Ryanair: On time το 92% των πτήσεών τον Μάρτιο
09.04.2015
20:11
Πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών
Η Ryanair, η αγαπημένη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαρτίου τα οποία επιβεβαιώνουνε πως είναι η No 1 αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη για την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς:
· 92% από περισσότερες από 39,000 πτήσεις έφτασαν στην ώρα τους
·Λιγότερο από ένα παράπονο για κάθε 2,000 επιβάτες
·Λιγότερο από 1 παράπονο για αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
·Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
· 92% από περισσότερες από 39,000 πτήσεις έφτασαν στην ώρα τους
·Λιγότερο από ένα παράπονο για κάθε 2,000 επιβάτες
·Λιγότερο από 1 παράπονο για αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
·Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
«Η Ryanair μετέφερε πάνω από 6.67 εκ. πελάτες τον Μάρτιο, με το 92% των 39,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των πελατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή, να κάνουνε γρηγορότερες κρατήσεις και να καταχωρίσουν τα στοιχεία τους στην πιο εύχρηστη ιστοσελίδα και ολοκαίνουργια εφαρμογή μας. Οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε επίσης να ταξιδέψουν με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης για κινητά, να έχουνε αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιούν τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθόλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair, εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες της αγορές της».
Πηγή: Newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr