Ακόμα ένας σπουδαίος πάροχος παιχνιδιών έρχεται στην Sportingbet, για να μας χαρίσει κι άλλες ευκαιρίες διασκέδασης!
Τα iPhone, τα Huawei και τα Honor κινητά «χαλάνε» πιο σπάνια
Τα iPhone, τα Huawei και τα Honor κινητά «χαλάνε» πιο σπάνια
Τι έδειξε έρευνα για το ποσοστό των συσκευών που χρειάζονται επισκευή ή αντικατάσταση πριν λήξει η διετής τους εγγύηση
Η Honor, η Huawei και η Apple είναι οι τρεις κατασκευάστριες εταιρείες κινητών τηλεφώνων που παρουσιάζουν το χαμηλότερο δείκτη αποτυχίας (failure rate), σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Harris Interactive στη Γαλλία.
Με τον όρο «δείκτης αποτυχίας» εννοείται το ποσοστό των συσκευών που επέστρεψαν για επισκευή πριν από την λήξη της διετούς εγγύησης. Κατ' επέκταση όσο καλύτερη επίδοση παρουσιάζει μία εταιρεία ως προς αυτόν το δείκτη τόσο πιο αξιόπιστα θεωρούνται τα προϊόντα της αλλά και η ίδια η μάρκα.
Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 130.350 κινητών τηλεφώνων που επέστρεψαν για επισκευή στα σημεία service της αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων Fnac Darty, σε Γαλλία και Βέλγιο, με την Harris Interactive να συντάσσει την κατάταξη των κατασκευαστών, σύμφωνα με τον αριθμό των περιστατικών που παρουσιάστηκαν στα κινητά τους τηλέφωνα.
Όσο μικρότερος ήταν ο αριθμός των περιστατικών που προέρχονταν από μία εταιρεία, τόσο πιο ψηλά στην κατάταξη εμφανίζεται ο συγκεκριμένος κατασκευαστής. Στην κορυφή της, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, συναντάμε την Honor, με τη Huawei και την Apple να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Από το σύνολο των 130.350 κινητών τηλεφώνων που έφθασαν στο σέρβις, ποσοστό 34% επιδιορθώθηκαν άμεσα, για το 54% χρειάστηκε αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος, ενώ περισσότερα από 1 στα 10 κινητά (12%) αντικαταστάθηκαν με νέα συσκευή.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο μέσος χρόνος αντικατάστασης ενός κινητού τηλεφώνου στη Γαλλία (δηλαδή, ο χρόνος που ο καταναλωτής δεν προχωρά στην απόκτηση μιας νέας συσκευής) έχει φθάσει πλέον τα τρία έτη, συνεχίζοντας στην ίδια αυξητική τάση που χαρακτηρίζει την αγορά της κινητής όλη την τρέχουσα δεκαετία.
Με τον όρο «δείκτης αποτυχίας» εννοείται το ποσοστό των συσκευών που επέστρεψαν για επισκευή πριν από την λήξη της διετούς εγγύησης. Κατ' επέκταση όσο καλύτερη επίδοση παρουσιάζει μία εταιρεία ως προς αυτόν το δείκτη τόσο πιο αξιόπιστα θεωρούνται τα προϊόντα της αλλά και η ίδια η μάρκα.
Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 130.350 κινητών τηλεφώνων που επέστρεψαν για επισκευή στα σημεία service της αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων Fnac Darty, σε Γαλλία και Βέλγιο, με την Harris Interactive να συντάσσει την κατάταξη των κατασκευαστών, σύμφωνα με τον αριθμό των περιστατικών που παρουσιάστηκαν στα κινητά τους τηλέφωνα.
Όσο μικρότερος ήταν ο αριθμός των περιστατικών που προέρχονταν από μία εταιρεία, τόσο πιο ψηλά στην κατάταξη εμφανίζεται ο συγκεκριμένος κατασκευαστής. Στην κορυφή της, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση, συναντάμε την Honor, με τη Huawei και την Apple να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Από το σύνολο των 130.350 κινητών τηλεφώνων που έφθασαν στο σέρβις, ποσοστό 34% επιδιορθώθηκαν άμεσα, για το 54% χρειάστηκε αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος, ενώ περισσότερα από 1 στα 10 κινητά (12%) αντικαταστάθηκαν με νέα συσκευή.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο μέσος χρόνος αντικατάστασης ενός κινητού τηλεφώνου στη Γαλλία (δηλαδή, ο χρόνος που ο καταναλωτής δεν προχωρά στην απόκτηση μιας νέας συσκευής) έχει φθάσει πλέον τα τρία έτη, συνεχίζοντας στην ίδια αυξητική τάση που χαρακτηρίζει την αγορά της κινητής όλη την τρέχουσα δεκαετία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα