«Ζήστε την καλύτερη διαμονή της ζωής σας»

Με κεντρικό διαφημιστικό spot το σύνθημα: «The greatest live of your life» ολοκληρώθηκε σήμερα η παρουσίαση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής. 


Με διαφημιστικό σύνθημα  τη φράση: «The greatest live of your life» ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία σήμερα, στο Μουσείο της Ακρόπολης, με τη συμμετοχή Θεσμικών Φορέων, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκπροσώπων Διεθνών και Τοπικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. 

Σκοπός του Προγράμματος είναι να καταστήσει την Περιφέρεια Αττικής έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς, αναδεικνύοντας το τουριστικό προϊόν της με στοχευμένες δράσεις, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας και προβάλλοντας το με τον βέλτιστο τρόπο σε σημαντικές τουριστικές αγορές όπως οι Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία κ.ά. 

Σημαντικό μέρος του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί η διαδικτυακή παρουσία της, αφού έρευνες έχουν δείξει πως ενώ το 67% των τουριστών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να οργανώσει το ταξίδι του, μόλις το 10% των επισκεπτών της Αθήνας κατόρθωσαν να βρουν κάποιες πληροφορίες για το ταξίδι τους στην Αττική. 
Για τον λόγο αυτό δημιουργήθηκε το τουριστικό portal της Περιφέρειας Αττικής, (www.athensattica.com και www.athensattica.gr), μια σύγχρονη σχεδιαστικά διαδικτυακή πύλη, που μόλις με 5 μήνες ζωής, έχει ήδη φιλοξενήσει πάνω από 130.000 επισκέπτες. Το portal, το οποίο είναι διαθέσιμο σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά) και σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε ακόμα τέσσερις (γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά), αποτελεί ζωντανή πηγή πληροφόρησης, καθώς το περιεχόμενό του, που ξεπερνά τις 100.000 λέξεις, ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση και εμπλουτίζεται με όλα τα σημαντικά γεγονότα που συμβαίνουν στην Περιφέρεια. 

Όσον αφορά στην προώθηση του portal, χρησιμοποιήθηκαν στοχευμένες banner καμπάνιες στις αγορές ενδιαφέροντος, που μέχρι σήμερα έχουν αποδώσει πάνω από 144.000 clicks, ενώ σχεδιάστηκε ειδική SEM καμπάνια στο Google με στόχο τους τουρίστες city break προορισμών.
 Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απέκτησε παρουσία σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως Facebook (πραγματοποιείται σχετικός διαγωνισμός αυτή τη στιγμή), Pinterest και Instagram, καθώς και το δικό της κανάλι στο youtube. 
Επίσης, με στόχο τη διευκόλυνση της περιήγησης του επισκέπτη κατά την παραμονή του στην Περιφέρεια, έχει ήδη ξεκινήσει υλοποίηση ενός smart phone app, το οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του και θα λειτουργεί για τον επισκέπτη ως ένας «ηλεκτρονικός προσωπικός ξεναγός». 

Ειδικά για το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις, που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού. Η προβολή των ταινιών έγινε από το Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του πλανήτη, το οποίο εμπνευσμένο από το καταπληκτικό τουριστικό προϊόν που διαθέτει η Περιφέρεια Αττικής, δημιούργησε 5 οδοιπορικά τηλεοπτικά σποτ που το αναδεικνύουν. 
Ακόμη, μέσω του site του καναλιού, πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός, ο οποίος, εκτός από την ανάδειξη των νικητών, αύξησε τη βάση δεδομένων με τους δυνητικούς επισκέπτες της Περιφέρειας κατά 16.000 και πλέον contacts. 

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει και άλλες σημαντικές ενέργειες, όπως είναι τα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators που παίζουν σημαντικό ρόλο στον τουριστικό κλάδο κάθε χώρας-στόχου, με σκοπό να δημιουργηθεί ισχυρό δίκτυο συμμαχιών για την προβολή της Περιφέρειας. Παράλληλα, το Πρόγραμμα ενισχύεται από σειρά εκδηλώσεων στην Αθήνα με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου, την ανάδειξη του εορταστικού χαρακτήρα του και την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών και των συμμετεχόντων, τόσο από το εξωτερικό όσο και από την Ελλάδα. Τέλος, ενέργειες όπως η συμμετοχή της Περιφέρειας -σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων- στην διοργάνωση του Festival Αργοσαρωνικού, στοχεύουν στην ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης στα νησιά της Περιφέρειας. 

Η Υπουργός Τουρισμού, κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία τίμησε με την παρουσία της την εκδήλωση, δήλωσε: «Ο τουρισμός αποτελεί μέγιστη εθνική υπόθεση. Ένα από τα βασικά μέσα εξόδου της χώρας από την κρίση. Έχει τη δυνατότητα να γίνει το μεγαλύτερο συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Οι φυσικές ομορφιές της πατρίδας μας, σε συνδυασμό με την ελληνική φιλοξενία, το επίπεδο των επαγγελματιών του τουρισμού, αλλά και το ιστορικό και πολιτισμικό παρελθόν της χώρας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία για να καταστήσουν τον τουρισμό ένα ισχυρό όπλο ανάπτυξης. Οι Περιφέρειες και οι Δήμοι μπορούν και πρέπει να είναι παρόντες στον δύσκολο αυτό δρόμο». 

Δείτε εδώ ένα από τα διαφημιστικά σποτ για την περιφέρεια της Αττικής:

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr