Τρεις Ελληνίδες «διαδηλώνουν» υπέρ της Ελλάδος
14.12.2012
17:58
Τρεις φίλες, Ελληνίδες που ζουν και εργάζονται στην πρωτεύουσα της Μεγάλης Βρετανίας έγιναν ο πυρήνας της μεγάλης εθελοντικής ομάδας που στήθηκε αυτή τη φορά, σε αυτήν την πλευρά του Ατλαντικού.
Ξεκίνησε ως ένα στοίχημα Ελλήνων του εξωτερικού με ένα billboard γεμάτο ελληνικά χρώματα, γαλάζιο και λευκό στην Times Square. Ακολούθησε η Ουάσιγκτον. Φέτος είναι η σειρά του Λονδίνου. Τρεις φίλες, Ελληνίδες που ζουν και εργάζονται στην πρωτεύουσα της Μεγάλης Βρετανίας έγιναν ο πυρήνας της μεγάλης εθελοντικής ομάδας που στήθηκε αυτή τη φορά, σε αυτήν την πλευρά του Ατλαντικού. Η Κατερίνα Σπέτσιου αρχιτέκτων, η Ανίτα Δημητρίου, παιδίατρος και η Κατερίνα Ιωάννου yoga instructor είναι η ψυχή του UpGreekTourism London.
Η καμπάνια για την συγκέντρωση των χρημάτων που απαιτούνται έχει ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, με στόχο τον Φεβρουάριο το διαφημιστικό υλικό (video αλλά και στατικές εικόνες) που θα δημιουργήσει για μια ακόμη φορά ο βραβευμένος σχεδιαστής οπτικών μέσων Χάρης Τσέβης, να ανέβει στο Piccadilly Circus.
Όπως λέει η Κατερίνα Σπέτσιου, Υπεύθυνη Σχεδίου της καμπάνιας στο Λονδίνο «ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά οι Βρετανοί αρχίζουν και κάνουν τις πρώτες κρατήσεις για τις διακοπές τους. Εκτός από τον συμβολικό χαρακτήρα του, ευελπιστούμε το project να λειτουργήσει και σε πρακτικό επίπεδο και να προσελκύσει τουρισμό.
Είναι λυπηρό ότι πολλοί Βρετανοί πιστεύουν ότι η Ελλάδα δεν είναι πια ασφαλής προορισμός διακοπών λόγω των διαδηλώσεων οι οποίες προβάλλονται συνεχώς μέσω των ΜΜΕ στη Βρετανία». Ο στόχος είναι να μαζευτούν 12.000 βρετανικές λίρες ενώ οι δωρητές που συμβάλλουν με £10 και άνω θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα, ένα δώρο με την ευγενική χορηγία της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας travelplanet24.
Για δωρεές επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: https://loudsauce.com/campaigns/462.
Η καμπάνια για την συγκέντρωση των χρημάτων που απαιτούνται έχει ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, με στόχο τον Φεβρουάριο το διαφημιστικό υλικό (video αλλά και στατικές εικόνες) που θα δημιουργήσει για μια ακόμη φορά ο βραβευμένος σχεδιαστής οπτικών μέσων Χάρης Τσέβης, να ανέβει στο Piccadilly Circus.
Όπως λέει η Κατερίνα Σπέτσιου, Υπεύθυνη Σχεδίου της καμπάνιας στο Λονδίνο «ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας που παραδοσιακά οι Βρετανοί αρχίζουν και κάνουν τις πρώτες κρατήσεις για τις διακοπές τους. Εκτός από τον συμβολικό χαρακτήρα του, ευελπιστούμε το project να λειτουργήσει και σε πρακτικό επίπεδο και να προσελκύσει τουρισμό.
Είναι λυπηρό ότι πολλοί Βρετανοί πιστεύουν ότι η Ελλάδα δεν είναι πια ασφαλής προορισμός διακοπών λόγω των διαδηλώσεων οι οποίες προβάλλονται συνεχώς μέσω των ΜΜΕ στη Βρετανία». Ο στόχος είναι να μαζευτούν 12.000 βρετανικές λίρες ενώ οι δωρητές που συμβάλλουν με £10 και άνω θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα, ένα δώρο με την ευγενική χορηγία της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας travelplanet24.
Για δωρεές επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: https://loudsauce.com/campaigns/462.
Από αριστερά οι κ.κ. Ανίτα Δημητρίου, Κατερίνα Ιωάννου και Κατερίνα Σπέτσιου
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr