Πες «ναι στο παιχνίδι» απολαμβάνοντας σούπερ προσφορές σε ένα σύγχρονο, γρήγορο και φιλικό περιβάλλον, με απόλυτη ασφάλεια για τις συναλλαγές σου και άμεση διευθέτηση
Έρευνα: Οι καλύτεροι πωλητές είναι οι.. μουσάτοι!
Έρευνα: Οι καλύτεροι πωλητές είναι οι.. μουσάτοι!
Η γενειάδα προσδίδει αξιοπιστία, σύμφωνα με έρευνα Αμερικανών επιστημόνων
Οι γενειοφόροι άνδρες που εργάζονται στο χώρο των πωλήσεων κλείνουν πιο συχνά συμφωνίες απ΄ότι οι φρεσκοξυρισμένοι.
Ανεξαρτήτως ηλικίας ή γοητείας, οι πωλητές με μούσι φαίνεται να έχουν περισσότερες επιτυχίες στη δουλειά τους καθώς η γενειάδα τους προσδίδει αξιοπιστία, όπως υποστηρίζει έρευνα Αμερικανών επιστημόνων που δημοσιεύεται στην βρετανική εφημερίδα «Daily Mail.»
Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό με βάση μελέτη που διεξήχθη στο διαδίκτυο, σύφωνα με την οποία, οι χρήστες έκαναν περισσότερα «κλικ» σε διαφημίσεις όπου απεικονίζονταν γενειοφόροι άνδρες που διαφήμιζαν προιόντα απ΄ότι σε αυτούς που δεν είχαν τρίχες στο πρόσωπο.
Το αποτέλεσμα της έρευνας ήταν σταθερό: ανεξάρτητα από τη φυλή, την ηλικία ή το πόσο ελκυστικό ήταν το μοντέλο, οι χρήστες προτιμούσαν μακράν τους πωλητές με γενειάδα.
Οι επιστήμονες καλούν μάλιστα τις εταιρείες να αρχίζουν να επανεξετάζουν την απαγόρευση της γενειάδας στους εργαζόμενους, κυρίως στο χώρο της μόδας, όπως επισημαίνει το επίμαχο δημοσίευμα.
«Εάν θέλετε να λάβετε χριστουγεννιάτικο μπόνους, τότε καλό θα είναι να αφήσετε το ξυραφάκι στην άκρη».
Οι συντάκτες της μελέτης διαπίστωσαν ότι, οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισότερο έναν πωλητή με γενειάδα.
Οι τρίχες στο πρόσωπο των ανδρών πωλητών προσδίδουν εμπειρία και αξιοπιστία, διαπίστωσαν Αμερικανοί ερευνητές , η μελέτη των οποίων δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση για την Επιχειρηματική 'Ερευνα «Journal of Business Research».
«Η επίδραση μιας περιποιημένης γενειάδας είχε θετικά αποτελέσματα στον τομέα των πωλήσεων. Οι διαφημίσεις με γενειοφόρους πωλητές - μοντέλα είχαν σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερα κλικ από ότι αυτές που απεικόνιζαν άνδρες με... καθαρό πρόσωπο», επισημαίνουν οι συντάκτες της έρευνας.
«Η γενειάδα στέλνει ένα σταθερό μήνυμα και αποτελεί βασικό μοχλό στην επιτυχία των πωλήσεων», δηλώνει ένας εκ των συντακτών της μελέτης, Ντέβιντ Σιλβέρα, καθηγητής Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Σαν Αντόνιο.
«Η έρευνά μας υποδηλώνει ότι, εκείνοι που έχουν ρόλο στις πωλήσεις ή τις υπηρεσίες , όπου η τεχνογνωσία και η εμπιστοσύνη είναι ζωτικής σημασίας, θα εξυπηρετούσε εάν άφησαν γένια,» υποστηρίζει η επικεφαλής της έρευνας, Σάρα Μιτάλ, καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Σεν Εντγοουερντ στο Τέξας.
Παλαιότερες δημοσκοπήσεις είχαν δείξει ότι οι διευθυντές εταιρειών συνήθως δεν προσλάμβαναν γενειοφόρους υποψήφιους καθώς τους θεωρούσαν πιο επιθετικούς...
Ειδήσεις σήμερα:
Έκρηξη σε διαμέρισμα στη Λιοσίων - Μία τραυματίας
Η συγκινητική ανάρτηση αστυνομικού και το... πρόστιμο: Η ηλικιωμένη που βγήκε να δει στολισμένη την Αθήνα
«Τον χτύπησε ο γιος μου!»: Αποκαλυπτική η δικογραφία για τη δολοφονία του επιχειρηματία στην Καβάλα
Ανεξαρτήτως ηλικίας ή γοητείας, οι πωλητές με μούσι φαίνεται να έχουν περισσότερες επιτυχίες στη δουλειά τους καθώς η γενειάδα τους προσδίδει αξιοπιστία, όπως υποστηρίζει έρευνα Αμερικανών επιστημόνων που δημοσιεύεται στην βρετανική εφημερίδα «Daily Mail.»
Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό με βάση μελέτη που διεξήχθη στο διαδίκτυο, σύφωνα με την οποία, οι χρήστες έκαναν περισσότερα «κλικ» σε διαφημίσεις όπου απεικονίζονταν γενειοφόροι άνδρες που διαφήμιζαν προιόντα απ΄ότι σε αυτούς που δεν είχαν τρίχες στο πρόσωπο.
Το αποτέλεσμα της έρευνας ήταν σταθερό: ανεξάρτητα από τη φυλή, την ηλικία ή το πόσο ελκυστικό ήταν το μοντέλο, οι χρήστες προτιμούσαν μακράν τους πωλητές με γενειάδα.
Οι επιστήμονες καλούν μάλιστα τις εταιρείες να αρχίζουν να επανεξετάζουν την απαγόρευση της γενειάδας στους εργαζόμενους, κυρίως στο χώρο της μόδας, όπως επισημαίνει το επίμαχο δημοσίευμα.
«Εάν θέλετε να λάβετε χριστουγεννιάτικο μπόνους, τότε καλό θα είναι να αφήσετε το ξυραφάκι στην άκρη».
Οι συντάκτες της μελέτης διαπίστωσαν ότι, οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισότερο έναν πωλητή με γενειάδα.
Οι τρίχες στο πρόσωπο των ανδρών πωλητών προσδίδουν εμπειρία και αξιοπιστία, διαπίστωσαν Αμερικανοί ερευνητές , η μελέτη των οποίων δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση για την Επιχειρηματική 'Ερευνα «Journal of Business Research».
«Η επίδραση μιας περιποιημένης γενειάδας είχε θετικά αποτελέσματα στον τομέα των πωλήσεων. Οι διαφημίσεις με γενειοφόρους πωλητές - μοντέλα είχαν σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερα κλικ από ότι αυτές που απεικόνιζαν άνδρες με... καθαρό πρόσωπο», επισημαίνουν οι συντάκτες της έρευνας.
«Η γενειάδα στέλνει ένα σταθερό μήνυμα και αποτελεί βασικό μοχλό στην επιτυχία των πωλήσεων», δηλώνει ένας εκ των συντακτών της μελέτης, Ντέβιντ Σιλβέρα, καθηγητής Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Σαν Αντόνιο.
«Η έρευνά μας υποδηλώνει ότι, εκείνοι που έχουν ρόλο στις πωλήσεις ή τις υπηρεσίες , όπου η τεχνογνωσία και η εμπιστοσύνη είναι ζωτικής σημασίας, θα εξυπηρετούσε εάν άφησαν γένια,» υποστηρίζει η επικεφαλής της έρευνας, Σάρα Μιτάλ, καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Σεν Εντγοουερντ στο Τέξας.
Παλαιότερες δημοσκοπήσεις είχαν δείξει ότι οι διευθυντές εταιρειών συνήθως δεν προσλάμβαναν γενειοφόρους υποψήφιους καθώς τους θεωρούσαν πιο επιθετικούς...
Ειδήσεις σήμερα:
Έκρηξη σε διαμέρισμα στη Λιοσίων - Μία τραυματίας
Η συγκινητική ανάρτηση αστυνομικού και το... πρόστιμο: Η ηλικιωμένη που βγήκε να δει στολισμένη την Αθήνα
«Τον χτύπησε ο γιος μου!»: Αποκαλυπτική η δικογραφία για τη δολοφονία του επιχειρηματία στην Καβάλα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα