Διαφήμιση στο "και πέντε" για τον ΕΟΤ
25.06.2013
11:55
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στον ΕΟΤ σε μια περίοδο που κανονικά οφείλαμε να έχουμε ολοκληρώσει τον κύκλο επικοινωνίας κι επαφών για την τουριστική πρόοδο της χώρας μας.
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στον ΕΟΤ σε μια περίοδο που κανονικά οφείλαμε να έχουμε ολοκληρώσει τον κύκλο επικοινωνίας κι επαφών για την τουριστική πρόοδο της χώρας μας.
Πιο συγκεκριμένα, σημαντικό κονδύλι 72.500 ευρώ ενέκρινε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Παναγιώτης Λειβαδάς για την υλοποίηση προγράμματος κοινών ενεργειών προώθησης των last minute κρατήσεων για τη θερινή περίοδο 2013 σε συνεργασία με Γάλλους Tour Operators.
Ανάλογη κίνηση μαθαίνουμε πως εξελίσσεται και για άλλες αγορές, δημιουργώντας ερωτηματικά για τη χρησιμότητα και σκοπιμότητά της. Αν θυμόμαστε καλά, όλοι στην κυβέρνηση πανηγύριζαν για το success story του τουρισμού αν και σχέδιο ή στρατηγική διαφήμισης δεν υπήρξε. Τί άλλαξε τώρα στο "και πέντε";
Πηγή:newmoney
Πιο συγκεκριμένα, σημαντικό κονδύλι 72.500 ευρώ ενέκρινε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Παναγιώτης Λειβαδάς για την υλοποίηση προγράμματος κοινών ενεργειών προώθησης των last minute κρατήσεων για τη θερινή περίοδο 2013 σε συνεργασία με Γάλλους Tour Operators.
Ανάλογη κίνηση μαθαίνουμε πως εξελίσσεται και για άλλες αγορές, δημιουργώντας ερωτηματικά για τη χρησιμότητα και σκοπιμότητά της. Αν θυμόμαστε καλά, όλοι στην κυβέρνηση πανηγύριζαν για το success story του τουρισμού αν και σχέδιο ή στρατηγική διαφήμισης δεν υπήρξε. Τί άλλαξε τώρα στο "και πέντε";
Πηγή:newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr