Βρετανία: Ανοιχτή επιστολή στον Μπόρις Τζόνσον για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο

Βρετανία: Ανοιχτή επιστολή στον Μπόρις Τζόνσον για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο

Άλλους 184 θάνατοι ασθενών με κορωνοϊό κατέγραψε η Βρετανία το τελευταίο 24ωρο – Συμβολική στιγμή η επανέναρξη της Premier League λέει ο υπουργός Πολιτισμού – Ανησυχία για την απουσία από τα σχολεία εκφράζουν παιδίατροι και εργαζόμενοι στον τομέα παιδικής υγείας

Βρετανία:  Ανοιχτή επιστολή στον Μπόρις Τζόνσον για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο
Ανοιχτή επιστολή στον Μπόρις Τζόνσον έστειλαν πάνω από 1.500 παιδίατροι και εργαζόμενοι παιδικής υγείας στη Βρετανία, που ζητούν ένα ξεκάθαρο σχέδιο για την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο.

Οι υπογράφοντες εκφράζουν την ανησυχία τους για το γεγονός ότι εκατομμύρια παιδιά εξακολουθούν να απουσιάζουν από τα σχολεία, υποστηρίζοντας ότι η συγκεκριμένη άνευ προηγουμένου διακοπή θα σημαδέψει τις ευκαιρίες ζωής μίας ολόκληρης γενιάς νέων ανθρώπων.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Πολιτισμού Όλιβερ Ντάουντεν χαρακτήρισε συμβολική στιγμή στην προσπάθεια ανάκαμψης από την πανδημία την επανέναρξη των αγώνων της Premier League σήμερα, έπειτα από διακοπή 100 ημερών, στη διάρκεια της καθιερωμένης ενημέρωσης από την κυβέρνηση.

Ο αριθμός των θανάτων σε περιστατικά με κορωνοϊό που καταγράφηκε την τελευταία μέρα είναι 184 και συνολικά ο αριθμός τους έχει φτάσει τους 42.153, σύμφωνα με τα δεδομένα του υπουργείου Υγείας. Τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα ήταν 1.115.

Ειδήσεις σήμερα:

Τσίπρας αδειάζει «Παπαδημούπολη»: Είναι πρόβλημα η υπόθεση Παπαδημούλη

Ο Ερντογάν στα άκρα: Τουρκικά στρατεύματα εισέβαλαν στο Βόρειο Ιράκ

Αντνάν Κασόγκι: Τα καλοκαίρια στην Ελλάδα, η «αγορά του αιώνα», οι «αιώνιες» ερωμένες και οι νύχτες με τον Ανδρέα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης