τι ακριβώς πληκτρολογεί ο χρήστης στο πληκτρολόγιό του, όταν επισκέπτεται τις ιστοσελίδες τους.
Την πρακτική αυτή - που είναι αμφίβολη η νομιμότητά της σύμφωνα με ειδικούς, από τη στιγμή που δεν γίνεται με τη γνώση και συναίνεση των χρηστών- φέρνει στο φως μια νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Πρίνστον των ΗΠΑ, σύμφωνα με το BBC.
Πολλές εταιρείες και άλλοι οργανισμοί (ακόμη και ειδησεογραφικοί) θέλουν να έχουν σαφή εικόνα για το πώς οι πελάτες και άλλοι επισκέπτες τους χρησιμοποιούν τις εταιρικές ιστοσελίδες. Γι' αυτό χρησιμοπιούν ένα ειδικό λογισμικό (session replay) που προσφέρουν διάφορες εταιρείες (FullStory, SessionCam, Clicktale, Smartlook, UserReplay, Hotjar, Yandex κ.α.).
Ό,τι γράφουν στο πληκτρολόγιό τους οι χρήστες και όποια εντολή δίνουν με το «ποντίκι» τους, καθώς και το ακριβές περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται, καταγράφονται λεπτομερώς. Αυτό, κατά τους ερευνητές, μπορεί να περιλαμβάνει ευαίσθητα ιατρικά και άλλα προσωπικά δεδομένα, στοιχεία πιστωτικών καρτών κ.α., πράγμα που καθιστά τους χρήστες πιο ευάλωτους στην πιθανότητα απάτης.
Οι ερευνητές βρήκαν ότι 482 από τους 50.000 σημαντικότερους ιστοτόπους διεθνώς ακολουθούν αυτή την πρακτική, μεταξύ άλλων η Samsung, το Reuters, το CBS News, η Telegraph, η Home Depot κ.α.
Την πρακτική αυτή - που είναι αμφίβολη η νομιμότητά της σύμφωνα με ειδικούς, από τη στιγμή που δεν γίνεται με τη γνώση και συναίνεση των χρηστών- φέρνει στο φως μια νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου Πρίνστον των ΗΠΑ, σύμφωνα με το BBC.
Πολλές εταιρείες και άλλοι οργανισμοί (ακόμη και ειδησεογραφικοί) θέλουν να έχουν σαφή εικόνα για το πώς οι πελάτες και άλλοι επισκέπτες τους χρησιμοποιούν τις εταιρικές ιστοσελίδες. Γι' αυτό χρησιμοπιούν ένα ειδικό λογισμικό (session replay) που προσφέρουν διάφορες εταιρείες (FullStory, SessionCam, Clicktale, Smartlook, UserReplay, Hotjar, Yandex κ.α.).
Ό,τι γράφουν στο πληκτρολόγιό τους οι χρήστες και όποια εντολή δίνουν με το «ποντίκι» τους, καθώς και το ακριβές περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται, καταγράφονται λεπτομερώς. Αυτό, κατά τους ερευνητές, μπορεί να περιλαμβάνει ευαίσθητα ιατρικά και άλλα προσωπικά δεδομένα, στοιχεία πιστωτικών καρτών κ.α., πράγμα που καθιστά τους χρήστες πιο ευάλωτους στην πιθανότητα απάτης.
Οι ερευνητές βρήκαν ότι 482 από τους 50.000 σημαντικότερους ιστοτόπους διεθνώς ακολουθούν αυτή την πρακτική, μεταξύ άλλων η Samsung, το Reuters, το CBS News, η Telegraph, η Home Depot κ.α.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr