Η
Hyatt δηλώνει ότι θέλει να επεκτείνει την παρουσία της σε resorts στη χώρα μας, όπως και η ισπανική
Melia, η
Intercontinental συζητεί επίσης την περαιτέρω παρουσία της σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς, ενώ η
Radisson βάζει την υπογραφή στο νέο απόκτημα του ομίλου Φάις στη
Σαντορίνη.
Στη δεύτερη συνεχόμενη δύσκολη σεζόν για τον
ευρωπαϊκό τουρισμό οι ξένες αλυσίδες δίνουν ξανά ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό
τουρισμό, ο οποίος σταδιακά γίνεται επώνυμος, με ξενοδοχεία δηλαδή που αποτελούν μέλος ενός ξένου ή ελληνικού brand που διαθέτει πάνω από μία μονάδα ανά την Ελλάδα.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του κλάδου, οι
επώνυμες αλυσίδες αντιστοιχούν σε διψήφιο ποσοστό επί του συνόλου των
ξενοδοχειακών μονάδων, στο 10%, έχοντας σχεδόν διπλασιαστεί σε σύγκριση με πέντε χρόνια πριν. Επιπλέον, με δεδομένο το κατά πολύ μεγαλύτερο μέγεθος των εν λόγω ξενοδοχείων σε σύγκριση με τις πιο οικογενειακές μονάδες, πλέον είναι πολύ περισσότερα πάνω από 1 στα 3 -ή αλλιώς το 32%- τα δωμάτια που αντιστοιχούν τώρα σε επώνυμες αλυσίδες.
Και έπεται συνέχεια, αν ληφθούν υπόψη οι δηλώσεις των επιτελών των μεγάλων ομίλων του εξωτερικού ότι θέλουν να ενισχύσουν περαιτέρω το αποτύπωμά τους στην ευρύτερη περιοχή της
Μεσογείου, και δη στην Ελλάδα, την ίδια στιγμή που και οι Ελληνες ξενοδόχοι επενδύουν περαιτέρω στο branding.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
ΗΠΑ: Το σχέδιο Μπάιντεν για την πανδημία - Οι έξι πυλώνες για τον περιορισμό της διασποράς
Φρίκη για μια 17χρονη: Την εξέδιδε 33χρονη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τουλάχιστον ένα χρόνο
Καιρός: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης από την ΕΜΥ – Πού θα σημειωθούν βροχές και καταιγίδες