Εκλογές ΗΠΑ: Στη διαδικτυακή αντεπίθεση ο Μπάιντεν μετά το χαοτικό ντιμπέιτ με τον Τραμπ
30.09.2020
21:55
Η ομάδα του Δημοκρατικού Υποψηφίου ξεκίνησε επιθετική εκστρατεία με τίτλο «παίρνουμε πίσω το Διαδίκτυο» - Ήδη στο στόχαστρο τίθενται οι χειρισμοί Τραμπ κατά την πανδημία
Το πρώτο ντιμπέϊτ μεταξύ των δύο πολιτικών αντιπάλων για τον προεδρικό θώκο πέρασε κατά γενική ομολογία στην πολιτική αμερικανική ιστορία ως μία ανελέητη «κοκορομαχία». Οι τηλεθεατές διαμαρτυρήθηκαν για τον 90λεπτο αυτόν τηλεοπτικό «αχταρμά», στον οποίο περίσσευαν οι προσωπικές επιθέσεις, προσβολές, ενώ αντιθέτως απουσίαζαν τα επιχειρήματα και ο πολιτικός διάλογος.
Το τεταμένο κλίμα συμπαρέσυρε και τον κατά τ’ άλλα πράο Μπάιντεν. Την επομένη του ντιμπέιτ, η ομάδα του δημοκρατικού υποψηφίου ξεκίνησε μια επιθετική εκστρατεία με τίτλο «παίρνουμε πίσω το Διαδίκτυο». Αυτή ξεκίνησε τα μεσάνυχτα, αμέσως μετά την επίμαχη και έντονη αναμέτρηση των πολιτικών αντιπάλων. Η κίνηση αυτή στοχεύει να προσεγγίσει τους δημοφιλέστερους ιστότοπους, όπως το AOL, το Yahoo, το CNN, το Fox News, το Pandora, το Reddit, το Daily Mail, το CBS Sports και άλλους.
Παρουσία στο διαδίκτυο με αρνητική διαφήμιση κατά του Τραμπ
Η καμπάνια τοποθέτησε διαφήμιση και στο YouTube, στοχοποιώντας τον τρόπο που χειρίστηκε ο Τραμπ το ζήτημα της πανδημίας κατά τη διάρκεια του ντιμπέιτ.
«Πάνω από 200.000 νεκροί, 14 εκατομμύρια θέσεις εργασίας χάθηκαν και ο Ντόναλντ Τραμπ κατηγορούσε τους άλλους», είπε ο αφηγητής της διαφήμισης, προσθέτοντας ότι ο Τζο Μπάιντεν σηματοδοτεί μια «νέα αρχή».
Άλλες διαφημίσεις που κατέκλυσαν το Διαδίκτυο δείχνουν τον πρώην αντιπρόεδρο να φοράει μάσκα με το σχόλιο «πραγματική ηγεσία». «Εκατομμύρια Αμερικανοί είδαν στο πρόσωπο του Τζο Μπάϊντεν έναν πραγματικό ηγέτη στη σκηνή της συζήτησης και θα τον δουν ξανά όλη την ημέρα καθώς κατακλύζουμε το Διαδίκτυο», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Μπάιντεν, Ματ Χιλ.
Η ψηφιακή αυτή αντεπίθεση, η οποία κοστίζει πολλά εκατομμύρια, αποτελεί μέρος μιας συντονισμένης προσπάθειας της εκστρατείας Μπάιντεν να εξασφαλίσει παρουσία στο διαδίκτυο. Ένα μέσο που ως επί το πλείστον αγνόησε. Σε αντίθεση με την εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ, ο οποίος έδωσε προτεραιότητα στο διαδίκτυο, ξοδεύοντας σημαντικό μέρος των πόρων του στη Google, στο Facebook και στο YouTube. Εξάλλου, ο Τραμπ έχει κυρίαρχη παρουσία στα Μέσα αυτά, την οποία αναμένεται να ενδυναμώσει τις τελευταίες εβδομάδες πριν ανοίξουν οι κάλπες.
Ειδήσεις σήμερα:
Σκλαβενίτης: Σε νέα ιστορικά υψηλά ο κύκλος εργασιών, στα €3,3 δισ.
ΑΑΔΕ: Προσοχή! Ελέγξτε τα Στοιχεία Οφειλών στο Taxisnet πριν πληρώσετε
Σβετλάνα Τιχανόβσκαγια: Η γυναίκα πίσω από τον ξαφνικό έρωτα του Μακρόν για την Λευκορωσία
Το τεταμένο κλίμα συμπαρέσυρε και τον κατά τ’ άλλα πράο Μπάιντεν. Την επομένη του ντιμπέιτ, η ομάδα του δημοκρατικού υποψηφίου ξεκίνησε μια επιθετική εκστρατεία με τίτλο «παίρνουμε πίσω το Διαδίκτυο». Αυτή ξεκίνησε τα μεσάνυχτα, αμέσως μετά την επίμαχη και έντονη αναμέτρηση των πολιτικών αντιπάλων. Η κίνηση αυτή στοχεύει να προσεγγίσει τους δημοφιλέστερους ιστότοπους, όπως το AOL, το Yahoo, το CNN, το Fox News, το Pandora, το Reddit, το Daily Mail, το CBS Sports και άλλους.
Παρουσία στο διαδίκτυο με αρνητική διαφήμιση κατά του Τραμπ
Η καμπάνια τοποθέτησε διαφήμιση και στο YouTube, στοχοποιώντας τον τρόπο που χειρίστηκε ο Τραμπ το ζήτημα της πανδημίας κατά τη διάρκεια του ντιμπέιτ.
«Πάνω από 200.000 νεκροί, 14 εκατομμύρια θέσεις εργασίας χάθηκαν και ο Ντόναλντ Τραμπ κατηγορούσε τους άλλους», είπε ο αφηγητής της διαφήμισης, προσθέτοντας ότι ο Τζο Μπάιντεν σηματοδοτεί μια «νέα αρχή».
Άλλες διαφημίσεις που κατέκλυσαν το Διαδίκτυο δείχνουν τον πρώην αντιπρόεδρο να φοράει μάσκα με το σχόλιο «πραγματική ηγεσία». «Εκατομμύρια Αμερικανοί είδαν στο πρόσωπο του Τζο Μπάϊντεν έναν πραγματικό ηγέτη στη σκηνή της συζήτησης και θα τον δουν ξανά όλη την ημέρα καθώς κατακλύζουμε το Διαδίκτυο», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Μπάιντεν, Ματ Χιλ.
Η ψηφιακή αυτή αντεπίθεση, η οποία κοστίζει πολλά εκατομμύρια, αποτελεί μέρος μιας συντονισμένης προσπάθειας της εκστρατείας Μπάιντεν να εξασφαλίσει παρουσία στο διαδίκτυο. Ένα μέσο που ως επί το πλείστον αγνόησε. Σε αντίθεση με την εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ, ο οποίος έδωσε προτεραιότητα στο διαδίκτυο, ξοδεύοντας σημαντικό μέρος των πόρων του στη Google, στο Facebook και στο YouTube. Εξάλλου, ο Τραμπ έχει κυρίαρχη παρουσία στα Μέσα αυτά, την οποία αναμένεται να ενδυναμώσει τις τελευταίες εβδομάδες πριν ανοίξουν οι κάλπες.
Ειδήσεις σήμερα:
Σκλαβενίτης: Σε νέα ιστορικά υψηλά ο κύκλος εργασιών, στα €3,3 δισ.
ΑΑΔΕ: Προσοχή! Ελέγξτε τα Στοιχεία Οφειλών στο Taxisnet πριν πληρώσετε
Σβετλάνα Τιχανόβσκαγια: Η γυναίκα πίσω από τον ξαφνικό έρωτα του Μακρόν για την Λευκορωσία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr