Euromonitor: Ο νέος ορισμός της πολυτέλειας στα ταξίδια
07.06.2017
07:16
Ο χρόνος, ο χώρος, η αυθεντικότητα, η κοινότητα και η ατομικότητα είναι άυλες εμπειρίες που θεωρούνται, όλο και περισσότερο στις ημέρες μας, πολυτέλεια
Στην προσιτή πολυτέλεια, η οποία επιφυλάσσει πολύ περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης σε σχέση με τον κλασικό ορισμό της απόλυτης πολυτέλειας, προσανατολίζονται πολλές από τις σύγχρονες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται άμεσα ή έμμεσα στον τουρισμό.
Σύμφωνα με έρευνα του Euromonitor σχετικά με το πόσο έχει αλλάξει ο ορισμός των πολυτελών ταξιδίων σήμερα, τα νοικοκυριά με διαθέσιμο εισόδημα άνω των 300.000 δολαρίων θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 35 των νοικοκυριών σε όλο τον κόσμο το 2030, όμως τα νοικοκυριά με διάθεσιμο εισόδημα από 100.000 δολάρια θα αντιπροσωπεύουν το 21%.
Η έρευνα καταλήγει στο ότι ο εκδημοκρατισμός των πολυτελών ταξιδίων θα διευρύνει την αγορά-στόχο των παρόχων πολυτελών υπηρεσιών. Πλέον, οι ταξιδιωτικές εταιρίες προσφέρουν πολυτελείς εμπειρίες σε νοικοκυριά χαμηλότερων εισοδημάτων, καθώς η αντίληψη περί πολυτέλειας στα ταξίδια έχει αλλάξει.
Αντί για μεγάλες αίθουσες και πολυτελείς πετσέτες, η πολυτέλεια μπορεί να εντοπισθεί σε πιο άυλες υπηρεσίες οι οποίες δεν κοστίζουν απαραίτητα περισσότερο (όπως ένα μέρος όπου οι ταξιδιώτες θα αποδράσουν από την καθημερινότητα). Καθώς οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να ζουν σε μικρούς χώρους, η πολυτέλεια δεν αφορά απλώς την προσφορά μεγάλων χώρων αλλά τους καινοτόμους χώρους που τους ταιριάζουν.
Οι τεχνολογικές καινοτομίες επιτρέπουν μεγαλύτερο βαθμό προσωποποιημένων υπηρεσιών, χωρίς να αυξάνουν το κόστος. Ο χρόνος, ο χώρος, η αυθεντικότητα, η κοινότητα και η ατομικότητα είναι άυλες εμπειρίες που θεωρούνται, όλο και περισσότερο στις ημέρες μας, πολυτέλεια.
Σύμφωνα με έρευνα του Euromonitor σχετικά με το πόσο έχει αλλάξει ο ορισμός των πολυτελών ταξιδίων σήμερα, τα νοικοκυριά με διαθέσιμο εισόδημα άνω των 300.000 δολαρίων θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 35 των νοικοκυριών σε όλο τον κόσμο το 2030, όμως τα νοικοκυριά με διάθεσιμο εισόδημα από 100.000 δολάρια θα αντιπροσωπεύουν το 21%.
Η έρευνα καταλήγει στο ότι ο εκδημοκρατισμός των πολυτελών ταξιδίων θα διευρύνει την αγορά-στόχο των παρόχων πολυτελών υπηρεσιών. Πλέον, οι ταξιδιωτικές εταιρίες προσφέρουν πολυτελείς εμπειρίες σε νοικοκυριά χαμηλότερων εισοδημάτων, καθώς η αντίληψη περί πολυτέλειας στα ταξίδια έχει αλλάξει.
Αντί για μεγάλες αίθουσες και πολυτελείς πετσέτες, η πολυτέλεια μπορεί να εντοπισθεί σε πιο άυλες υπηρεσίες οι οποίες δεν κοστίζουν απαραίτητα περισσότερο (όπως ένα μέρος όπου οι ταξιδιώτες θα αποδράσουν από την καθημερινότητα). Καθώς οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να ζουν σε μικρούς χώρους, η πολυτέλεια δεν αφορά απλώς την προσφορά μεγάλων χώρων αλλά τους καινοτόμους χώρους που τους ταιριάζουν.
Οι τεχνολογικές καινοτομίες επιτρέπουν μεγαλύτερο βαθμό προσωποποιημένων υπηρεσιών, χωρίς να αυξάνουν το κόστος. Ο χρόνος, ο χώρος, η αυθεντικότητα, η κοινότητα και η ατομικότητα είναι άυλες εμπειρίες που θεωρούνται, όλο και περισσότερο στις ημέρες μας, πολυτέλεια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr