Κι όμως, ο Γερμανός όταν ακούει «Ελλάδα» σκέφτεται ήλιο και θάλασσα...
16.11.2012
13:51
Σύμφωνα με έρευνα, ο μέσος Γερμανός συνδυάζει την λέξη «Griechenland» πρώτα με το τοπίο και τη φύση, έπειτα με το κλίμα και τον καιρό ενώ η «οικονομική και πολιτική κρίση» είναι η τρίτη απάντηση στο ερώτημα «Ελλάδα»
Τα χθεσινά επεισόδια στη Θεσσαλονίκη με τους τραμπουκισμούς συνδικαλιστών εναντίον της γερμανικής αποστολής μπορεί να έκαναν το γύρο του κόσμου, μία έρευνα όμως που βλέπει σήμερα το φως της δημοσιότητας δείχνει ότι ο μέσος Γερμανός μπορεί ακόμα να ονειρεύεται όταν ακούει Ελλάδα...
Γιατί αντιθέτως από ό,τι θα πίστευαν πολλοί, όταν ο μέσος Γερμανός ακούει τη λέξη «Ελλάδα», το μυαλό του δεν πάει αμέσως στην κρίση αλλά στο όμορφο τοπίο της χώρας μας!
Το παραπάνω προκύπτει από εν εξελίξει έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις, που πραγματοποιεί φέτος το Ινστιτούτο Μάνατζμεντ και Τουρισμού του Πανεπιστημίου του Σλέσβιγκ Χόλσταϊν (Schleswig Holstein), σε δείγμα 1.000 Γερμανών πολιτών, ηλικίας 16-60 ετών και όλων των εισοδηματικών τάξεων. Η έρευνα γίνεται στο πλαίσιο ευρύτερης μελέτης, που αφορά -μεταξύ άλλων- την αναγνωρισιμότητα 140 προορισμών στη Γερμανία, αλλά και τις χώρες Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία, Πορτογαλία και Φιλανδία.
Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η Karola Tippmann, εκ μέρους του γερμανικού ινστιτούτου, οι Γερμανοί συνδυάζουν την Ελλάδα πρώτα από όλα με το τοπίο και την «υγιή» φύση της και κατά δεύτερο λόγο με το κλίμα και τον καιρό, ενώ η γαστρονομία και το φαγητό κατατάσσονται στην τέταρτη θέση στις αυθόρμητες απαντήσεις τους.
«Η οικονομική και πολιτική κρίση βρίσκονται στην τρίτη θέση. Οι Γερμανοί δεν το αναφέρουν μεν ως πρώτο θέμα, αλλά το αναφέρουν κι αυτό πρέπει να εξαλειφθεί», σημείωσε η κυρία Tippmann, η οποία βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να συμμετάσχει στην 3η Ελληνογερμανική Συνέλευση και συγκεκριμένα στην ενότητα για τον τουρισμό. Η έρευνα ολοκληρώνεται και πρόκειται να παρουσιαστεί επισήμως στο τέλος Νοεμβρίου, για αυτό και η κυρία Tippmann δεν επεκτάθηκε σε συγκεκριμένα ποσοστά.
Σύμφωνα με την κυρία Tippmann, οι συζητήσεις και οι αναλύσεις για τον ελληνικό τουρισμό έχουν την τιμητική τους στη Γερμανία την τελευταία διετία. Στο πλαίσιο αυτό, κάποιες από τις διαπιστώσεις που έχουν γίνει είναι, όπως υποστήριξε, ότι η Ελλάδα συνδυάζεται ώς επί το πλείστον με τον ήλιο και τη θάλασσα, ότι η τουριστική σεζόν είναι μικρή, ότι δεν υπάρχει μια βιώσιμη στρατηγική μάρκετινγκ, που να «ποντάρει» στο συναίσθημα του τουρίστα, καθώς και ότι τον τουρισμό δεν τον «τρέχουν» πάντα επαρκείς επαγγελματίες. Η ίδια υποστήριξε παράλληλα ότι δεν υπάρχουν κατάλληλες δομές, αλλά και ότι η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού είναι περιορισμένη, αφού οι γείτονες της Ελλάδας την ξεπερνούν.
Γιατί αντιθέτως από ό,τι θα πίστευαν πολλοί, όταν ο μέσος Γερμανός ακούει τη λέξη «Ελλάδα», το μυαλό του δεν πάει αμέσως στην κρίση αλλά στο όμορφο τοπίο της χώρας μας!
Το παραπάνω προκύπτει από εν εξελίξει έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις, που πραγματοποιεί φέτος το Ινστιτούτο Μάνατζμεντ και Τουρισμού του Πανεπιστημίου του Σλέσβιγκ Χόλσταϊν (Schleswig Holstein), σε δείγμα 1.000 Γερμανών πολιτών, ηλικίας 16-60 ετών και όλων των εισοδηματικών τάξεων. Η έρευνα γίνεται στο πλαίσιο ευρύτερης μελέτης, που αφορά -μεταξύ άλλων- την αναγνωρισιμότητα 140 προορισμών στη Γερμανία, αλλά και τις χώρες Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία, Πορτογαλία και Φιλανδία.
Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η Karola Tippmann, εκ μέρους του γερμανικού ινστιτούτου, οι Γερμανοί συνδυάζουν την Ελλάδα πρώτα από όλα με το τοπίο και την «υγιή» φύση της και κατά δεύτερο λόγο με το κλίμα και τον καιρό, ενώ η γαστρονομία και το φαγητό κατατάσσονται στην τέταρτη θέση στις αυθόρμητες απαντήσεις τους.
«Η οικονομική και πολιτική κρίση βρίσκονται στην τρίτη θέση. Οι Γερμανοί δεν το αναφέρουν μεν ως πρώτο θέμα, αλλά το αναφέρουν κι αυτό πρέπει να εξαλειφθεί», σημείωσε η κυρία Tippmann, η οποία βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να συμμετάσχει στην 3η Ελληνογερμανική Συνέλευση και συγκεκριμένα στην ενότητα για τον τουρισμό. Η έρευνα ολοκληρώνεται και πρόκειται να παρουσιαστεί επισήμως στο τέλος Νοεμβρίου, για αυτό και η κυρία Tippmann δεν επεκτάθηκε σε συγκεκριμένα ποσοστά.
Σύμφωνα με την κυρία Tippmann, οι συζητήσεις και οι αναλύσεις για τον ελληνικό τουρισμό έχουν την τιμητική τους στη Γερμανία την τελευταία διετία. Στο πλαίσιο αυτό, κάποιες από τις διαπιστώσεις που έχουν γίνει είναι, όπως υποστήριξε, ότι η Ελλάδα συνδυάζεται ώς επί το πλείστον με τον ήλιο και τη θάλασσα, ότι η τουριστική σεζόν είναι μικρή, ότι δεν υπάρχει μια βιώσιμη στρατηγική μάρκετινγκ, που να «ποντάρει» στο συναίσθημα του τουρίστα, καθώς και ότι τον τουρισμό δεν τον «τρέχουν» πάντα επαρκείς επαγγελματίες. Η ίδια υποστήριξε παράλληλα ότι δεν υπάρχουν κατάλληλες δομές, αλλά και ότι η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού είναι περιορισμένη, αφού οι γείτονες της Ελλάδας την ξεπερνούν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr