Με άδεια ταμεία ξεκινά η τουριστική προβολή της Ελλάδας το 2013

Στα πέντε επενδυτικά roadshows που έχουν προγραμματιστεί τον Ιανουάριο στηρίζονται οι προσδοκίες για τη συλλογή των κεφαλαίων που θα στηρίξουν την τουριστική προβολή της χώρα

Στα πέντε επενδυτικά roadshows που έχουν προγραμματιστεί τον Ιανουάριο στηρίζονται οι προσδοκίες για τη συλλογή των κεφαλαίων που θα στηρίξουν την τουριστική προβολή της χώρας. Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς θα γίνει μέσω της νεοσύστατης Marketing Greece, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ξεκίνησε με τη συμμετοχή του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος  και της  Ένωσης εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας Ελλάδας, καθώς ο ΕΟΤ δήλωσε πως αδυνατεί να στηρίξει προς το παρόν οικονομικά το συγκεκριμένο εγχείρημα.

Για την πραγματοποίηση των επενδύσεων που απαιτούνται προκειμένου η Marketing Greece να τεθεί σε λειτουργία, καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών της αναγκών, θα απαιτηθούν κεφάλαια που αναμένεται να συγκεντρωθούν από επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Στα πέντε επενδυτικά roadshows που έχουν προγραμματιστεί μέσα στον Ιανουάριο (σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Κρήτη και Κέρκυρα) θα παρουσιασθούν οι στόχοι, οι βασικές πτυχές του business plan και οι βασικές δραστηριότητες  της Marketing Greece. 

Το business plan της εταιρείας αναμένεται να ολοκληρωθεί τις προσεχείς μέρες. Βασικός στόχος των επιχειρήσεων που θα συνδράμουν στην προσπάθεια χάραξης μιας πιο σοβαρής στρατηγικής στο κομμάτι της τουριστικής προβολής είναι η Marketing Greece να καταστεί οικονομικά βιώσιμη σε ορίζοντα τριετίας. 

Προς την κατεύθυνση αυτή, τα επόμενα βήματα που προγραμματίζονται για τη στήριξη της  Marketing Greece αφορούν:

  • Τη δημιουργία  διαδραστικής ιστοσελίδας, η οποία θα προσφέρει στο χρήστη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει στην Ελλάδα, παρέχοντας τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού του, αναζήτησης υπηρεσιών διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης, επιλέγοντας από μια αναλυτική λίστα των παρόχων των αντίστοιχων υπηρεσιών και δίνοντας έτσι τη δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων (booking engines).

  • Την ανάπτυξη δικτύων δημοσίων σχέσεων σε βασικές αγορές-στόχους όπως η Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η γαλλόφωνη και γερμανόφωνη Ευρώπη, με στόχο τη μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας και την ελκυστική παρουσίαση των ποικίλων ελληνικών τουριστικών προϊόντων και προορισμών.

  • Τη διοργάνωση εκδηλώσεων με προσκεκλημένους εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας και του τύπου σε συνεργασία με φορείς του τουρισμού.

  • Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με το σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων και  το στρατηγικό σχέδιο προώθησης τους, και τέλος 

  • Τη δημιουργία προωθητικού περιεχομένου το οποίο θα διανείμει μέσω του δικτύου δημοσίων σχέσεων που θα διατηρεί.

Παρά το γεγονός πάντως πως βρισκόμαστε ακόμη σε αναζήτηση κεφαλαίων για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, οι προβλέψεις για την πορεία των εσόδων από τον τουρισμό για τη νέα χρονιά παραμένουν αισιόδοξες. Όπως εκτιμούν παράγοντες της τουριστικής αγοράς, φέτος οι αφίξεις ξένων τουριστών αναμένεται να αγγίξουν τα 17 εκατομμύρια, νούμερο το οποίο μεταφράζεται σε έσοδα περίπου 11 δισ. ευρώ.

Πηγή capital.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr