Ακτοπλοϊα: Νέα πτώση του εσωτερικού τουρισμού το 2016
27.05.2016
09:19
Λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα και τη συνεχή μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών
Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για την επιβατική κίνηση της ακτοπλοΐας ειδικά όσο αφορά τον εσωτερικό τουρισμό λόγω της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα και τη συνεχή μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών.
«Το 2016 αναμένουμε περαιτέρω πτώση του εσωτερικού τουρισμού λόγω της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων και ελπίζουμε στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού για να καλυφθεί το κενό» επεσήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μιχάλης Σακέλλης κάνοντας αναφορά για την εξέλιξη του μεταφορικού έργου τα τελευταία χρόνια και μία πρόβλεψη για τον 2016:
«Η περίοδος 2009-2015 είναι μία περίοδος που χαρακτηρίζεται από σοβαρά προβλήματα με μεγάλη απώλεια μεταφορικού έργου και αύξηση μέχρι και διπλασιασμό του κόστους των καυσίμων. Την περίοδο αυτή η συνολική απώλεια μεταφορικού έργου φθάνει τα 18 εκατομμύρια επιβάτες ενώ οι συσσωρευμένες ζημιές των εταιρειών ξεπέρασαν το 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ» και συνέχισε:
«Μέχρι το 213 η πτώση της κίνησης ήταν συνεχής και οφείλεται στη μείωση του εσωτερικού τουρισμού. Η κίνηση σταθεροποιήθηκε το 2013 και αυξήθηκε το 2014 περίπου κατά 7% λόγω της αύξησης του εισερχόμενου τουρισμού. Μειώθηκε ξανά το 2015, χωρίς να υπολογίζουμε την κίνηση των προσφύγων. Το 2015 καλύφθηκαν οι ανάγκες μετακίνησης εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών και προσφύγων».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
«Το 2016 αναμένουμε περαιτέρω πτώση του εσωτερικού τουρισμού λόγω της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων και ελπίζουμε στην αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού για να καλυφθεί το κενό» επεσήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μιχάλης Σακέλλης κάνοντας αναφορά για την εξέλιξη του μεταφορικού έργου τα τελευταία χρόνια και μία πρόβλεψη για τον 2016:
«Η περίοδος 2009-2015 είναι μία περίοδος που χαρακτηρίζεται από σοβαρά προβλήματα με μεγάλη απώλεια μεταφορικού έργου και αύξηση μέχρι και διπλασιασμό του κόστους των καυσίμων. Την περίοδο αυτή η συνολική απώλεια μεταφορικού έργου φθάνει τα 18 εκατομμύρια επιβάτες ενώ οι συσσωρευμένες ζημιές των εταιρειών ξεπέρασαν το 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ» και συνέχισε:
«Μέχρι το 213 η πτώση της κίνησης ήταν συνεχής και οφείλεται στη μείωση του εσωτερικού τουρισμού. Η κίνηση σταθεροποιήθηκε το 2013 και αυξήθηκε το 2014 περίπου κατά 7% λόγω της αύξησης του εισερχόμενου τουρισμού. Μειώθηκε ξανά το 2015, χωρίς να υπολογίζουμε την κίνηση των προσφύγων. Το 2015 καλύφθηκαν οι ανάγκες μετακίνησης εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών και προσφύγων».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr