Δεν μπορείς να τη δεις ή να την αγγίξεις. Σίγουρα όμως νιώθεις πότε είναι παρούσα και σίγουρα αντιλαμβάνεσαι την απουσία της. Από τις ανθρώπινες σχέσεις μέχρι τη σχέση Κράτους-πολίτη, αλλά και τις σχέσεις καταναλωτή-επιχείρησης, η εμπιστοσύνη είναι η αόρατη δύναμη που οδηγεί σε ψυχική ηρεμία, μεγαλύτερη ευημερία και ταχύτερη ανάπτυξη.
Ο τουρισμός πολυτελείας προσελκύει περισσότερους millennials
Ο τουρισμός πολυτελείας προσελκύει περισσότερους millennials
Οι περισσότεροι Millennials έχουν αποδοχές που ξεπερνούν τις 250.000 δολάρια σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτώ
Tην εξέλιξη των Millennials ως ταξιδιωτών που προτιμούν τις διακοπές πολυτελείας αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα του κορυφαίου αμερικανικού ταξιδιωτικού δικτύου πολυτελών διακοπών, Virtuoso.
Η έρευνα, παρουσιάσθηκε κατά το 29ο ετήσιο συνέδριο Virtuoso Travel Week, που διεξήχθη στο Λας Βέγκας στις 12-18 Αυγούστου, με ρεκόρ συμμετοχών (5.670 επαγγελματίες στον τουρισμό από 103 χώρες).
Σύμφωνα με στοιχεία του οργανισμού από τους πελάτες του, περισσότεροι Millennials έχουν αποδοχές που ξεπερνούν τις 250.000 δολάρια σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτών. Το 32% των Millennial πελατών της Virtuoso ανήκουν σε αυτή την ομάδα έναντι 21% των Gen X, 25% των baby boomers και 42% των ταξιδιωτών τρίτης ηλικίας.
Επιπλέον, οι Millennials και οι Gen X καταλαμβάνουν αυξανόμενο τμήμα των πελατών της Virtuoso αυξάνοντας το μερίδιο του 4% που κατείχαν το 2012. Οι baby boomers έχουν παραμείνει σταθεροί ενώ οι ταξιδιώτες τρίτης ηλικίας έχουν μειωθεί.
Στην παρουσίαση της έρευνας, η Virtuoso ανακοίνωσε επίσης ορισμένες ανανεώσεις στα προϊόντα, την τεχνολογία, τα προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης και την ανάπτυξη του δικτύου της.
Η έρευνα, παρουσιάσθηκε κατά το 29ο ετήσιο συνέδριο Virtuoso Travel Week, που διεξήχθη στο Λας Βέγκας στις 12-18 Αυγούστου, με ρεκόρ συμμετοχών (5.670 επαγγελματίες στον τουρισμό από 103 χώρες).
Σύμφωνα με στοιχεία του οργανισμού από τους πελάτες του, περισσότεροι Millennials έχουν αποδοχές που ξεπερνούν τις 250.000 δολάρια σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτών. Το 32% των Millennial πελατών της Virtuoso ανήκουν σε αυτή την ομάδα έναντι 21% των Gen X, 25% των baby boomers και 42% των ταξιδιωτών τρίτης ηλικίας.
Επιπλέον, οι Millennials και οι Gen X καταλαμβάνουν αυξανόμενο τμήμα των πελατών της Virtuoso αυξάνοντας το μερίδιο του 4% που κατείχαν το 2012. Οι baby boomers έχουν παραμείνει σταθεροί ενώ οι ταξιδιώτες τρίτης ηλικίας έχουν μειωθεί.
Στην παρουσίαση της έρευνας, η Virtuoso ανακοίνωσε επίσης ορισμένες ανανεώσεις στα προϊόντα, την τεχνολογία, τα προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης και την ανάπτυξη του δικτύου της.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα