«Ίσως κι εσύ να 'σαι Αθηναίος»: Το σλόγκαν προώθησης της Αθήνας από τον Διεθνή Αερολιμένα

Θα είναι γραμμένο με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες σε περίοπτη θέση σε αεροδρόμια της Γερμανίας, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ρωσίας, του Καναδά, των ΗΠΑ και της Λατινικής Αμερικής

Tην προβολή και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Αθήνας ως προορισμού σε 18 διεθνή αεροδρόμια με συνολική ετήσια κίνηση 170 εκατ. επιβατών, φιλοδοξεί  η προωθητική εκστρατεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Με σλόγκαν «Ισως κι εσύ να 'σαι  Αθηναίος» («Perhaψ You're an Aθenian too»), ο ΔΑΑ καλεί επισκέπτες απ' όλον τον κόσμο στην ελληνική πρωτεύουσα μέσω της πρωτοβουλίας του αεροδρομίου «City Pair Initiative», η οποία τέθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Η προωθητική εκστρατεία, που χρησιμοποιεί τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου και οικουμενικές έννοιες ελληνικής προέλευσης, όπως «ιστορία», «αρμονία», «φιλοξενία», προβάλλει την Αθήνα σε τρία αεροδρόμια της Γερμανίας και 15 ακόμη διεθνή αεροδρόμια στην Ευρωπαϊκή Ενωση και τη Ρωσία, καθώς επίσης στον Καναδά, τις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική. Αμοιβαία είναι η υποστήριξη των αντίστοιχων προορισμών από το αεροδρόμιο της Αθήνας.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, αποστολή του ΔΑΑ και του ΕΟΤ επισκέφθηκε τα τρία από τα αεροδρόμια-αγγελιοφόρους του μηνύματος στη γερμανική αγορά, του Μονάχου, του Ντίσελντορφ και του Αμβούργου, με συνολική ετήσια κίνηση 72,9 εκατ. επιβατών. Ο γενικός διευθυντής του ΔΑΑ κ. Γιάννης Παράσχης και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, συνοδεία των Γενικών Προξένων της Ελλάδας στις αντίστοιχες γερμανικές πόλεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των αεροδρομίων, όπου καθ' όλη τη διάρκεια του 2014 είναι έντονη η παρουσία της Αθήνας. «Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι  με τα αποτελέσματα της επίσκεψής μας», δήλωσε ο κ. Παράσχης «σε τρία ιδιαίτερα σημαντικά και δυναμικά μέλη της οικογένειας των 18 αεροδρομίων που συμμετέχουν ενεργά στην ενίσχυση της δυναμικής της Αθήνας. Σε αυτούς τους έξι μήνες που μεσολάβησαν από την έναρξη της συνεργασίας μας, τα αεροδρόμια έχουν αποδειχθεί εξαιρετικοί αγγελιοφόροι της καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας, PerhaΨ you're an AΘenian too».

Το α' τετράμηνο του 2014 οι αφίξεις από τη Γερμανία σημείωσαν άνοδο 45% στο αεροδρόμιο της Αθήνας, με τη γερμανική αγορά να αποτελεί μια από τις πιο ισχυρές αγορές για τον ΔΑΑ (αντιστοιχεί σε ποσοστό 17% της αγοράς της Δυτικής Ευρώπης). «Οι Γερμανοί τουρίστες είναι οι πιο  πιστοί και παραδοσιακοί επισκέπτες της χώρας μας, καθώς μόνο στο πρώτο δίμηνο του 2014 αυξήθηκε ο αριθμός τους  κατά 10,7% παρά τη μεγάλη αύξηση που είχαν σημειώσει οι αφίξεις από τη Γερμανία και το 2013», σημείωσε ο κ. Λειβαδάς. Συνολικά το 2013 επισκέφθηκαν τη χώρα 2.267.546 Γερμανοί, έναντι 2.108.787 το 2012 (αύξηση 7,5%).

Με την ευκαιρία της επίσκεψης  στη Γερμανία, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ και ο γενικός διευθυντής του ΔΑΑ συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Οικονομικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ομοσπονδιακού Κρατιδίου του Αμβούργου Δρ. Βernd Egert.

Μνημόνια Συνεργασίας ΔΑΑ με 18 αεροδρόμια

Τα μνημόνια συνεργασίας με τον ΔΑΑ υπέγραψαν τον Οκτώβριο 2013 τα 18 «City Pair αεροδρόμια», στο πλαίσιο του 1ου Συμποσίου ACES (1st Airport Chief Executives' Symposium), μιας πρωτοβουλίας του ΔΑΑ με στόχο τη βελτίωση της θέσης της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών. Την «αεροδρομιακή συμμαχία» επισφράγισε η αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, που ανακοίνωσε στο Συνέδριο η υπουργός Τουρισμού κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr