“Clean Label”: Η πρωτοπορία στην ετικέτα τροφίμων έφτασε στην Ελλάδα

“Clean Label”: Η πρωτοπορία στην ετικέτα τροφίμων έφτασε στην Ελλάδα

Η νέα διατροφική τάση που κερδίζει την καρδιά των  καταναλωτών

“Clean Label”: Η πρωτοπορία στην ετικέτα τροφίμων έφτασε στην Ελλάδα
Sponsored Content

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές προσανατολίζουν την προσοχή τους στην ετικέτα των συστατικών των τροφίμων που αγοράζουν. Η ευκολία με την οποία κάποιος θα βάλει στο καλάθι του ένα προϊόν από το ράφι του σούπερ μάρκετ, έχει αλλάξει άρδην. Η στροφή προς την υγιεινή διατροφή και τα αγνά, φυσικά συστατικά, δίνει την αίσθηση ότι δεν αποτελεί απλώς μια τάση που θα κάνει τον κύκλο της. O ολοένα αυξανόμενος αριθμός των καταναλωτών που δίνουν βάση στην ετικέτα, προμηνύει ότι ήρθε για να μείνει και να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη που θα αλλάξει την αγορά των τροφίμων όπως την ξέρουμε σήμερα, δημιουργώντας νέα πρότυπα παραγωγής.

Σε αυτή την κατεύθυνση, υπάρχει, λειτουργεί και ασκεί τη δική του επιρροή, το κίνημα του “Clean Label”, το οποίο εστιάζει στην απομάκρυνση των τεχνητών συστατικών από τα τρόφιμα (πρόσθετα βελτιωτικά, συντηρητικά) και στην εδραίωση μίας σύντομης και κατανοητής -από το καταναλωτικό κοινό- λίστας συστατικών, που θα περιβάλλει τα προϊόντα με ασφάλεια και αξιοπιστία.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία μεταστροφή προς την υγιεινή διατροφή, η οποία εντοπίζεται περισσότερο ανάμεσα στους Millennials και τους Health conscious καταναλωτές. Η πανδημία του Covid-19 έχει οδηγήσει προς το υγιεινό τρόφιμο και ένα ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι του διευρυμένου καταναλωτικού κοινού. Επομένως, το εγχείρημα της «Καθαρής Ετικέτας» στην Ελλάδα, θα έχει δεδομένα ισχυρό εκτόπισμα, σαν μία καινοτομία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής.

“Clean Label”: Η πρωτοπορία στην ετικέτα τροφίμων έφτασε στην Ελλάδα


Την πρωτοπορία στην αγορά τροφίμων της χώρας μας έρχεται να κάνει ο «Καραμολέγκος», εντάσσοντας την «καθαρή ετικέτα» σε τρεις βασικές σειρές προϊόντων, «Ψωμί του τοστ», «ΨίχαΤοστ» και «Ψωμί σε φέτες». Φέρνει δηλαδή συσκευασμένο ψωμί με 100% φυσικά υλικά, χωρίς πρόσθετα και χωρίς συντηρητικά. Μια επιλογή που απαντάει στο αίτημα για επιστροφή στην διατροφική αυθεντικότητα, με σύγχρονο και επίκαιρο τρόπο. Επενδύοντας στο R&D, ο «Καραμολέγκος» ανέπτυξε την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης (με ιδιαίτερα προζύμια δικής του παραγωγής) με αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και γεύση που αναγνωρίζει ο καταναλωτής.

Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της καινοτομίας από τον Καραμολέγκο, αρκεί να αναλογιστεί τις ερευνητικές και παραγωγικές προϋποθέσεις που χρειάζεται ένα τέτοιο εγχείρημα. Όπως βέβαια και τη βούληση της μάρκας, η οποία κατάφερε να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία του συσκευασμένου ψωμιού στο super market, πηγαίνοντας τη ένα βήμα παραπέρα. Πάντα με ρίζες στην παράδοση, αλλά και με το βλέμμα στο μέλλον, η μάρκα Καραμολέγκος στοχεύει να αλλάξει τα δεδομένα στην εγχώρια αγορά και επιδεικνύοντας αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές, που για δεκαετίες την επιλέγουν για τα ποιοτικά προϊόντα από αγνά υλικά, που φέρνει στο ελληνικό τραπέζι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης