Ένα φθινοπωρινό γεύμα διαφορετικό από τα άλλα, μιας και η συνάντηση των εθελοντών της bwin με τους διαμένοντες της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης «Φωτεινή» έδιωξε κάθε… μελαγχολικό συναίσθημα.
Πώς η πανδημία άλλαξε την online καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Τις ημέρες της καραντίνας οι πολίτες αντιμετώπισαν θετικά τη "σχέση" τους με τα ηλεκτρονικά καταστήματα - Η σύγχρονη πλατφόρμα που εξυπηρετεί άμεσα κάθε είδος πρώτης ανάγκης
Οι ‘Ελληνες μένουν μέσα στο σπίτι τους και ψωνίζουν online. Αυτό δείχνουν οι πρώτες έρευνες που μελετούν τον περιορισμό της μετακίνησης των πολιτών και τη θετική αλλαγή στη «σχέση» τους με τις online αγορές.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο 1-7 Απριλίου, η επισκεψιμότητα σε e-shops, τόσο direct όσο και μέσω των social media, εκτοξεύεται κατά 45%, ενώ οι παραγγελίες online βλέπουν τον όγκο τους να μεταβάλλεται κατά +52,3%. Οι αγορές μέσω μεγάλων οθονών κάνουν ηχηρό come back (+50%, ενώ διαπιστώνεται πρόσθεση νέων χρηστών κατά 61%. Στα θετικά η επάρκεια των αγαθών, η εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων και η θετική μεταβολή του Μ.Ο. της παραγγελίας, του Conversion Rate Optimization (CRO) και του διαθέσιμου budget στα κανάλια προώθησης.
Αν και είναι πολύ νωρίς να εκτιμήσει κανείς το μέγεθος της μεγάλης αλλαγής που επέρχεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι πρώτες απόπειρες σκιαγράφησης της μεταστροφής των καταναλωτικών συνηθειών, αποτυπώνουν τη δυναμική των ηλεκτρονικών αγοραστικών συμπεριφορών στο άμεσο μέλλον.
Ήδη, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, οι Έλληνες εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά σχεδόν για κάθε καθημερινή ανάγκη τους. Μέχρι και τον καφέ τους παραγγέλνουν, πλέον, online. Τρόφιμα για την καθημερινή, αναγκαία, διατροφή τους. Μικροψιλικά και είδη σπιτιού, είδη περιπτέρου, είδη κάβας, είδη οικιακής χρήσης, προϊόντα υγείας και ομορφιάς. Πασχαλινά δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα και τα βαφτιστήρια τους. Όλα αποστέλλονται στο σπίτι του καταναλωτή με ένα κλικ και χωρίς να μετακινηθεί από τον προσωπικό του χώρο.
Σε αυτή την κατεύθυνση και αντιλαμβανόμενο τις ανάγκες των ανθρώπων σήμερα, κινείται το ekiosky's.gr. Χρειάζονται τρεις κινήσεις εκ μέρους του καταναλωτή για να λάβει άμεσα στην πόρτα του όσα χρειάζεται από το ekiosky's.gr. Γράφει τη διεύθυνση παράδοσης για να βεβαιωθεί ότι η περιοχή του εξυπηρετείται, επιλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί – από 1.000+ κωδικούς που έχει στη διάθεσή του, και παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του ζωντανά έως τη στιγμή που αυτή θα φτάσει στα χέρια του, με μηδενικό κόστος αποστολής. Εντός 20-60 λεπτών θα έχει παραλάβει παραγγελία που μπορεί να κοστίζει και τρία ευρώ! Η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε online από τη σελίδα του ekiosky's με κάρτα, είτε κατά την παράδοση της παραγγελίας με μετρητά ή και κάρτα, χωρίς να υπάρξει κίνδυνος για την ασφάλεια τόσο του καταναλωτή, όσο και του διανομέα.
Το ekiosky's για τα online μικρο-ψώνια εξυπηρετεί από Δευτέρα έως Κυριακή το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής και συνεχώς επεκτείνεται. Μπορείτε να δείτε εδώ τις περιοχές και το ωράριο που εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή.
Μπείτε στο ekiosky's.gr και περιηγηθείτε στη νέα αγοραστική εμπειρία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr