Γραφεία Παραπόνων του ΕΣΥ: Πόσοι πολίτες έκαναν καταγγελίες - Τι αλλάζει από 15 Σεπτεμβρίου
Ζητούμενο για το υπουργείο Υγείας είναι ο θεσμός των Γραφείων να γίνει ευρύτερα γνωστός και να επικοινωνηθεί στον πολίτη, ότι η διατύπωση των θετικών ή αρνητικών εμπειριών του συνιστά αναφαίρετο δικαίωμά του και λαμβάνεται υπόψη κατά τη χάραξη πολιτικής
Επανεκκίνηση για τα Γραφεία παραπόνων στα δημόσια νοσοκομεία επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με γνώμονα τον ασθενή και τις ανάγκες του.
Στα δεκάδες Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείαςαπευθύνθηκαν το περασμένο έτος 22.411 πολίτεςυποβάλλοντας προφορικά παράπονα, μη καταγγελτικά αιτήματα, γραπτές καταγγελίες και ευχαριστήριες αναφορές. Με δεδομένο ότι πέρυσιεπισκέφθηκαν το ΕΣΥ περίπου 4 εκατ. πολίτεςγια νοσηλεία, εξετάσεις και Επείγοντα, ο αριθμός εκείνων που τελικά αξιοποίησαν τις υπηρεσίες των Γραφείων είτε για θετικό είτε για αρνητικό λόγο είναι ιδιαίτερα χαμηλός όπως και ενδεικτικός της κατάστασης που ισχύει σε ό,τι αφορά αυτά τα Γραφεία.
Παρότι η ίδρυση και η λειτουργία των Γραφείων για τους πολίτες μέσα στα νοσοκομεία αποτελεί έναν σημαντικό θεσμό, αυτός παραμένει αναξιοποίητος. Οι πολίτες δεν γνωρίζουν τη σημασία και τη λειτουργία των Γραφείων, είχαν διαπιστώσει τον περασμένο Απρίλιο στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης τόσο η ηγεσία του υπουργείου όσο και η Ένωση Ασθενών Ελλάδας.
Ως ένας οργανισμός που νοιάζεται για την ευημερία των ανθρώπων, η ΔΕΛΤΑ έχει δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον που επιτρέπει στους ανθρώπους να αναπτυχθούν με όρους ίσων ευκαιριών & διαρκούς στήριξης
Στο νησί της μαστίχας συνεχίστηκε το φετινό «Plastic Free Greece» (2024), σε μια τριήμερη δράση καταμεσής του καλοκαιριού (24 - 26 Ιουλίου), που απέδειξε ότι η επανάληψη και η συνεχής επαγρύπνηση είναι απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας.