Εννέα συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας τα Χριστούγεννα

Εννέα συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας τα Χριστούγεννα

Έχουμε ήδη μπει στην τελική ευθεία για τις γιορτές των Χριστουγέννων. Αυτό σημαίνει ψώνια, αγορές και δώρα για τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Εννέα συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας τα Χριστούγεννα
Αν εκμεταλευτείτε τις παρακάτω συμβουλές από τον Χρήστο Βρεττό, της Cloudevo, της ταχύτερα αναπτυσόμενης εταιρίας digital growth στην Ελλάδα, για το eshop σας, τότε σίγουρα θα έχετε αυξημένες πωλήσεις.

1. Βεβαιωθείτε ότι οι επιλογές αποστολής είναι σαφής και εύκολα προσβάσιμες

Η πιο συχνή απορία που έχει κάθε καταναλωτής είναι για τις επιλογές αποστολής των προϊόντων. Συνεπώς, τέτοιου είδους πληροφορίες προτείνεται να υπάρχουν στο header του eshop σας προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να τις εντοπίσει αμέσως.

Για παράδειγμα θα μπορούσατε να γράψετε:
- Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις (ημερομηνία) και θα την παραλάβετε πριν τα Χριστούγεννα.
- Δωρεάν μεταφορικά αν κάνετε την παραγγελία σας μέχρι τις (ημερομηνία).

2. Προωθείστε την gift card (κάρτα δώρου)

Βεβαιωθείτε ότι τις μέρες πριν τα Χριστούγεννα θα προωθείτε την κάρτα δώρου του eshop σας και θα την έχετε σε εμφανές σημείο. Θα μπορούσατε να εμφανίζετε σχετικά μηνύματα στο header της σελίδας μετά το τέλος της ενέργειας σχετικά με τις επιλογές αποστολής.

Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε την επιλογή της κάρτας δώρου θα σας προτείναμε να την εντάξετε στο eshop σας μιας και αποτελεί έναν εύκολο τρόπο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

3. Μην στοχεύετε λέξεις κλειδιά όπως "χριστουγεννιάτικα δώρα"

Κατά την διάρκεια των γιορτών για τις διαφημιστικές καμπάνιες είναι προτιμότερο να μην στοχεύετε λέξεις κλειδιά όπως "χριστουγεννιάτικα δώρα" ή "τέλεια δώρα" διότι η πλειοψηφία των marketer θα κάνει ακριβώς το ίδιο. Με αποτέλεσμα να πρέπει να ξοδέψετε μια περιουσία για το τίποτα.

Είναι καλύτερο να συνεχίσετε με τις λέξεις τις οποίες στοχεύετε όλο τον υπόλοιπο χρόνο, αυξάνοντας όμως το budget σας.

4. Επικεντρωθείτε σε πελάτες που είχαν αγοράσει παλιότερα από το eshop σας

Κλείσιμο
Δημιουργείστε remarketing κοινά με όλους τους πελάτες που είχαν πραγματοποιήσει αγορές την ίδια εποχή τον προηγούμενο χρόνο καθώς επίσης και με πελάτες που είχαν κάνει αγορές τον υπόλοιπο χρόνο. Έπειτα δημιουργείστε διαφορετικές διαφημίσεις με διαφορετικές προσφορές προκειμένου να μην εμφανίζονται συνεχώς οι ίδιες.

5. Συνεχίστε τις διαφημιστικές καμπάνιες και την ημέρα των Χριστουγέννων

Έχει παρατηρηθεί ότι ακόμα και την ημέρα των Χριστουγέννων πραγματοποιούνται πολλές αγορές. Υπάρχουν πολλοί που κάνουν την αγορά την τελευταία στιγμή και δίνουν μια κάρτα που αναγράφει το δώρο που πρόκειται να λάβει ο παραλήπτης.

6. Μην περιορίζετε το διαφημιστικό σας budget

Κατά τη διάρκεια των γιορτών μην περιορίζετε το διαφημιστικό σας budget μιας και δεν μπορείτε να γνωρίζετε με ακρίβεια πότε θα έχει αύξηση ο αριθμός των αναζητήσεων. Όσο οι διαφημιστικές σας καμπάνιες είναι επικερδής δεν χρειάζεται να μειώσετε το budget σας.

7. Ανανεώστε το eshop σας με τα προϊόντα που πουλάνε περισσότερο

Ανατρέχοντας στα προϊόντα που κατέγραψαν τις μεγαλύτερες πωλήσεις την προηγούμενη χρονιά μπορείτε να ανανεώσετε τις κατηγορίες σας ή και την κεντρική σας σελίδα με τα ίδια ή παρόμοια προϊόντα.

8. Στείλτε email στην λίστα σας κάθε μέρα του Δεκέμβρη

Αυτό μπορεί να ακούγεται σαν spam αλλά αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι ανάμεσα στα πολλά email που λαμβάνουν οι πιθανοί πελάτες, το δικό μας να τους τραβήξει την προσοχή.

Υπάρχει σίγουρα μια πιθανότητα μερικοί χρήστες να κάνουν unsubscribe από τη λίστα σας αλλά αυτή η χρονική περίοδος δεν είναι η κατάλληλη για να ανησυχείτε για το μέγεθός της. Την περίοδο των γιορτών θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην αύξηση των πωλήσεων. Όλες τις άλλες μέρες του χρόνου μπορείτε να ασχοληθείτε με την αύξηση του αριθμού των mail της λίστας σας.

9. Οργανώστε την επικοινωνία σας μετά την περίοδο των γιορτών

Τέλος, θα πρέπει μετά την περίοδο των γιορτών να επικοινωνήσετε εκ νέου με τους νέους σας πελάτες. Σχεδιάστε μια στρατηγική επικοινωνίας, mail, τηλέφωνα, inbox προκειμένου να τους μετατρέψετε σε μόνιμους, σταθερούς πελάτες.

Αν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές θα δείτε σίγουρα βελτίωση και άνοδο στις πωλήσεις σας. Ακολουθώντας τα σωστά βήματα και με μεθοδικό τρόπο, σε συνδυασμό με αντίστοιχες ενέργειες στα social media και στο SEO η περίοδος των γιορτών θα είναι σίγουρα επιτυχημένη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης