Κρουαζιέρα: Κερδίζει έδαφος η Ευρώπη - Το προφίλ των τουριστών

Κρουαζιέρα: Κερδίζει έδαφος η Ευρώπη - Το προφίλ των τουριστών

Τη μερίδα του λέοντος στις κρουαζιέρες συνεχίζει να έχει η Βόρεια Αμερική, με μερίδιο 59% το 2015 και την Ευρώπη να ακολουθεί με μερίδιο πλέον 32%

Κρουαζιέρα: Κερδίζει έδαφος η Ευρώπη - Το προφίλ των τουριστών
Συνεχίστηκε και το 2015 η παγκόσμια άνθηση της αγοράς κρουαζιέρας.

Σύμφωνα με έρευνα της IPK International, που εκπονήθηκε για λογαριασμό της έκθεσης ITB Berlin, πέρυσι πραγματοποιήθηκαν περίπου 22 εκατ. κρουαζιέρες σε όλο το κόσμο, καταγράφοντας αύξηση 3% έναντι της προηγούμενης χρονιάς.

Τη μερίδα του λέοντος στις κρουαζιέρες συνεχίζει να έχει η Βόρεια Αμερική, με μερίδιο 59% το 2015 και την Ευρώπη να ακολουθεί με μερίδιο πλέον 32%.

Οι κρουαζιέρες προς ευρωπαϊκούς προορισμούς αντιπροσωπεύουν το 78% της αγοράς κρουαζιέρας των Ευρωπαίων, με την Ισπανία να είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός (18%).

Η Καραϊβική καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση (16%) και είναι ο μόνος προορισμός εκτός Ευρώπης μεταξύ των κορυφαίων 5 προορισμών των ευρωπαίων τουριστών κρουαζιέρας.
Κλείσιμο

Στην τρίτη θέση των δημοφιλέστερων προορισμών κρουαζιέρας των Ευρωπαίων βρίσκεται η Ιταλία.Η κρουαζιέρα προσφέρει τη δυνατότητα χαλάρωσης σε συνδυασμό με νέες εμπειρίες, είτε επί του πλοίου είτε σε τοπικές εκδρομές, γι αυτό και κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων, σύμφωνα με την έρευνα.

Οι τουρίστες κρουαζιέρας δαπανούν περισσότερα χρήματα

Οι δαπάνες των επιβατών κρουαζιέρας είναι υψηλότερες από τις υπόλοιπες μορφές τουρισμού, αν και πλέον δεν είναι τόσο ακριβές όσο στο παρελθόν. Και αυτό γιατί ο επιβάτης κρουαζιέρας ξοδεύει στις εκδρομές, στα ψώνια ή στο spa στο κρουαζιερόπλοιο. Ο Ευρωπαίος τουρίστας κρουαζιέρας ξόδεψε το 2015 218 ευρώ ανά διανυκτέρευση, έναντι 107 ευρώ ανά διανυκτέρευση στα υπόλοιπα ταξίδια διακοπών.

Πώς γίνεται η κράτηση

Το 60% των πελατών κρουαζιέρας ανέφερε ότι χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να κάνει κράτηση και το 25% επιλέγει ταξιδιωτικό γραφείο. Ειδικά στους Ευρωπαίους το ποσοστό κράτησης μέσω ταξιδιωτικού γραφείου για κρουζιέρα ανέρχεται σε 42%, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο σε σχέση με τις κρατήσεις για οποιαδήποτε άλλη μορφή διακοπών.

Αυξάνονται οι νεότεροι ταξιδιώτες

Ενώ οι ταξιδιώτες άνω των 45 ετών εξακολουθούν να αποτελούν τον πυρήνα της αγοράς κρουαζιέρας, τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των ατόμων νεότερης ηλικίας, που επιλέγουν κρουαζιέρα αυξάνεται συνεχώς. Έτσι το 2015, το 35% των Ευρωπαίων τουριστών κρουαζιέρας ήταν ηλικίας κάτω των 45 ετών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης