Εν μέσω δύσκολων καιρών και αρνητικής δημοσιότητας λόγω αρκετών σκανδάλων, η Facebook αποφάσισε να κάνει τον... αντιπερισπασμό και να βγάλει νέο λογότυπο!
Θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτό βελτιώνει την εικόνα της, η εταιρεία προχώρησε σε λίφτινγκ του λογοτύπου, σε μία προσπάθεια να διαχωριστεί από τις θυγατρικές Instagram και Whatsapp.
Το νέο logo έχει κεφαλαία γράμματα και θα εμφανιστεί στις διάφορες υπηρεσίες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Πλέον θα χρησιμοποιεί δυναμικά χρώματα και θα αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον.
Η πίεση από τα σκάνδαλα ήταν τέτοια που η εταιρεία σκεφτόταν μέχρι και να αλλάξει το όνομά της. Τελικώς όμως εκτιμήθηκε πως τότε ίσως οι χρήστες νόμιζαν ότι η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της, επομένως προιχώρησαν απλώς στην αλλαγή logo.
Το αφιέρωμα Ίσον Λοβ του Vodafone TV για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, περιλαμβάνει εμβληματικές ταινίες και σειρές γεμάτες πάθος, συγκίνηση και φαντασία.
Η Bayer Ελλάς, με σταθερή δέσμευση στην καινοτομία, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική υπευθυνότητα, αποδεικνύει έμπρακτα πως ο κόσμος μπορεί να γίνει πιο ανθρώπινος, πιο δίκαιος και πιο φωτεινός