Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε ορισμένες αλλαγές που αφορούσαν το περιεχόμενο του Facebook, τονίζοντας ότι η πλατφόρμα θα ταχθεί υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης.
«Αυτή θα είναι η αλλαγή που θα κάνουμε και πιστεύω ότι θα εκνευρίσει πολλούς ανθρώπους. Αλλά, ειλικρινά, η παλιά προσέγγιση εκνεύριζε πολλούς επίσης. Οπότε ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό», είπε ο Ζούκερμπεργκ.
Όμως, όπως όλα δείχνουν, αυτή δεν είναι η μοναδική αλλαγή που έρχεται στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Και αυτό, διότι το Facebook ετοιμάζεται να αλλάξει... εμφάνιση. Μάλιστα, η εταιρεία επέλεξε ορισμένους χρήστες ώστε να τους δώσει την ευκαιρία να δουν αυτή τη νέα εμφάνιση από τώρα, πριν εφαρμοστεί σε ολόκληρο το δίκτυο της πλατφόρμας.
Η νέα αρχική σελίδα, λοιπόν, θα είναι πολύ πιο απλή και minimal, ενώ θα έχει και περισσότερες λειτουργικές δυνατότητες για τους χρήστες. Η μεγαλύτερη και πιο... ριζοσπαστική αλλαγή όμως είναι ότι πλέον το Facebook θα έχει τη δυνατότητα dark mode, θα μαυρίζει δηλαδή το φόντο του κατά τις βραδινές ώρες και να είναι πιο ξεκούραστο για τους χρήστες.
Επιπλέον, θα υπάρξουν και κάποιες αλλαγές στην πλοήγηση και τη ροή των ειδήσεων.
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Σε μια λαμπερή τελετή στα «Sponsorship Awards 2025» η bwin έλαμψε με τα έξι βραβεία που κατέκτησε, επιβεβαιώνοντας έτσι τον σημαντικό της ρόλο και στον αθλητικό χώρο.