Η Google σύμμαχος της Ελλάδας για την ανάπτυξη του τουρισμού
Η Google σύμμαχος της Ελλάδας για την ανάπτυξη του τουρισμού
Σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, τουριστικές επιχειρήσεις θα λάβουν δωρεάν εκπαίδευση και διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους
Η Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ, ανακοίνωσε την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online”, στοχεύοντας να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.
Παρόλο που οι online αναζητήσεις για διακοπές στη Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων πραγματοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Η ευκαιρία για ανάπτυξη είναι σημαντική, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics, αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
«Στρατηγικό στόχο του Υπουργείου Τουρισμού αποτελεί η ποιοτική εξέλιξη του εθνικού τουριστικού προϊόντος. Με πρωτοβουλίες του αλλά και μέσα από συνεργασίες και συνέργειες, το υπουργείο Τουρισμού, παρακολουθεί τις εξελίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά και τον ανταγωνισμό και ανάλογα αξιοποιεί τους μοναδικούς τουριστικούς πόρους της Χώρας.
Η δημιουργία ευέλικτου θεσμικού πλαισίου για τη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών στην αγορά, διασφαλίζει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και αναδεικνύει νέους προορισμούς και υπηρεσίες, εκτός περιόδου αιχμής. Αξιολογώντας τα δεδομένα και τις ανάγκες της διεθνούς τουριστικής αγοράς, πιστεύουμε ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι εφικτή η σταδιακή επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Μέσα από τις συνεργασίες στο διαδίκτυο και την αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων, κάνουμε ένα ακόμα βήμα προς αυτή τη κατεύθυνση. Προσθέτουμε στα επικοινωνιακά μας πλεονεκτήματα εξειδικευμένα μέσα επικοινωνίας.
Στόχος μας να προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα της χώρας μας, με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», τόνισε η υπουργός Τουρισμού, κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη
Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.
Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το Street View, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.
Παρόλο που οι online αναζητήσεις για διακοπές στη Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων πραγματοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Η ευκαιρία για ανάπτυξη είναι σημαντική, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics, αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
«Στρατηγικό στόχο του Υπουργείου Τουρισμού αποτελεί η ποιοτική εξέλιξη του εθνικού τουριστικού προϊόντος. Με πρωτοβουλίες του αλλά και μέσα από συνεργασίες και συνέργειες, το υπουργείο Τουρισμού, παρακολουθεί τις εξελίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά και τον ανταγωνισμό και ανάλογα αξιοποιεί τους μοναδικούς τουριστικούς πόρους της Χώρας.
Η δημιουργία ευέλικτου θεσμικού πλαισίου για τη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών στην αγορά, διασφαλίζει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και αναδεικνύει νέους προορισμούς και υπηρεσίες, εκτός περιόδου αιχμής. Αξιολογώντας τα δεδομένα και τις ανάγκες της διεθνούς τουριστικής αγοράς, πιστεύουμε ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι εφικτή η σταδιακή επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Μέσα από τις συνεργασίες στο διαδίκτυο και την αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων, κάνουμε ένα ακόμα βήμα προς αυτή τη κατεύθυνση. Προσθέτουμε στα επικοινωνιακά μας πλεονεκτήματα εξειδικευμένα μέσα επικοινωνίας.
Στόχος μας να προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα της χώρας μας, με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», τόνισε η υπουργός Τουρισμού, κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη
Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.
Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το Street View, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.
Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις φθινοπωρινές τους προσφορές. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει περισσότερες από 3.000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.
«Ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο, τα οποία θα ενισχύσουν τις προσπάθειες των επιχειρήσεων προς την κατεύθυνση της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία προβολής για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες, αν τα χρησιμοποιήσουν κατάλληλα, μπορούν να επωφεληθούν μακροπρόθεσμα έως και 20% από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών», είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης.
Δείτε πώς ένα χωριό οικοτουρισμού στην Κρήτη χρησιμοποιεί ήδη προϊόντα της Google για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα