Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Η Κίνα αποκαλύπτει την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο
Η Κίνα αποκαλύπτει την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο
Για την κατασκευή αυτού του «αριστουργήματος της μηχανικής» χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ
Η Κίνα πρόσθεσε ένα ακόμα επίτευγμα στη λίστα της με την κατασκευή της μεγαλύτερης θαλάσσιας γέφυρας στον κόσμο, η οποία έχει μήκος 55 χιλιόμετρα και θα συνδέει την ηπειρωτική Κίνα με το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο.
Η εντυπωσιακή γέφυρα, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το ερχόμενο καλοκαίρι, οκτώ χρόνια μετά την έναρξη της κατασκευής της. Η γέφυρα διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
Για την κατασκευή αυτού του «αριστουργήματος της μηχανικής» χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατομμύρια κυβικά μέτρα τσιμέντου. Υπολογίζεται πως για το συγκεκριμένο έργο εργάστηκαν ειδικοί από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία.
Η Κίνα με την «Greater Bay Area» εμφανίζεται έτοιμη να ανταγωνιστεί άλλες περιοχές με διάσημους κόλπους όπως το Σαν Φρανσίσκο, τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο. Άλλωστε η εντυπωσιακή γέφυρα αναμένεται να προσελκύσει μεγάλο κύμα τουριστών, με τους Κινέζους να θεωρούν πως η ευρύτερη περιοχή θα γίνει τουριστικά εξαιρετικά δημοφιλής. Σε αυτό θα βοηθήσει και λειτουργικά η 55 χιλιομέτρων γέφυρα, καθώς θα βελτιώσει εντυπωσιακά την μετακίνηση των πολιτών, καθώς θα συρρικνώσει αποστάσεις 3 ωρών σε μόλις 30 λεπτά.
Ωστόσο, τα σχόλια για την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο δεν είναι μόνο θετικά, καθώς αρκετοί θεωρούν πως η κατασκευή της ήταν σπατάλη χρημάτων, πως αποτελεί κίνηση με πολιτικό κίνητρο και πως το Χονγκ Κονγκ δεν χρειάζεται και άλλο κύμα τουριστών.
Η εντυπωσιακή γέφυρα, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το ερχόμενο καλοκαίρι, οκτώ χρόνια μετά την έναρξη της κατασκευής της. Η γέφυρα διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας και τέσσερις σήραγγες, η μία εκ των οποίων υποθαλάσσια, ενώ στηρίζεται σε τέσσερα τεχνητά νησιά, που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για αυτό.
Για την κατασκευή αυτού του «αριστουργήματος της μηχανικής» χρησιμοποιήθηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, που θα αρκούσαν για να κατασκευαστούν 60 Πύργοι Άιφελ, καθώς και 1,08 εκατομμύρια κυβικά μέτρα τσιμέντου. Υπολογίζεται πως για το συγκεκριμένο έργο εργάστηκαν ειδικοί από 14 χώρες, μεταξύ των οποίων ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία.
Η Κίνα με την «Greater Bay Area» εμφανίζεται έτοιμη να ανταγωνιστεί άλλες περιοχές με διάσημους κόλπους όπως το Σαν Φρανσίσκο, τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο. Άλλωστε η εντυπωσιακή γέφυρα αναμένεται να προσελκύσει μεγάλο κύμα τουριστών, με τους Κινέζους να θεωρούν πως η ευρύτερη περιοχή θα γίνει τουριστικά εξαιρετικά δημοφιλής. Σε αυτό θα βοηθήσει και λειτουργικά η 55 χιλιομέτρων γέφυρα, καθώς θα βελτιώσει εντυπωσιακά την μετακίνηση των πολιτών, καθώς θα συρρικνώσει αποστάσεις 3 ωρών σε μόλις 30 λεπτά.
Ωστόσο, τα σχόλια για την μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο δεν είναι μόνο θετικά, καθώς αρκετοί θεωρούν πως η κατασκευή της ήταν σπατάλη χρημάτων, πως αποτελεί κίνηση με πολιτικό κίνητρο και πως το Χονγκ Κονγκ δεν χρειάζεται και άλλο κύμα τουριστών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα