Η Miele ως Platinum Χορηγός στο Navarino Challenge 2024, προσέφερε αξέχαστες στιγμές στους συμμετέχοντες μέσα από cooking masterclasses και γευσιγνωσίες και συνδυάζοντας γαστρονομία και αθλητικό τουρισμό
Γιατί το Instagram θέλει να «εξαφανίσει» τα likes από τους ακολούθους;
Γιατί το Instagram θέλει να «εξαφανίσει» τα likes από τους ακολούθους;
Το «πείραμα» διεξήχθη ήδη στον Καναδά τον Μάιο και τώρα το... βιώνουν οι χρήστες στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία
Το... κυνήγι των likes στα social media εξελίσσεται σε μία ψυχοφθόρα διαδικασία, ιδιαίτερα στους νεότερους ανθρώπους, αλλά και σε ορισμένους που αναζητούν... ψυχική υποστήριξη και επιβεβαίωση μέσω της τεχνολογίας. Το Instagram επιχειρεί να βελτιώσει την κατάσταση, αποσκοπώντας σε περισσότερο υγιείς χρήστες και όχι σε άτομα εξαρτημένα από τα... likes. Πώς επιχειρεί να το πετύχει αυτό; «Εξαφανίζοντας» τον αριθμό των likes από την εικόνα των ακολούθων του εκάστοτε λογαριασμού.
Με άλλα λόγια, ο κάτοχος του λογαριασμού θα μπορεί να βλέπει τον αριθμό και τα ονόματα όσων του έκαναν like στη φωτογραφία του. Οι ακόλουθοί του, όμως, θα είναι... τυφλοί. Δεν θα βλέπουν τον αριθμό των likes και ως εκ τούτου, δεν θα έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης. Χωρίς... ανταγωνισμούς, λιγότερο άγχος... είναι το μότο που σκοπεύει να ακολουθήσει το Instagram, το οποίο ήδη κάνει δοκιμαστικά και μάλιστα σε μεγάλες και... πάραδοσιακές στα social media αγορές, όπως είναι ο Καναδάς (τον Μάιο) και η Αυστραλία (το τρέχον διάστημα).
Χάνεται το έδαφος κάτω από τα πόδια μας; Ας αναλύσουμε λίγο περισσότερο το σκεπτικό του Instagram. Για όλα... φταίνε αυτοί οι celebities και τα κολοσσιαία νούμερα που εμφανίζουν στα likes. Ανεβάζει η Κάιλι Τζένερ μία φωτογραφία της... να τα πέντε εκατ. likes σε λίγες ώρες! Τα βλέπει ο μέσος χρήστης και -εύλογα!!!- αναρωτιέται. Γιατί όχι και ΄γω; Ανεβάζει τη φωτογραφία του, πάρε καμιά 10αρια likes από κάτω! Να και η κατάθλιψη και το αίσθημα της κατωτερότητας. Όλα αυτά θα αποφευχθούν με το «μαγικό ραβδάκι» του Instagram, που θα εξαφανίσει τα likes - επαναλαμβάνουμε- για τους ακολούθους.
«Θέλουμε το Instagram να είναι ένας τόπος όπου οι άνθρωποι αισθάνονται άνετα να εκφράζονται», δήλωσε η επικεφαλής της πολιτικής του Facebook (διότι... ως γνωστόν, το Instagram ανήκει στο Facebook και τα επόμενα χρόνια θα ενσωματωθεί) στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, Mia Garlick. «Ελπίζουμε ότι αυτή η δοκιμασία θα αφαιρέσει την πίεση του αριθμού των ατόμων που έχουν να... αντιμετωπίζουν, ώστε να εστιάσουν στην κοινή χρήση με τους αγαπημένους σας», πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας, εμμέσως πλην σαφώς, το σενάριο μετατροπής του Instagram σε μία online κονσόλα προσωπικών συνομιλιών σε γκρουπ.
Το 2017 πραγματοποιήθηκε μία μελέτη στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην οποία διαπιστώθηκε ότι από τα πέντε μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, το Instagram ήταν το πιο επιβλαβές για την ψυχική υγεία των νέων. Το Snapchat ακολούθησε δεύτερο, με το Facebook τρίτο, το Twitter τέταρτο και το YouTube πέμπτο.
Εκτός από τα likes που θα... εξαφανιστούν, το Instagram προσπαθεί επίσης να αφαιρέσει τον εκφοβισμό από την πλατφόρμα.
Το Instagram ανακοίνωσε τον Απρίλιο κατά τη διάρκεια της διάσκεψης προγραμματιστών F8 του Facebook ότι πειραματίζεται με νέα χαρακτηριστικά για την καταπολέμηση του εκφοβισμού. Νωρίτερα τον Ιούλιο, το Instagram κυκλοφόρησε μια λειτουργία με τεχνολογία AI που επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν αν πρόκειται να δημοσιεύσουν ένα επιθετικό σχόλιο. Όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί «Είστε τόσο άσχημοι και ανόητοι», για παράδειγμα, ένας χρήστης θα λάβει μια ειδοποίηση που δηλώνει «Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να δημοσιεύσετε αυτό το μήνυμα;».
Μικρές αλλαγές, που προσδοκούν σε μεγάλο αποτέλεσμα λοιπόν. Κοινωνική πολιτική στα social media. Αυτό και αν είναι κάτι νέο και πρωτοποριακό...
Με άλλα λόγια, ο κάτοχος του λογαριασμού θα μπορεί να βλέπει τον αριθμό και τα ονόματα όσων του έκαναν like στη φωτογραφία του. Οι ακόλουθοί του, όμως, θα είναι... τυφλοί. Δεν θα βλέπουν τον αριθμό των likes και ως εκ τούτου, δεν θα έχουν τη δυνατότητα σύγκρισης. Χωρίς... ανταγωνισμούς, λιγότερο άγχος... είναι το μότο που σκοπεύει να ακολουθήσει το Instagram, το οποίο ήδη κάνει δοκιμαστικά και μάλιστα σε μεγάλες και... πάραδοσιακές στα social media αγορές, όπως είναι ο Καναδάς (τον Μάιο) και η Αυστραλία (το τρέχον διάστημα).
Χάνεται το έδαφος κάτω από τα πόδια μας; Ας αναλύσουμε λίγο περισσότερο το σκεπτικό του Instagram. Για όλα... φταίνε αυτοί οι celebities και τα κολοσσιαία νούμερα που εμφανίζουν στα likes. Ανεβάζει η Κάιλι Τζένερ μία φωτογραφία της... να τα πέντε εκατ. likes σε λίγες ώρες! Τα βλέπει ο μέσος χρήστης και -εύλογα!!!- αναρωτιέται. Γιατί όχι και ΄γω; Ανεβάζει τη φωτογραφία του, πάρε καμιά 10αρια likes από κάτω! Να και η κατάθλιψη και το αίσθημα της κατωτερότητας. Όλα αυτά θα αποφευχθούν με το «μαγικό ραβδάκι» του Instagram, που θα εξαφανίσει τα likes - επαναλαμβάνουμε- για τους ακολούθους.
«Θέλουμε το Instagram να είναι ένας τόπος όπου οι άνθρωποι αισθάνονται άνετα να εκφράζονται», δήλωσε η επικεφαλής της πολιτικής του Facebook (διότι... ως γνωστόν, το Instagram ανήκει στο Facebook και τα επόμενα χρόνια θα ενσωματωθεί) στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, Mia Garlick. «Ελπίζουμε ότι αυτή η δοκιμασία θα αφαιρέσει την πίεση του αριθμού των ατόμων που έχουν να... αντιμετωπίζουν, ώστε να εστιάσουν στην κοινή χρήση με τους αγαπημένους σας», πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας, εμμέσως πλην σαφώς, το σενάριο μετατροπής του Instagram σε μία online κονσόλα προσωπικών συνομιλιών σε γκρουπ.
Το 2017 πραγματοποιήθηκε μία μελέτη στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην οποία διαπιστώθηκε ότι από τα πέντε μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, το Instagram ήταν το πιο επιβλαβές για την ψυχική υγεία των νέων. Το Snapchat ακολούθησε δεύτερο, με το Facebook τρίτο, το Twitter τέταρτο και το YouTube πέμπτο.
Εκτός από τα likes που θα... εξαφανιστούν, το Instagram προσπαθεί επίσης να αφαιρέσει τον εκφοβισμό από την πλατφόρμα.
Το Instagram ανακοίνωσε τον Απρίλιο κατά τη διάρκεια της διάσκεψης προγραμματιστών F8 του Facebook ότι πειραματίζεται με νέα χαρακτηριστικά για την καταπολέμηση του εκφοβισμού. Νωρίτερα τον Ιούλιο, το Instagram κυκλοφόρησε μια λειτουργία με τεχνολογία AI που επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν αν πρόκειται να δημοσιεύσουν ένα επιθετικό σχόλιο. Όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί «Είστε τόσο άσχημοι και ανόητοι», για παράδειγμα, ένας χρήστης θα λάβει μια ειδοποίηση που δηλώνει «Είστε βέβαιοι ότι θέλετε να δημοσιεύσετε αυτό το μήνυμα;».
Μικρές αλλαγές, που προσδοκούν σε μεγάλο αποτέλεσμα λοιπόν. Κοινωνική πολιτική στα social media. Αυτό και αν είναι κάτι νέο και πρωτοποριακό...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα