Οι τηλεοράσεις γίνονται …Internet
05.01.2011
17:06
Εταιρείες όπως η Samsung και η LG λανσάρουν εφαρμογές διαδικτύου, ενώ σχεδιάζουν ακόμη και να φτιάξουν τους δικούς τους web browsers
Το πληγωμένο θηρίο αντιδρά και οι κατασκευάστριες εταιρίες τηλεοράσεων πρόκειται να προωθήσουν τις νέες διαδικτυακές τους τεχνολογίες στο Consumer Electronics Show στο Las Vegas, σε μία προσπάθεια να ανακόψουν την κατακόρυφα ανοδική πορεία των Google και Apple, οι οποίες τείνουν να καταστούν σε ολιγοπώλιο.
Οι Samsung, LG και Cisco θα λανσάρουν εφαρμογές αρχίζοντας από σήμερα, δηλώνοντας έτσι πως δεν θα παραδώσουν τόσο εύκολα τα όπλα στη Google ή την Apple, τους "νέους" του χώρου οι οποίοι έχουν καταφέρει να εισέλθουν στην αγορά σχετικά εύκολα, λόγω του ότι δεν χρειάστηκε να προσαρμοστούν σε στάνταρ στα οποία επιμένουν οι εν λόγω κατασκευαστές τηλεοράσεων.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, βάσει μελετών της εταιρείας DisplaySearch, οι μισές και πλέον τηλεοράσεις που θα πουληθούν το 2014 θα παρέχουν υπηρεσίες του διαδικτύου. Η Samsung έχει από πέρυσι αρχίσει να φλερτάρει με προγραμματιστές applications για να εμπλουτίσει το αναμενόμενο app store της το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε τηλεοράσεις, Blu-ray συσκευές, υπολογιστές και ταμπλέτες της ίδιας εταιρίας.
Παρομοίως, η LG αναμένεται να ανακοινώσει το δικό της app store κατά τη διάρκεια του CES. Ο Tim Alessi, μάλιστα, ο οποίος είναι διευθυντικό στέλεχος της ανάπτυξης προϊόντων της LG ανέφερε πως "Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες υιοθετούν συνδεδεμένες τηλεοράσεις, πιστεύουμε πως ψάχνουν για νέες δυνατότητες".
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της ανοιχτής πια διαμάχης είναι η βλέψη που έχουν οι κατασκευάστριες τηλεοράσεων στο να παράγουν τους δικούς τους web browsers, με ό, τι αυτό συνεπάγεται.
Η κόντρα φαίνεται να έχει ανάψει, ακόμα και σε αυτό τον τομέα της ηλεκτρονικής αγοράς. Απ’ ό, τι φαίνεται όπου Google ή Apple, οι ανταγωνιστές... "ενεργοποιούνται."
Οι Samsung, LG και Cisco θα λανσάρουν εφαρμογές αρχίζοντας από σήμερα, δηλώνοντας έτσι πως δεν θα παραδώσουν τόσο εύκολα τα όπλα στη Google ή την Apple, τους "νέους" του χώρου οι οποίοι έχουν καταφέρει να εισέλθουν στην αγορά σχετικά εύκολα, λόγω του ότι δεν χρειάστηκε να προσαρμοστούν σε στάνταρ στα οποία επιμένουν οι εν λόγω κατασκευαστές τηλεοράσεων.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, βάσει μελετών της εταιρείας DisplaySearch, οι μισές και πλέον τηλεοράσεις που θα πουληθούν το 2014 θα παρέχουν υπηρεσίες του διαδικτύου. Η Samsung έχει από πέρυσι αρχίσει να φλερτάρει με προγραμματιστές applications για να εμπλουτίσει το αναμενόμενο app store της το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε τηλεοράσεις, Blu-ray συσκευές, υπολογιστές και ταμπλέτες της ίδιας εταιρίας.
Παρομοίως, η LG αναμένεται να ανακοινώσει το δικό της app store κατά τη διάρκεια του CES. Ο Tim Alessi, μάλιστα, ο οποίος είναι διευθυντικό στέλεχος της ανάπτυξης προϊόντων της LG ανέφερε πως "Καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες υιοθετούν συνδεδεμένες τηλεοράσεις, πιστεύουμε πως ψάχνουν για νέες δυνατότητες".
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της ανοιχτής πια διαμάχης είναι η βλέψη που έχουν οι κατασκευάστριες τηλεοράσεων στο να παράγουν τους δικούς τους web browsers, με ό, τι αυτό συνεπάγεται.
Η κόντρα φαίνεται να έχει ανάψει, ακόμα και σε αυτό τον τομέα της ηλεκτρονικής αγοράς. Απ’ ό, τι φαίνεται όπου Google ή Apple, οι ανταγωνιστές... "ενεργοποιούνται."
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr