Η Yahoo επανήλθε έξι ώρες μετά το «μπλακ άουτ» στα e-mail

Αντιμετωπίσαμε τεχνικό πρόβλημα και οι υπηρεσίες μας έχουν επανέλθει κατά το πλείστον, ανέφερε η εταιρία στο Twitter

Περίπου έξι ώρες, από τις 10 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα (ώρα Ελλάδος), δεν μπορούσαν να συνδεθούν με το email τους οι χρήστες του yahoo. Το πρόβλημα στους σέρβερς της εταιρίας ήταν παγκόσμιο και επηρέασε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους, που δεν είχαν πρόσβαση ούτε στο mail αλλά ούτε και σε άλλες υπηρεσίες του yahoo.com.

Τελικά, λίγο μετά τις 4 το απόγευμα η εταιρία ανακοίνωσε μέσω Twitter πως «οι περισσότερες υπηρεσίες της έχουν επανέλθει» και πως το πρόβλημα ήταν «τεχνικό», χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες.


Η εταιρεία Yahoo ανακοίνωσε ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα πρόσβασης των χρηστών σε κάποιες υπηρεσίες της, συμπεριλαμβανομένου του Yahoo Mail, λίγο μετά τις 10 το πρωί της Πέμπτης (ώρα Ελλάδος), σε Ευρώπη και Ηνωμένες Πολιτείες. Tέσσερις ώρες αργότερα, η εταιρία ακόμα δεν είχε ανακοινώσει τι συμβαίνει, παρά μόνο ότι το δυναμικό της «εργάζεται για την συντομότερη αποκατάσταση του ζητήματος».


«Μπορεί να μην μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε κάποιες από τις υπηρεσίας μας, συμπεριλαμβανομένου του email. Η πρώτη προτεραιότητά μας αυτήν τη στιγμή είναι να το διορθώσουμε» το πρόβλημα, αναφερόταν στην ανακοίνωση της Yahoo Customer Care, υπηρεσίας πελατών της εταιρείας, σε μήνυμά της στο Twitter.

Στο μήνυμά της αυτό δεν διευκρίνιζε τον αριθμό των χρηστών που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα πρόσβασης ούτε την αιτία που το προκάλεσε.

Στο ίδιο μήνυμα η Yahoo ανέφερε πως «ενδέχεται να μην έχετε πρόσβαση σε ορισμένες από τις υπηρεσίες μας, συμπεριλαμβανομένου του email. Βασική μας προτεραιότητα να λύσουμε τα προβλήματα αυτά».
Η Yahoo ανήκει στην Verizon Communications Inc.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr