Πού είναι η μαγευτική παραλία που είδαμε στο σποτ για τον ελληνικό τουρισμό
Πού είναι η μαγευτική παραλία που είδαμε στο σποτ για τον ελληνικό τουρισμό
Μια παραλία, 50 λέξεις και 1.000 συναισθήματα σε 40 δευτερόλεπτα για το ελληνικό καλοκαίρι - Σε ποιο νησί βρίσκεται η μαγευτική παραλία;
Ένα πλάνο, μία εικόνα σε μία παραλία της Εύβοιας από τις χιλιάδες παραλίες σε όλη την Ελλάδα, 40 δευτερόλεπτα διάρκεια, 50 λέξεις και 1.000 συναισθήματα για το ελληνικό καλοκαίρι.
Το πού ακριβώς βρίσκεται η παραλία στην Εύβοια από τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, κομμάτι και αυτό της «μαγείας» της Ελλάδας.
Πάντως, το ένα και μοναδικό πλάνο δείχνει ότι το «ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι» είναι εδώ και αυτό ακριβώς θέλουν να δείξουν οι συντελεστές της ταινίας «Endless Greek Summer» που αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2020, που παρουσιάστηκε χθες στο Ζάππειο και θα αρχίσει να «τρέχει» άμεσα για το διεθνές κοινό.
Η ταινία Endless Greek Summer
Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis- CCO της ελληνικής κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού.
Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που «έχτισε» η Ελλάδα μέσα από την επιτυχημένη -κατά κοινή ομολογία- διαχείριση του Covid-19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα και μοναδικό πλάνο, το οποίο λειτουργεί ως «καμβάς» πάνω στον οποίο το μήνυμα του ελληνικού καλοκαιριού «γράφει» καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.
«Η καμπάνια αναδεικνύει την εικόνα μιας χώρας, η οποία μπορεί να συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα, τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση μιας πρωτοφανούς κρίσης με αυτό το αίσθημα χαλαρότητας, χαράς, ευτυχίας που το ελληνικό καλοκαίρι πιστεύω ότι προσφέρει σε όλους μας, αυτήν την εικόνα είναι που θέλουμε σήμερα να μεταδώσουμε στο εξωτερικό», δήλωσε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παρουσίαση της καμπάνιας.
«Ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδος στον κόσμο. Δεν διαφημίζουμε και δεν υπερηφανευόμαστε για την επιτυχία μας στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης».
Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού αναφέρουν ότι «η νέα καμπάνια έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση», αναφέρουν οι συντελεστές της.
«Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του ελληνικού καλοκαιριού. Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά. Για το επόμενο βήμα. Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο, με στόχο τη διεύρυνση της σεζόν».
Στη συνεργασία Δημοσίου-Ιδιωτικού τομέα για τη συνένωση δυνάμεων στον ελληνικού τουρισμού στάθηκε και η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Ιωάννα Δρέττα: «Χρειαζόταν η θέληση να ενώσουμε δυνάμεις, της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού. Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα, η συνένωση δυνάμεων ήταν ο μόνος δρόμος.
Και αυτόν το δρόμο τον άνοιξε ο πρωθυπουργός με τη βούληση και την πεποίθηση του ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Τον ευχαριστoύμε πολύ.
H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς».
Το σποτ αφορά τη διεθνή καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού.
Ειδήσεις σήμερα:
«Βγάλτε το γόνατο από το λαιμό μας»: Ράγισαν καρδιές για τον Τζορτζ Φλόιντ στη Μινεάπολη
Εξαφάνιση μικρής Μαντλίν: Πώς οι αστυνομίες τριών χωρών «κοιμήθηκαν» 13 χρόνια με την υπόθεση
Δημοσκόπηση: Πολιτικό κεφάλαιο διαρκείας η πανδημία για την κυβέρνηση - Διαφορά 19,5% από τον ΣΥΡΙΖΑ
Το πού ακριβώς βρίσκεται η παραλία στην Εύβοια από τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό, κομμάτι και αυτό της «μαγείας» της Ελλάδας.
Πάντως, το ένα και μοναδικό πλάνο δείχνει ότι το «ατελείωτο ελληνικό καλοκαίρι» είναι εδώ και αυτό ακριβώς θέλουν να δείξουν οι συντελεστές της ταινίας «Endless Greek Summer» που αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2020, που παρουσιάστηκε χθες στο Ζάππειο και θα αρχίσει να «τρέχει» άμεσα για το διεθνές κοινό.
Η ταινία Endless Greek Summer
Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis- CCO της ελληνικής κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ και το υπουργείο Τουρισμού.
Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που «έχτισε» η Ελλάδα μέσα από την επιτυχημένη -κατά κοινή ομολογία- διαχείριση του Covid-19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα και μοναδικό πλάνο, το οποίο λειτουργεί ως «καμβάς» πάνω στον οποίο το μήνυμα του ελληνικού καλοκαιριού «γράφει» καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.
«Η καμπάνια αναδεικνύει την εικόνα μιας χώρας, η οποία μπορεί να συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα, τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση μιας πρωτοφανούς κρίσης με αυτό το αίσθημα χαλαρότητας, χαράς, ευτυχίας που το ελληνικό καλοκαίρι πιστεύω ότι προσφέρει σε όλους μας, αυτήν την εικόνα είναι που θέλουμε σήμερα να μεταδώσουμε στο εξωτερικό», δήλωσε χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παρουσίαση της καμπάνιας.
«Ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδος στον κόσμο. Δεν διαφημίζουμε και δεν υπερηφανευόμαστε για την επιτυχία μας στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης».
Οι συντελεστές της νέας καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού αναφέρουν ότι «η νέα καμπάνια έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού που εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είσαι με όσους αγαπάς και της επαφής με τη φύση», αναφέρουν οι συντελεστές της.
«Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του ελληνικού καλοκαιριού. Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά. Για το επόμενο βήμα. Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο, με στόχο τη διεύρυνση της σεζόν».
Στη συνεργασία Δημοσίου-Ιδιωτικού τομέα για τη συνένωση δυνάμεων στον ελληνικού τουρισμού στάθηκε και η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Ιωάννα Δρέττα: «Χρειαζόταν η θέληση να ενώσουμε δυνάμεις, της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού. Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα, η συνένωση δυνάμεων ήταν ο μόνος δρόμος.
Και αυτόν το δρόμο τον άνοιξε ο πρωθυπουργός με τη βούληση και την πεποίθηση του ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα. Τον ευχαριστoύμε πολύ.
H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς».
Το σποτ αφορά τη διεθνή καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού.
Ειδήσεις σήμερα:
«Βγάλτε το γόνατο από το λαιμό μας»: Ράγισαν καρδιές για τον Τζορτζ Φλόιντ στη Μινεάπολη
Εξαφάνιση μικρής Μαντλίν: Πώς οι αστυνομίες τριών χωρών «κοιμήθηκαν» 13 χρόνια με την υπόθεση
Δημοσκόπηση: Πολιτικό κεφάλαιο διαρκείας η πανδημία για την κυβέρνηση - Διαφορά 19,5% από τον ΣΥΡΙΖΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα