Κρουαζιέρα: Πάνω από 600 εκατ. χάνει η Ελλάδα από τις επισκευές
18.06.2017
09:59
Η Ελλάδα χάνει όχι μόνο λεφτά από τους τουρίστες κρουαζιέρας που για φέτος υπολογίζονται κατά 11% λιγότεροι αλλά και από τις επισκευές/μετασκευές
Η βιομηχανία της κρουαζιέρας βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις από 25,3 εκατομμύρια πολίτες σε όλο τον κόσμο αναμένεται να πραγματοποιήσουν μία κρουαζιέρα μέσα στο 2017, σχεδόν 4% περισσότεροι από το 2016. Πρόκειται για μια βιομηχανία μοναδική καθώς έχει κινηθεί ανοδικά κάθε έτος για τρεις δεκαετίες, και με συνολική αύξηση κατά 62% την δεκαετίας 2007-2016. Η έννοια της «κυκλικότητας» των οικονομικών δραστηριοτήτων. Συνολικά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μεγέθη της κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των ναυπηγήσεων, εκτιμάται ότι δημιουργούν κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 11 εκ. δολάρια.
Το θέμα είναι ότι η Ελλάδα χάνει όχι μόνο λεφτά από τους τουρίστες κρουαζιέρας που για φέτος υπολογίζονται κατά 11% λιγότεροι αλλά και από τις επισκευές/μετασκευές. Πολλές εταιρείες θα θέλανε να φέρουν κρουαζιερόπλοια σε ελληνικές μονάδες γιατί τις βολεύει γεωγραφικά και δεν μπορούν με αποτέλεσμα να πηγαίνουν όσο αφορά τη Μεσόγειο, στη Μάλτα, στη Ρουμανία και στην Τουρκία.
Την εικόνα αποτυπώνει ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Θεόδωρος Κόντες: «Μέσα στο 2016 γίνανε μετασκευές 40 κρουαζιερόπλοιων με 1,8 δισ. δολάρια. Δεν έγινε καμιά στην Ελλάδα, γίνανε σε άλλα μέρη της Ευρώπης, ακόμη και στις Μπαχάμες.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Σύμφωνα με τις προβλέψεις από 25,3 εκατομμύρια πολίτες σε όλο τον κόσμο αναμένεται να πραγματοποιήσουν μία κρουαζιέρα μέσα στο 2017, σχεδόν 4% περισσότεροι από το 2016. Πρόκειται για μια βιομηχανία μοναδική καθώς έχει κινηθεί ανοδικά κάθε έτος για τρεις δεκαετίες, και με συνολική αύξηση κατά 62% την δεκαετίας 2007-2016. Η έννοια της «κυκλικότητας» των οικονομικών δραστηριοτήτων. Συνολικά τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μεγέθη της κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των ναυπηγήσεων, εκτιμάται ότι δημιουργούν κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 11 εκ. δολάρια.
Το θέμα είναι ότι η Ελλάδα χάνει όχι μόνο λεφτά από τους τουρίστες κρουαζιέρας που για φέτος υπολογίζονται κατά 11% λιγότεροι αλλά και από τις επισκευές/μετασκευές. Πολλές εταιρείες θα θέλανε να φέρουν κρουαζιερόπλοια σε ελληνικές μονάδες γιατί τις βολεύει γεωγραφικά και δεν μπορούν με αποτέλεσμα να πηγαίνουν όσο αφορά τη Μεσόγειο, στη Μάλτα, στη Ρουμανία και στην Τουρκία.
Την εικόνα αποτυπώνει ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Θεόδωρος Κόντες: «Μέσα στο 2016 γίνανε μετασκευές 40 κρουαζιερόπλοιων με 1,8 δισ. δολάρια. Δεν έγινε καμιά στην Ελλάδα, γίνανε σε άλλα μέρη της Ευρώπης, ακόμη και στις Μπαχάμες.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr