Κικίλιας: Τον Σεπτέμβριο φτάσαμε το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου 2019
29.10.2021
15:50
Η τουριστική περίοδος του 2022 θα ξεκινήσει από τα μέσα Μαρτίου, σχολίασε ο υπουργός Τουρισμού σε συνέντευξή του
Η Ελλάδα έφτασε το Σεπτέμβριο φέτος το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου του 2019 και κατάφερε να ξεπεράσει το 50% του 2019 που είχε τεθεί ως στόχος τόνισε στον ΣΚΑΪ 100.3 ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
«Σύμφωνα και με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, την περίοδο Ιανουάριος-Αύγουστος 2021, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε κατά 79,2% από το 2020 και διαμορφώθηκε στα 8,6 εκατομμύρια ταξιδιώτες έναντι 4,8 εκατομμυρίων το 2020. Η εισερχόμενη κίνηση μόνο για τον Αύγουστο του 2021 διαμορφώθηκε σε 4 εκατομμύρια ταξιδιώτες αυξημένη κατά 125,5%, ενώ και τον Σεπτέμβριο έφτασαν στη χώρα μας 2.352.788 ταξιδιώτες, αύξηση 110% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τις αφίξεις επιβατών εξωτερικού, το Σεπτέμβριο φτάσαμε το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου 2019. Πετύχαμε το στόχο για το 2021 να φτάσουμε το 50% των εσόδων του 2019» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Στο 100% η πληρότητα σε δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς αυτή την εβδομάδα
«Αυτή την εβδομάδα, λόγω της αργίας, η εικόνα μας από δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι της τάξεως του 100% πληρότητας στα καταλύματα. Κάτι που σημαίνει ότι ο στόχος ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος, μιας μοναδικής εμπειρίας που θα μπορεί να διαρκεί 12 μήνες το χρόνο, αρχίζει σιγά-σιγά και υλοποιείται. Και δουλεύουμε σκληρά για την προετοιμασία του 2022, καθώς τώρα είναι οι μήνες της δουλειάς για έναν Υπουργό Τουρισμού» συνέχισε ο υπουργός Τουρισμού.
Όλοι ζητούν έναρξη της τουριστικής περιόδου το Μάρτιο
«Για πρώτη φορά μετά από 71 χρόνια έκαναν το ετήσιο συνέδριό τους οι Γερμανοί tour operators στη χώρα μας, στο Costa Navarino, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τους ΗΑΤΤΑ/FedHATTA και τον ιδιωτικό τομέα. Είχαμε 450 πολύ μεγάλους tour operators, από την TUI μέχρι την Condor που πετάει ακόμα για Κρήτη και Ρόδο και θα πετάει όλο το Νοέμβριο. Κεφαλαιοποιούμε το θετικό κλίμα της προσπάθειας που έκανε η χώρα τα τελευταία δύο χρόνια. Όλοι ζητούν, και αυτό θα γίνει, η έναρξη της τουριστικής περιόδου να γίνει φέτος για την Ελλάδα το Μάρτιο. Και μάλιστα, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες από την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις Η.Π.Α., μιλούν για αυξήσεις διαθέσιμων θέσεων της τάξεως από 30% έως 50%» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας ξεκαθάρισε πως στρατηγική της Ελλάδας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
Ανέφερε δε, ότι η κυβέρνηση θα παρουσιάσει μέσα στον χειμώνα ένα συνολικό πρόγραμμα διαχείρισης των επισκεπτών μας, προκειμένου να υπάρχει διάρκεια στο τουριστικό προϊόν, διαχείριση των κρίσεων αν υπάρχουν και υποστήριξη των υποδομών.
«Σαφώς θέλουμε ποιότητα στον τουρισμό μας και το επιδιώκουμε στις συμφωνίες που υπογράφουμε. Όμως μπορούμε κάλλιστα να διαχειριστούμε την ποσότητα, εάν η στρατηγική μας περιλαμβάνει όχι μόνο τις 2,5 Περιφέρειες της χώρας που σηκώνουν κατά κύριο λόγο το βάρος του τουρισμού, αλλά όλες τις Περιφέρειες και πολλαπλούς προορισμούς. Στόχος μας ο τουρισμός 12 μήνες το χρόνο και σε προορισμούς καινούργιους, που βλέπετε ότι από μόνοι τους πολλές φορές ανακαλύπτουν οι επισκέπτες μας. Δική μας υποχρέωσή είναι να τους «φωτίσουμε». Και στην ηπειρωτική Ελλάδα πανέμορφες περιοχές ορεινών διακοπών, γαστρονομικού τουρισμού, οινοτουρισμού, θρησκευτικού τουρισμού, αθλητικού τουρισμού» σημείωσε.
Ειδήσεις σήμερα:
Επίσκεψη συμβολισμών στην Αθήνα από τη Μέρκελ: «Απολογισμός» των σχέσεων Ελλάδας - Γερμανίας με το βλέμμα στο αύριο
Facebook - Meta: Ο Ζούκερμπεργκ ποζάρει με το νέο λογότυπο και την επωνυμία της εταιρείας του
Σακελλαροπούλου: Πολλές φορές αισθανθήκαμε δικαιολογημένα μόνοι -Μέρκελ: O διάλογος ήταν πάντα το κλειδί
«Σύμφωνα και με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, την περίοδο Ιανουάριος-Αύγουστος 2021, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε κατά 79,2% από το 2020 και διαμορφώθηκε στα 8,6 εκατομμύρια ταξιδιώτες έναντι 4,8 εκατομμυρίων το 2020. Η εισερχόμενη κίνηση μόνο για τον Αύγουστο του 2021 διαμορφώθηκε σε 4 εκατομμύρια ταξιδιώτες αυξημένη κατά 125,5%, ενώ και τον Σεπτέμβριο έφτασαν στη χώρα μας 2.352.788 ταξιδιώτες, αύξηση 110% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020. Σύμφωνα με τις αφίξεις επιβατών εξωτερικού, το Σεπτέμβριο φτάσαμε το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου 2019. Πετύχαμε το στόχο για το 2021 να φτάσουμε το 50% των εσόδων του 2019» ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Στο 100% η πληρότητα σε δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς αυτή την εβδομάδα
«Αυτή την εβδομάδα, λόγω της αργίας, η εικόνα μας από δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι της τάξεως του 100% πληρότητας στα καταλύματα. Κάτι που σημαίνει ότι ο στόχος ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος, μιας μοναδικής εμπειρίας που θα μπορεί να διαρκεί 12 μήνες το χρόνο, αρχίζει σιγά-σιγά και υλοποιείται. Και δουλεύουμε σκληρά για την προετοιμασία του 2022, καθώς τώρα είναι οι μήνες της δουλειάς για έναν Υπουργό Τουρισμού» συνέχισε ο υπουργός Τουρισμού.
Όλοι ζητούν έναρξη της τουριστικής περιόδου το Μάρτιο
«Για πρώτη φορά μετά από 71 χρόνια έκαναν το ετήσιο συνέδριό τους οι Γερμανοί tour operators στη χώρα μας, στο Costa Navarino, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τους ΗΑΤΤΑ/FedHATTA και τον ιδιωτικό τομέα. Είχαμε 450 πολύ μεγάλους tour operators, από την TUI μέχρι την Condor που πετάει ακόμα για Κρήτη και Ρόδο και θα πετάει όλο το Νοέμβριο. Κεφαλαιοποιούμε το θετικό κλίμα της προσπάθειας που έκανε η χώρα τα τελευταία δύο χρόνια. Όλοι ζητούν, και αυτό θα γίνει, η έναρξη της τουριστικής περιόδου να γίνει φέτος για την Ελλάδα το Μάρτιο. Και μάλιστα, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες από την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις Η.Π.Α., μιλούν για αυξήσεις διαθέσιμων θέσεων της τάξεως από 30% έως 50%» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.
Ο κ. Κικίλιας ξεκαθάρισε πως στρατηγική της Ελλάδας είναι ένα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
Ανέφερε δε, ότι η κυβέρνηση θα παρουσιάσει μέσα στον χειμώνα ένα συνολικό πρόγραμμα διαχείρισης των επισκεπτών μας, προκειμένου να υπάρχει διάρκεια στο τουριστικό προϊόν, διαχείριση των κρίσεων αν υπάρχουν και υποστήριξη των υποδομών.
«Σαφώς θέλουμε ποιότητα στον τουρισμό μας και το επιδιώκουμε στις συμφωνίες που υπογράφουμε. Όμως μπορούμε κάλλιστα να διαχειριστούμε την ποσότητα, εάν η στρατηγική μας περιλαμβάνει όχι μόνο τις 2,5 Περιφέρειες της χώρας που σηκώνουν κατά κύριο λόγο το βάρος του τουρισμού, αλλά όλες τις Περιφέρειες και πολλαπλούς προορισμούς. Στόχος μας ο τουρισμός 12 μήνες το χρόνο και σε προορισμούς καινούργιους, που βλέπετε ότι από μόνοι τους πολλές φορές ανακαλύπτουν οι επισκέπτες μας. Δική μας υποχρέωσή είναι να τους «φωτίσουμε». Και στην ηπειρωτική Ελλάδα πανέμορφες περιοχές ορεινών διακοπών, γαστρονομικού τουρισμού, οινοτουρισμού, θρησκευτικού τουρισμού, αθλητικού τουρισμού» σημείωσε.
Ειδήσεις σήμερα:
Επίσκεψη συμβολισμών στην Αθήνα από τη Μέρκελ: «Απολογισμός» των σχέσεων Ελλάδας - Γερμανίας με το βλέμμα στο αύριο
Facebook - Meta: Ο Ζούκερμπεργκ ποζάρει με το νέο λογότυπο και την επωνυμία της εταιρείας του
Σακελλαροπούλου: Πολλές φορές αισθανθήκαμε δικαιολογημένα μόνοι -Μέρκελ: O διάλογος ήταν πάντα το κλειδί
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr