Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
H ζωή μας όπως την ονειρευόμαστε
H ζωή μας όπως την ονειρευόμαστε
Ποια είναι η #Reditude (<red attitude) φιλοσοφία και πως μπορούμε να την προσεγγίσουμε; Πώς μπορούμε να ζήσουμε με φροντίδα, δυναμισμό, απλότητα και ενσυναίσθηση; Με ποιο τρόπο το κόκκινο χρώμα γίνεται στάση ζωής;
Sponsored Content
Ήταν μια ιδιαίτερη Πρωτοχρονιά φέτος. Αρκετά μοναχική, αρκετά φοβισμένη, και βέβαια με πολλές ελπίδες και ευχές για μια καλύτερη χρονιά. Αλλά και με πολλές υποσχέσεις στον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας. Τώρα που είδαμε πόσο εύθραυστες είναι οι ισορροπίες, πόσο πολύ ανησυχούμε για τους ανθρώπους μας, πόσο ανάγκη έχουμε να νοιώσουμε σιγουριά, υποσχεθήκαμε πως θα μάς φροντίζουμε, θα μάς αγαπάμε, θα κάνουμε ότι χρειάζεται για να μείνουμε ασφαλείς, υγιείς και καλοδιάθετοι. Πως θα βρούμε τρόπους να βελτιώσουμε την κάθε ημέρα.
Πιθανόν μέσα στα σχέδια που κάναμε για να πραγματοποιήσουμε τις δεσμεύσεις μας, να σκεφτήκαμε ένα πρόγραμμα ασφάλισης. Κάποιοι ίσως και να προσπέρασαν την σκέψη, έχοντας στο μυαλό τους ένα αγχωτικό πακέτο εγγράφων ασφάλισης με δυσνόητους όρους και ένοχα «ψιλά γράμματα».
Αν κάναμε ένα μικρό γκάλοπ στους ανθρώπους του περιβάλλοντός μας, θα αντιλαμβανόμασταν ότι η πλειοψηφία έχει την ίδια άποψη: ένα πρόγραμμα ασφάλισης θα έπρεπε να είναι εύκολα προσβάσιμο και όχι απλώς ένα συμβόλαιο κλεισμένο στο συρτάρι, για ώρα ανάγκης. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν θα θέλαμε να είναι ένας απόμακρος συνεργάτης αλλά ένας προσωπικός σύμμαχος που προσφέρει λύσεις και στον οποίο κάθε ώρα της ημέρας και της νύχτας, καθημερινή, γιορτή και Κυριακή.
Χρειαζόμαστε μια προσέγγιση διαφορετική από τα συνηθισμένα. Έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί μια ασφαλιστική εταιρεία σε έναν ιδανικό κόσμο. Μπορεί ο κόσμος μας να απέχει πολύ από το ιδανικό, όμως η ασφαλιστική που αναζητούμε υπάρχει και ανταποκρίνεται σε αυτό ακριβώς το σύγχρονο μοντέλο. Το όνομα αυτής, Generali. Μια εταιρεία με 130 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα. Με εμπειρία, με όλες τις αναγκαίες υποδομές αλλά και με κάτι περισσότερο, την φιλοσοφία εκείνη που βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;
Συνδυάζοντας την εμπειρία και τον εκσυγχρονισμό και διαθέτοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες και ψηφιακές εφαρμογές, έξυπνα εργαλεία εξυπηρέτησης και προγράμματα που μάς καλύπτουν συνολικά, έχει προχωρήσει σε ένα άλλο επίπεδο. Στόχος της, να αποτελέσει τον «Δια Βίου Εταίρο» όσων την εμπιστεύονται. Για να γίνει αυτό σχεδίασε ένα μοντέλο ασφάλισης, ολιστικό θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε, που περιλαμβάνει ακριβώς αυτά που αναζητούμε όλοι. Προτείνει δε ένα νέο μανιφέστo ασφάλισης, το “Generali Caring Insurance Ecosystem”, το οποίο περιλαμβάνει λύσεις και απαντήσεις για κάθε ανάγκη που μπορεί να προκύψει. Είναι ένα μανιφέστο που δομήθηκε με βάση μια φιλοσοφία, μια στάση ζωής. Ένα συμβόλαιο δέσμευσης.
#Reditude φιλοσοφία
Στο νέο μοντέλο λειτουργίας της Generali, συνυπάρχει η τεχνολογική καινοτομία με την εξατομικευμένη συμβουλευτική, κάτω από μια μεγάλη αξία, τη φροντίδα. Ο άνθρωπος και οι ανάγκες του δηλαδή, πάνω από οτιδήποτε άλλο. Με ευέλικτες λύσεις, απλότητα, ενσυναίσθηση και δυναμισμό. Και με το εμβληματικό κόκκινο χρώμα που συμβολίζει ακριβώς όλα τα προηγούμενα. Μάλιστα, στην πρώτη της παγκόσμια καμπάνια, η Generali συστήνεται στο ευρύ κοινό, εισάγοντάς μας στον κόσμο της #Reditude (<red attitude) φιλοσοφία της. Το νέο διαφημιστικό βίντεο της καμπάνιας κυκλοφορεί σε 50 χώρες, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, και επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά που κάνουν την Generali να ξεχωρίζει για να μάς πει ακριβώς αυτό. Ότι το κόκκινο δεν είναι μόνο το χρώμα της, αλλά η στάση ζωής της!
“Generali Caring Insurance Ecosystem”: Ένα νέο μανιφέστο ασφάλισης & φροντίδας
Με αυτό το μανιφέστο ασφάλισης η Generali δηλώνει επί της ουσίας ότι συμφωνεί με τις επιταγές της νέας εποχής. Θέλουμε άμεση επικοινωνία, προσωποποιημένη κάλυψη, ενδιαφέρον για τον καθένα, ταχύτερη εξυπηρέτηση και απλές λύσεις, που μπορούμε να χρησιμοποιούμε παντού και πάντα και κάποιον να μας καταλαβαίνει. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη της η Generali έχει κάνει τον σχεδιασμό των προγραμμάτων της ενώ ταυτόχρονα παρέχοντας ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές- apps, κατάφερε να επιταχύνει και να διευκολύνει την εξυπηρέτηση των πελατών, σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής με διαδικασίες που είναι απλές, γρήγορες, άμεσες.
Η τεχνολογία μπαίνει στην υπηρεσία των αναγκών μας
Πολύ σημαντικό είναι ότι η Generali πέρα από την προστασιά εστιάζει στην πρόληψη και την ευεξία. Για τον λόγο αυτό προσφέρει εφαρμογές και πρακτικές για μια εμπειρία ασφάλισης που προσφέρει περισσότερα και προάγει μια καλύτερη ποιότητα ζωής σε όλα τα επίπεδα.
Για παράδειγμα, δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή ενός δικτύου γιατρών, αλλά διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτό μέσα από την παροχή ψηφιακών εργαλείων τηλεϊατρικής διαθέσιμα 24/7. Δεν παρέχει μόνο νοσοκομειακή κάλυψη, αλλά λαμβάνει υπόψη και με ποιον τρόπο επηρεάζει αυτό το γεγονός την καθημερινότητα του πελάτη και του παρέχει λύσεις για να τον διευκολύνει. Δεν αναλαμβάνει δράση απλά την ώρα της περίθαλψης ή διάγνωσης, αλλά προσφέρει έξυπνα εργαλεία που προνοούν και προλαμβάνουν για την υγεία και προάγουν έναν καλύτερο τρόπο ζωής με έξυπνα εργαλεία και εφαρμογές προσβάσιμες από το κινητό ή το tablet σας 24/7.
Η Τεχνολογία μας φέρνει πιο κοντά στον άνθρωπο
Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, η απλή και άμεση προσβασιμότητα σε έξυπνα εργαλεία και παροχές δεν αφορά μόνο στον πελάτη. Αλλά και στον ασφαλιστή. Όπου εξίσου έξυπνα εργαλεία διαχείρισης προστίθενται στη φαρέτρα των ασφαλιστικών συμβούλων της Generali. Εργαλεία που διευκολύνουν τη ροή των πληροφοριών, κάνουν πιο άμεση την επικοινωνία και τελικά πιο προσωποποιημένη τη σύνδεση με τον δυνητικό πελάτη, καθώς πλέον μπορεί να ανταποκρίνεται άμεσα, ανά πάσα ώρα και στιγμή, στις ανάγκες των πελατών, από όπου κι αν βρίσκεται και να παρακολουθεί την πορεία των αιτημάτων τους σε πραγματικό χρόνο.
Ο ρόλος του προσωπικού βοηθού My Generali
Με το MyGenerali app θα απολαμβάνουμε σε καθημερινή βάση όλα όσα συμφωνήσαμε ότι θα έχουμε με την ασφάλισή μας. Θα αξιοποιούμε κάθε ώρα και στιγμή τις ασφαλιστικές παροχές μας, αφού διασυνδέονται όλες οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τις διαφορετικές ασφαλιστικές μας ανάγκες, σε ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης.
Ποιες μπορεί να είναι αυτές; Ας πούμε ότι θέλουμε να ενημερωθούμε για τους όρους και τις καλύψεις του ασφαλιστηρίου μας και να ενεργοποιήσουμε τις παροχές μας. Να κλείσουμε ραντεβού με γιατρό ή για να κάνουμε εξετάσεις. Να πραγματοποιήσουμε την αναγγελία της νοσηλείας μας. Να καταγράψουμε τη ζημιά του οχήματός μας online. Ακόμη και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιλογή SOS και να καλέσουμε άμεση βοήθεια είτε πρόκειται για κάποιο θέμα υγείας είτε για κάποιο πρόβλημα που αφορά το όχημά μας.
Ταυτόχρονα, έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως το να επικοινωνήσουμε μέσω τηλεσυνεδρίας με γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων και επαγγελματίες ψυχικές υγείας, να πάρουμε Ιατρική Συμβουλευτική και καθοδήγηση κάθε ώρα, κάθε μέρα, καθώς και μια πρώτη εκτίμηση της πιθανής αιτίας των συμπτωμάτων με το My e- Doctor.
Να έχουμε προνομιακή πρόσβαση σε διαιτολόγους – διατροφολόγους για ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής. Να αποκτήσουμε έναν ψηφιακό life & health coach για μια καλύτερη ποιότητα ζωής με το My Health IQ την ψηφιακή εφαρμογή υγείας. Να φτιάξουμε το δικό μας πρόγραμμα γυμναστικής με δωρεάν πρόσβαση σε μεγάλη ποικιλία video γυμναστικής, live gym sessions και καθοδήγηση από εξειδικευμένους trainers των Holmes Place με την πλατφόρμα γυμναστικής και ευεξίας My e-Gym.
Με τον τρόπο αυτό έχουμε τον γιατρό στο κινητό μας, τον ψηφιακό μας σύμβουλο υγείας, τον γυμναστή στο σπίτι μας, διαρκή ψυχολογική υποστήριξη, και διατροφολογική συμβουλευτική.
Ασφαλιστικές Λύσεις για κάθε μας ανάγκη
Ένα είναι σίγουρο. Ότι η Generali όχι απλά προσφέρει μία νέα φιλοσοφία ολιστικής φροντίδας στην ασφάλιση αλλά την κάνει πράξη με ευέλικες ασφαλιστικές λύσεις για κάθε μας ανάγκη.
Ειδικά στον τομέα της Υγείας, η Generali μας συστήνει το Οικοσύστημα Υγείας Life On, όπου ο καθένας από εμάς μπορεί να δει στην πράξη πώς οι επιλογές ασφάλισής του διαμορφώνουν το δικό του ξεχωριστό πρόγραμμα, απλά με μία επίσκεψη στο online «do it yourself» εργαλείο στο site της Generali.
Υγεία, σπίτι, αυτοκίνητο, επιχείρηση και όλες οι ασφαλιστικές μας ανάγκες προσαρμόζονται πλέον στα θέλω μας και πλαισιώνονται από εργαλεία που δίνουν περισσότερα από μία ασφάλιση. Δίνουν ευελιξία, προσβασιμότητα, ευκολία, καινοτομία, πάντα με επίκεντρο τον άνθρωπο. Εσένα, εμένα και τον ασφαλιστικό σύμβουλο όχι πλέον ως απλό διαμεσολαβητή. Αλλά ως και συνοδοιπόρο μας σε κάθε μας βήμα.
Αυτό κάνει η Generali σήμερα. Γιατί γνωρίζει πως όσο πιο πολύ μπαίνει η τεχνολογία στις ζωές μας, τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτούν οι ανθρώπινες ιδιότητες. Η ενσυναίσθηση, η κριτική σκέψη, η ηθική. Και τα θέτει στο επίκεντρο γνωρίζοντας πως τα ψηφιακά εργαλεία είναι αυτά που θα προσφέρουν την ταχύτητα, την ευκολία, την αμεσότητα και τα σημεία επαφής όχι απλά για να μας εξυπηρετήσουν.
Αλλά για να μας φροντίσουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα