Γραφεία Παραπόνων του ΕΣΥ: Πόσοι πολίτες έκαναν καταγγελίες - Τι αλλάζει από 15 Σεπτεμβρίου

Γραφεία Παραπόνων του ΕΣΥ: Πόσοι πολίτες έκαναν καταγγελίες - Τι αλλάζει από 15 Σεπτεμβρίου

Ζητούμενο για το υπουργείο Υγείας είναι ο θεσμός των Γραφείων να γίνει ευρύτερα γνωστός και να επικοινωνηθεί στον πολίτη, ότι η διατύπωση των θετικών ή αρνητικών εμπειριών του συνιστά αναφαίρετο δικαίωμά του και λαμβάνεται υπόψη κατά τη χάραξη πολιτικής

nosokomeio_arthrou__1_
Επανεκκίνηση για τα Γραφεία παραπόνων στα δημόσια νοσοκομεία επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με γνώμονα τον ασθενή και τις ανάγκες του.

Στα δεκάδες Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας απευθύνθηκαν το περασμένο έτος 22.411 πολίτες υποβάλλοντας προφορικά παράπονα, μη καταγγελτικά αιτήματα, γραπτές καταγγελίες και ευχαριστήριες αναφορές. Με δεδομένο ότι πέρυσι επισκέφθηκαν το ΕΣΥ περίπου 4 εκατ. πολίτες για νοσηλεία, εξετάσεις και Επείγοντα, ο αριθμός εκείνων που τελικά αξιοποίησαν τις υπηρεσίες των Γραφείων είτε για θετικό είτε για αρνητικό λόγο είναι ιδιαίτερα χαμηλός όπως και ενδεικτικός της κατάστασης που ισχύει σε ό,τι αφορά αυτά τα Γραφεία.

Παρότι η ίδρυση και η λειτουργία των Γραφείων για τους πολίτες μέσα στα νοσοκομεία αποτελεί έναν σημαντικό θεσμό, αυτός παραμένει αναξιοποίητος. Οι πολίτες δεν γνωρίζουν τη σημασία και τη λειτουργία των Γραφείων, είχαν διαπιστώσει τον περασμένο Απρίλιο στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης τόσο η ηγεσία του υπουργείου όσο και η Ένωση Ασθενών Ελλάδας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης