«Άρωμα» Ελλάδας στους δρόμους και το μετρό του Παρισιού - Η καμπάνια του ΕΟΤ

«Άρωμα» Ελλάδας στους δρόμους και το μετρό του Παρισιού - Η καμπάνια του ΕΟΤ

Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Île-de-France

eot-xr
Εικόνες της Ελλάδας κατέκλυσαν τους δρόμους και το δίκτυο μετρό του Παρισιού λίγο καιρό πριν από την έναρξη των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων, μέσα από διαφημιστική καμπάνια που υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας.

Η out-of-home (OOH) καμπάνια είχε συνολική διάρκεια πέντε εβδομάδων και αποσκοπούσε στην προσέλκυση του δυναμικού γαλλικού κοινού και των πολυάριθμων ξένων επισκεπτών της γαλλικής πρωτεύουσας, αλλά και στη γενικότερη ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στη γαλλική αγορά.

eot-es__3_


Κλείσιμο
Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Île-de-France, που περιλαμβάνει 172 κοινότητες, από το κεντρικό Παρίσι μέχρι τις Βερσαλλίες και τη Ναντέρ. Το κεντρικό σλόγκαν ήταν «Ελλάδα, μία εμπειρία ζωής» (La Grèce - Une expérience de vie), που συμπληρωνόταν με τη φράση «Κάτι περισσότερο από διακοπές» (Pas seulement des vacances).

eot-es__1_


Αντίστοιχα, στο διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο μετρό του κεντρικού Παρισίου και στην ευρύτερη περιοχή του Île-de-France, που περιλάμβανε 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grèce cet été est une victoire garantie).

eot-es__2_


Υπολογίζεται ότι οι διαφημιστικές καταχωρήσεις στα παρισινά λεωφορεία είχαν περίπου 6,9 εκατ. μοναδικούς viewers, ενώ τις έντυπες και τις digital διαφημίσεις στο μετρό είδαν συνολικά περισσότεροι από 5,5 εκατ. επιβάτες.  



Ειδήσεις σήμερα:

Ποιος είναι ο Κιρ Στάρμερ που θα γίνει πρωθυπουργός της Βρετανίας - Η πορεία του μέχρι τη Ντάουνινγκ Στριτ

Μασονία: Η μεγάλη Στοά της Ελλάδος, τα μυστικά και τα σκάνδαλα

Εκλογές στη Βρετανία: Κυβέρνηση μετά από 14 χρόνια οι Εργατικοί του Στάρμερ, καταποντίζονται οι Συντηρητικοί του Σούνακ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης