«The Nevernight Connection»: Η ταινία του FBI για τις κυβερνοεπιθέσεις μέσω των social media
To FBI και Εθνικό Κέντρο Αντικατασκοπείας και Ασφάλειας (NCSC) κυκλοφόρησαν μία ταινία με στόχο να αφυπνίσουν τους Αμερικανούς
Μίνα Αγγελίνη
Σε μισή ώρα που διαρκεί η νέα ταινία του FBI, οι Αμερικανοί καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα προσωπικά τους δεδομένα καθώς κινδυνεύουν να πέσουν θύματα ξένων μυστικών υπηρεσιών.
To FBI και Εθνικό Κέντρο Αντικατασκοπείας και Ασφάλειας (NCSC) κυκλοφόρησαν μία ταινία με στόχο να αφυπνίσουν τους Αμερικανούς καθώς ξένες μυστικές υπηρεσίες χρησιμοποιούν συχνά πυκνά πλαστά προφίλ σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να συλλέξουν διαβαθμισμένες πληροφορίες.
Η ταινία του FBI:
Στην παγίδα πέφτουν κυρίως όσοι δραστηριοποιούνται σε κυβερνητικές, επιχειρηματικές και ακαδημαϊκές υπηρεσίες. Και επειδή αυτή η τάση κερδίζει συνεχώς έδαφος , το FBI αποφάσισε να κινητοποιηθεί προωθώντας μία ταινία.
Εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα, η ταινία του FBI, διάρκειας 30 λεπτών, υπό τον τίτλο: «The Nevernight Connection», περιγράφει λεπτομερώς τον ψεύτικο λογαριασμό ενός πρώην πράκτορα της CIA.
Η ταινία αναφέρεται στην υπόθεση του Κέβιν Μαλόρι, πρώην πράκτορα της CIA, o οποίος καταδικάστηκε σε κάθειρξη 20 ετών για κατασκοπεία υπέρ της Κίνας.
Σύμφωνα με την αμερικανική δικαιοσύνη, η περίπτωση του Μαλόρι δείχνει μία ανησυχητική τάση στις μυστικές υπηρεσίες.
Ο Κέβιν πούλησε αντί 25 χιλιάδων δολαρίων πληροφορίες της άμυνας σε πράκτορα των κινεζικών υπηρεσιών πληροφοριών κατά την διάρκεια ταξιδιών στη Σαγκάη τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2017.
Κλείσιμο
Αξίζει να σημειωθεί ότι, τον περασμένο μήνα, το Εθνικό Κέντρο Αντικατασκοπείας και Ασφάλειας στις ΗΠΑ έκανε σεμινάρια στους εργαζόμενους για να εντοπίζουν τα πλαστά διαδικτυακά προφίλ και να αναφέρουν τις ύποπτες προσεγγίσεις στις αρμόδιες αρχές.
Νυν και πρώην κυβερνητικοί αξιωματούχοι που πιστεύουν ότι έχουν γίνει στόχος καλούνται να επικοινωνήσουν με το FBI.
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!