Digital Marketing 2019: Πέντε τάσεις που πρέπει να προσέξουμε
Digital Marketing 2019: Πέντε τάσεις που πρέπει να προσέξουμε
Το 2019 θα είναι ακόμα μια χρονιά με πολλές αλλαγές στον τομέα του digital growth και digital marketing. Νέες τάσεις θα ενισχυθούν ενώ άλλες πιθανόν να μείνουν στάσιμες.
Η ομάδα της Cloudevo, της ταχύτερα αναπτυσόμενης εταιρίας digital growth στην Ελλάδα, δημιούργησε μια λίστα με τα digital trends του 2019.
1. Ο τομέας της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality) θα μείνει στάσιμος λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος. Ωστόσο, ένας από τους τομείς που η εικονική πραγματικότητα θα μπορούσε να βρεί πρόσφορο έδαφος και να εξελιχθεί, είναι ο τομέας της υγείας. Οι κυριότεροι λόγοι που η εικονική πραγματικότητα δεν βρίσκει τόση ανταπόκριση είναι η έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά των καταναλωτών, το κόστος ανάπτυξης και η αδυναμία συμβατικότητας.
2. Οι φωνητικές αναζητήσεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Υπάρχουν πολλές προβλέψεις που δείχνουν ότι σύντομα σχεδόν το 50% των αναζητήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι φωνητικές. Αυτό σημαίνει ότι η φωνητική αναζήτηση θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη γενικότερη στρατηγική των marketer.
3. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η ανάπτυξη της τεχνολογίας blockchain και πως θα επηρεάσει το search marketing.
4. Μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στον συνδυασμό χρωμάτων στον σχεδιασμό των ιστοσελίδων. Ήδη πολλοί designers ψάχνουν τρόπους να ενισχύσουν την ευρύτερη εμπειρία των χρηστών στο διαδίκτυο μέσω της κατάλληλης επιλογής χρωμάτων.
5. Τέλος, μεγάλο ενδιαφέρον έχει να δούμε το ρόλο που θα παίξει η περαιτέρω ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και πως αυτή θα επηρεάσει την στρατηγική marketing. Είναι σημαντικό να εστιάσουμε στο πώς θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου να οφελήσει τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις. Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στην ανάπτυξη των chatbot και πως αυτά θα χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις των επιχειρήσεων.
Το 2019 προβλέπεται να είναι γεμάτο με νέες τεχνολογικές εξελίξεις που σίγουρα θα επηρεάσουν το digital marketing ενώ παράλληλα θα δημιουργηθούν νέες ανάγκες και απαιτήσεις.
1. Ο τομέας της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality) θα μείνει στάσιμος λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος. Ωστόσο, ένας από τους τομείς που η εικονική πραγματικότητα θα μπορούσε να βρεί πρόσφορο έδαφος και να εξελιχθεί, είναι ο τομέας της υγείας. Οι κυριότεροι λόγοι που η εικονική πραγματικότητα δεν βρίσκει τόση ανταπόκριση είναι η έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά των καταναλωτών, το κόστος ανάπτυξης και η αδυναμία συμβατικότητας.
2. Οι φωνητικές αναζητήσεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Υπάρχουν πολλές προβλέψεις που δείχνουν ότι σύντομα σχεδόν το 50% των αναζητήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι φωνητικές. Αυτό σημαίνει ότι η φωνητική αναζήτηση θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη γενικότερη στρατηγική των marketer.
3. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η ανάπτυξη της τεχνολογίας blockchain και πως θα επηρεάσει το search marketing.
4. Μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στον συνδυασμό χρωμάτων στον σχεδιασμό των ιστοσελίδων. Ήδη πολλοί designers ψάχνουν τρόπους να ενισχύσουν την ευρύτερη εμπειρία των χρηστών στο διαδίκτυο μέσω της κατάλληλης επιλογής χρωμάτων.
5. Τέλος, μεγάλο ενδιαφέρον έχει να δούμε το ρόλο που θα παίξει η περαιτέρω ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και πως αυτή θα επηρεάσει την στρατηγική marketing. Είναι σημαντικό να εστιάσουμε στο πώς θα χρησιμοποιηθεί προκειμένου να οφελήσει τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις. Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στην ανάπτυξη των chatbot και πως αυτά θα χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις των επιχειρήσεων.
Το 2019 προβλέπεται να είναι γεμάτο με νέες τεχνολογικές εξελίξεις που σίγουρα θα επηρεάσουν το digital marketing ενώ παράλληλα θα δημιουργηθούν νέες ανάγκες και απαιτήσεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα