To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
Στα «χέρια» της Web Hotel Way και το Casita Casita Lindos της Βάνας Περνάρη!
Στα «χέρια» της Web Hotel Way και το Casita Casita Lindos της Βάνας Περνάρη!
Στην ομάδα που ξεχωρίζει για τη φρεσκάδα της ανέθεσε η βραβευμένη αρχιτέκτονας τη διαχείριση του ξενοδοχείου της
Εντυπωσιακά επεκτείνει, το τελευταίο διάστημα, τον χάρτη των δραστηριοτήτων της η Web Hotel Way. Η εταιρεία που έχει ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή στον κλάδο της διαχείρισης ξενοδοχείων για τη φρέσκια οπτική και τις πρωτοποριακές της ιδέες, μετά την απόκτηση σημαντικού μεριδίου στην απαιτητική αγορά της Βόρειας Ελλάδας και την υπογραφή σημαντικών συνεργασιών σε διάφορα μέρη της χώρας, προσθέτει στον «χάρτη» της και τη Ρόδο.
Συγκεκριμένα, η έμπειρη ομάδα αποκτά τη διαχείριση του «Casita Casita Lindos», της βραβευμένης με Hotel Design Awards Βάνας Περνάρη. Η γνωστή αρχιτέκτονας αποφάσισε να δημιουργήσει μία small luxury boutique προσέγγιση στο πιο προνομιακό σημείο της Λίνδου, με θέα την Ακρόπολη της Ρόδου και απόσταση μόλις 400 μέτρων από τη θάλασσα. Μία επένδυση η οποία συμπληρώνει έναν χρόνο ζωής και περνάει πλέον στη διαχείριση της Web Hotel Way.
«Πρόκειται για μία τεράστια πρόκληση για εμάς, με μία καταξιωμένη αρχιτέκτονα να εμπιστεύεται τη διαφορετική προσέγγιση που της παρουσιάσαμε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ρόδος αποτελεί μία ιδιαίτερη αγορά, με πολύ μεγάλα και κυρίως all inclusive ξενοδοχεία. Οπότε χρειάζεται συγκεκριμένο πλάνο και οργανωμένη στρατηγική για την ανάπτυξη μιας πιο boutique φιλοσοφίας στο νησί», τονίζει ο Γιώργος Λαγουδάκης από τη Web Hotel Way.
Η συμφωνία των δύο πλευρών θέλει τη Web Hotel Way να αναλαμβάνει τη γενική διαχείριση του καταλύματος, τα set up στησίματα όλων των λειτουργιών του, τις απαιτητικές εκπαιδεύσεις του προσωπικού, την τοποθέτηση των αναγκαίων εργαλείων, τα τμήματα πωλήσεων – κρατήσεων, το 24ωρο operation, αλλά και το ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Food & Beverage.
«Σχεδιάζεται ήδη η νέα set up διαδικασία του F&B, με τη δημιουργία μοναδικών concept καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας που θα χαρίζουν γευστική απλότητα και τελειότητα στον επισκέπτη. Η ομάδα μας, άλλωστε, σε συνεργασία με τα κορυφαία ονόματα της αγοράς αναλαμβάνει όλα τα στάδια της διαδικασίας, από τα συνταγολόγια και την κοστολόγηση, μέχρι την οργάνωση και λειτουργία», προσθέτει ο Κωνσταντίνος Μάμμος από τη Web Hotel Way.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της εταιρείας που την ξεχώρισαν στην «αρένα» του ανταγωνισμού είναι και η tailor made φιλοσοφία της, που προσαρμόζεται πάνω στις ανάγκες του κάθε ξενοδοχείου, είτε αυτό βρίσκεται στην Κρήτη, είτε στη Χαλκιδική. Τα μέλη της ομάδας, άλλωστε, προέρχονται από τον ξενοδοχειακό κλάδο, οπότε γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις παθογένειες της εποχής και το δρόμο προς την επιτυχία.
«Για εμάς κάθε πρότζεκτ είναι ξεχωριστό και έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Για αυτό ακούμε προσεκτικά τις συναρτήσεις της κάθε περίπτωσης, ώστε να καταλήξουμε στην εξίσωση που θα λειτουργήσει σωστά για την κάθε μία. Σκοπός μας, άλλωστε, είναι να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στους φιλοξενούμενους που θα επιλέξουν τα ξενοδοχεία των συνεργατών μας, κατατάσσοντάς τα στους κορυφαίους προορισμούς εμπειρίας», προσθέτει ο κύριος Μάμμος.
Συγκεκριμένα, η έμπειρη ομάδα αποκτά τη διαχείριση του «Casita Casita Lindos», της βραβευμένης με Hotel Design Awards Βάνας Περνάρη. Η γνωστή αρχιτέκτονας αποφάσισε να δημιουργήσει μία small luxury boutique προσέγγιση στο πιο προνομιακό σημείο της Λίνδου, με θέα την Ακρόπολη της Ρόδου και απόσταση μόλις 400 μέτρων από τη θάλασσα. Μία επένδυση η οποία συμπληρώνει έναν χρόνο ζωής και περνάει πλέον στη διαχείριση της Web Hotel Way.
«Πρόκειται για μία τεράστια πρόκληση για εμάς, με μία καταξιωμένη αρχιτέκτονα να εμπιστεύεται τη διαφορετική προσέγγιση που της παρουσιάσαμε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ρόδος αποτελεί μία ιδιαίτερη αγορά, με πολύ μεγάλα και κυρίως all inclusive ξενοδοχεία. Οπότε χρειάζεται συγκεκριμένο πλάνο και οργανωμένη στρατηγική για την ανάπτυξη μιας πιο boutique φιλοσοφίας στο νησί», τονίζει ο Γιώργος Λαγουδάκης από τη Web Hotel Way.
Η συμφωνία των δύο πλευρών θέλει τη Web Hotel Way να αναλαμβάνει τη γενική διαχείριση του καταλύματος, τα set up στησίματα όλων των λειτουργιών του, τις απαιτητικές εκπαιδεύσεις του προσωπικού, την τοποθέτηση των αναγκαίων εργαλείων, τα τμήματα πωλήσεων – κρατήσεων, το 24ωρο operation, αλλά και το ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Food & Beverage.
«Σχεδιάζεται ήδη η νέα set up διαδικασία του F&B, με τη δημιουργία μοναδικών concept καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας που θα χαρίζουν γευστική απλότητα και τελειότητα στον επισκέπτη. Η ομάδα μας, άλλωστε, σε συνεργασία με τα κορυφαία ονόματα της αγοράς αναλαμβάνει όλα τα στάδια της διαδικασίας, από τα συνταγολόγια και την κοστολόγηση, μέχρι την οργάνωση και λειτουργία», προσθέτει ο Κωνσταντίνος Μάμμος από τη Web Hotel Way.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της εταιρείας που την ξεχώρισαν στην «αρένα» του ανταγωνισμού είναι και η tailor made φιλοσοφία της, που προσαρμόζεται πάνω στις ανάγκες του κάθε ξενοδοχείου, είτε αυτό βρίσκεται στην Κρήτη, είτε στη Χαλκιδική. Τα μέλη της ομάδας, άλλωστε, προέρχονται από τον ξενοδοχειακό κλάδο, οπότε γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις παθογένειες της εποχής και το δρόμο προς την επιτυχία.
«Για εμάς κάθε πρότζεκτ είναι ξεχωριστό και έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Για αυτό ακούμε προσεκτικά τις συναρτήσεις της κάθε περίπτωσης, ώστε να καταλήξουμε στην εξίσωση που θα λειτουργήσει σωστά για την κάθε μία. Σκοπός μας, άλλωστε, είναι να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στους φιλοξενούμενους που θα επιλέξουν τα ξενοδοχεία των συνεργατών μας, κατατάσσοντάς τα στους κορυφαίους προορισμούς εμπειρίας», προσθέτει ο κύριος Μάμμος.
Η αρχή του 2020 βρίσκει τη Web Hotel Way να διαχειρίζεται ήδη 18 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ αυτών το νέο ξενοδοχειακό διαμάντι της οικογένειας Παπαμανωλάκη στην Κρήτη, να εγκαινιάζει τρεις ακόμα σημαντικές συνεργασίες σε Χαλκιδική («Agreste Luxury» & «Pal Deluxe») και Θάσο («Nikolas Deluxe») και να ετοιμάζεται για δύο ακόμα μεγάλα «στοιχήματα» στη Μύκονο που θα ανακοινωθούν το προσεχές διάστημα. Κατορθώματα που έχουν φιλοξενηθεί ήδη στα μεγαλύτερα media της χώρας.
«Το 2020 ο ξενοδοχειακός κλάδος ζητά αυτά που ζητούσε πάντα και ακόμα δεν του έχουν δοθεί όπως πρέπει. Ζητά ταυτότητα, μοναδικότητα, σεβασμό προς όλους. Ζητά ανθρώπινο δυναμικό το οποίο θα θέλει πραγματικά να προσφέρει την έννοια της φιλοξενίας σε όλους τους επισκέπτες. Αυτό είναι το Α και το Ω στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τα χρήματα θα συνεχίσουν να επενδύονται και να δημιουργούν τέλειες εγκαταστάσεις και παροχές, αυτά για τα οποία θα σε θυμούνται, όμως, είναι η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση και η φροντίδα», καταλήγει ο κύριος Λαγουδάκης.
Info:
Site: www.webhotelway.com
Email: info@webhotelway.com
Facebook.com/webhotelway
Instagram.com/webhotelway
«Το 2020 ο ξενοδοχειακός κλάδος ζητά αυτά που ζητούσε πάντα και ακόμα δεν του έχουν δοθεί όπως πρέπει. Ζητά ταυτότητα, μοναδικότητα, σεβασμό προς όλους. Ζητά ανθρώπινο δυναμικό το οποίο θα θέλει πραγματικά να προσφέρει την έννοια της φιλοξενίας σε όλους τους επισκέπτες. Αυτό είναι το Α και το Ω στον ξενοδοχειακό κλάδο. Τα χρήματα θα συνεχίσουν να επενδύονται και να δημιουργούν τέλειες εγκαταστάσεις και παροχές, αυτά για τα οποία θα σε θυμούνται, όμως, είναι η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση και η φροντίδα», καταλήγει ο κύριος Λαγουδάκης.
Info:
Site: www.webhotelway.com
Email: info@webhotelway.com
Facebook.com/webhotelway
Instagram.com/webhotelway
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα